Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • oAcido

    aktív tag

    válasz #05364992 #25 üzenetére

    " Amit én itt látok az az, hogy az AMD talán túl hamar beindította a marketing gépezetet a Mantle-ös sikeres lázadás után"

    Ez szerintem teljesen egyértelmű. Kapálózás, hogy megállítsák/megfordítsák a további csúszást lefele. De melyik cég nem csinálná ezt? Intel és nVidia is ugyanezt nyomná ha ők lennének ilyen helyzetben. Teljesen normális cselekedet.

    Csak sokan már a bejelentések pillanatában (DX/Vulkan) 5000 játékot vártak és hogy majd a jóféle GCN architektúra rommá alázza a konkurenciát, aki szépen kezdi veszíteni piaci részesedését.

    Persze mindig ugyanaz a vége, hogy valaki (nV) szándékosan hátráltatja a fejlődést.

    Meglehet nézni a konzolokat, ott a kezdetektől (? ebben nem vagyok biztos :) ) low-level API van, meg "okos" GCN. Az hagyján, hogy az 1080p60 nem megy, de 1-2 címnél nagyon csúnyán 30 alá is beesik az fps.

    (#27) R9DEON : itt nem az indítással van a gond, hanem a hype-pal. Mint valami messiást úgy várta/várja mindenki. Meg hogy az 50 ezres VGA-val 4k120fps-sel fog mindenki játszani, egy gyenge processzor mellett.

    Holott ugyanolyan szar lesz minden mint eddig volt. Jönnek a ctrl+c ctrl+v konzol portok, amik ugyan úgy bugosak lesznek. Jönnek majd a magyarázkodások, hogy azért lett szar mert túl zárt-nyílt a rendszer (nV-AMD). Nem kaptak a fejlesztők elég időt, csak 5 ember volt rá.

    Meg lehetne még sorolni tovább a dolgokat.

  • R9DEON

    senior tag

    válasz #05364992 #25 üzenetére

    hogy az AMD talán túl hamar beindította a marketing gépezetet a Mantle-ös sikeres lázadás után, ugyanis fejlesztői oldalról a most felmerülő gondok elég régóta láthatóak voltak szerintem.

    Fejlesztői oldalról mindig vannak gondok, ha 2 évvel később indított volna az AMD akkor a gondok is 2 évet csúsztak volna, szoftver oldalon mindig csak annyit csinálnak amennyit éppen muszáj vagy annyit sem.

  • Cifu

    félisten

    LOGOUT blog

    válasz #05364992 #25 üzenetére

    Vajon az ilyesmikről miért nem nagyon lehet olvasni? Legalábbis nézegetek egy-két HW és játék oldalt (angolt és magyart), de ezekről valahogy nem esik sok szó a Dx12 ajnározás mellett... :U

    Vagy a Microsoft befizeti magát, hogy folyton azt hallgathassa mindenki, hogy jajj, de milyen jó a Win10 mindenkinek... :(

  • Cifu

    félisten

    LOGOUT blog

    válasz #05364992 #13 üzenetére

    Ez eddig igaz, csak ugye a GCN anno azért volt kiemelve, hogy hát milyen előre mutató, és mennyire jó lesz az új API-khoz, ez volt 2013-ban. Jött két Mantle játék, több-kevesebb sikerrel, két éve hallgatjuk, hogy a Dx12 hogy fogja megváltani a világot, és hogy milyen jó lesz a GCN Radeonokkal bíróknak. Egy éve ugyanezt hallgatjuk a Vulkan kapcsán. Most pedig még mindig ugyanott tartunk, ahol három éve. Van egy-két érintett játék, ahol valóban látunk majd valami pozitívumot, de nagy általánosságban majd talán 2-3 év múlva tényleg működni fog a dolog...

    Én anno azért vettem Radeon 7950-est, mert hát attól zenget minden, hogy a GCN a jövő. Aztán a jövő még mindig csak a techdemók szintjén jött el...

    Erre mondom azt, hogy volt a csodavárás, és megint csak ott vagyunk, hogy a csoda nem történt meg.

    Hangsúlyoznám, hogy nem vitatom el, hogy kell a játékengine-ek kihasználásához az új API, csak éppen a váltás még mindig 2-3 évre van. Ahogy 2-3 éve is volt... :U

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés