Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • .Szaki.

    addikt

    válasz Forest48 #90 üzenetére

    És? Ezt én értem, nincs is semmi gond, azt mondták, hogy nem garanciális probléma, kivizsgálták az ügyet, gondolom azóta több ilyen jelent meg, kiderült, hogy valójában mi a probléma, most pedig garanciában javítják az érintetteknek, akik pedig fizettek a javításért, azoknak visszafizetik a költséget. Ebben aztán tényleg nem látom azt a bődületesen nagy szemétséget az Apple részéről.

    Egyébként a személyeskedést nyugodtan hanyagolhatod, nekem nem a cégem az Apple, Steve Jobs a profilképem, nem pedig az Apple logo, vagy Tim Cook. Ha valami szar, akkor belátom, szóval nem tudom, hogy te mit tudsz...Az Apple pedig régóta nem az, amit S.J felépített (szerintem), szóval ha valaki lehet kritikus a márkával kapcsolatban, akkor az pont egy olyan fórumtag, akinek ő a profilképe....Tudod...

  • .Szaki.

    addikt

    válasz Forest48 #82 üzenetére

    "Amikor valaki bement mondjuk fél éve ilyen hibával, akkor meg mondták h biztos leejtette és perkáljon csak."

    Benne van a cikkben: "Amennyiben az érintettek az említett hibát érzékelik, az Apple azt díjmentesen javítja, aki pedig igazolni tudja, hogy ezért egyszer már fizetnie kellett a szervizben, annak Cupertino levélben jelez, és visszafizeti a költséget. Amennyiben e-mail nem érkezik, március végéig kell erről az Apple-t értesíteni. A probléma kizárólag az iPhone 7 esetében áll fent jelen állás szerint."

    syn7h37ic

    Amellett, hogy nem feltétlen értek ezzel egyet, ettől függetlenül ez legalább szellemes volt. :C

Új hozzászólás Aktív témák