Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #16939776

    törölt tag

    válasz schawo #48 üzenetére

    Ha nem kihívásnak tekintjük, akkor szívesen meghallgatom.:R drop-box-ra rakd fel, dobd át a linket PM-ben.

  • #16939776

    törölt tag

    válasz Döglött Róka #46 üzenetére

    Kompresszor és kompresszor között is van különbség. Vasban egyértelmű melyik a jó, DSP-ben/plug-in ben meg próbálják utánozni a nagy vasakat, majdnem olyan lesz a kimenet, csak a tejfölös kupa hang ott lesz a sáv alatt, ha elég nagy csatazajt sikerül összehozni akkor persze nem feltűnő.

    Részemről a kompresszor addig ellenség amíg az artifact-okból hallom hogy dolgozik, vagy hogy szarul van beállítva és az hallatszik a felvételen. Ha meghallgatok egy-két Diana Krall felvételt nem az artifactokat hallom, hanem azt az energiát amit a mikrofon átalakított villanyárammá, valószínű hogy ezt a többi felvételen is ilyen minőségű vasat használtak, csak hallom hogy agyon van vágva valamivel a főhős és a hangszere hogy bele tudják szuszakolni a többi hangszer közé.
    Ha ezeket hallom, akkor vagy vennem kell egy olyan rendszert ami összemos mindent annyira, hogy "ne legyen zavaró", vagy belehallgatás után törhetem ezeket a felvételeket. Még jó hogy választhatok.

  • #16939776

    törölt tag

    válasz schawo #40 üzenetére

    Nem a Mastering szükségességét és a hangmérnök munkáját kérdőjeleztem meg, ő valószínű tudja hogy mit akatrt elérni... De utólag ne csináljunk semmit azzal a komplett sztereo sávval, főleg ne valami 1usd-s plugin-nal ami még egy db ének sávon a sem képes rendesen ellátni a funkcióját.

    Most ugye nem azt akarod mondani hogy a forrás és a füles erősítő közé dugsz egy mezítlábas kompresszort, beállítod és élvezetesebb lesz a zenehallgatás, bármivel?!

    Hallgatok élő Jazz-t mikrofonozás nélkül és nálunk is van minden évben két nap, amikor jobbnál jobb(nem kommersz) külföldi előadók jönnek. Na ott olyan dinamika van a hangszerben, amit ha megölnénk ilyen szintű belepiszkálással akkor kb.: lehúzhatnánk az egészet a WC-n.

  • #16939776

    törölt tag

    Nem Hi-res/veszteség mentes tömörítést kell előtérbe hozni, hanem helyben fejbe lőni azt aki mastering után "jószándékból"/tudatlanságból ráenged valami kompresszálást/processinget a felvételre és úgy terjeszti.
    Kellene egy pár ms "mérőjel csomag" a file-ok elejére, amiből a lejátszó program meg tudja mondja a usernek hogy manipulált a file, így köze sincs ahhoz a minőséghez amit az előadó és a hangmérnök ezen néven kiadott a kezéből. Try again!

    Amíg nem lépnek ebbe az irányba a kiadók, addig nem lesz igény semmire, megy a kompresszor orba-szájba hogy az utcazajban mindent lehessen hallani, és le van sajnálva az, aki nem 24dB dinamikát vár egy 96K/24bit es- felvételtől, és igénye lenne rá, hogy ki lehessen venni, hogy a főhős milyen hangokat fog le a gitárján, netán azt is milyen gitáron játszik...

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés