Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz #06658560 #55 üzenetére

    A Mantle nem jó példa. Annak nem kell nyíltnak lennie, hogy radikálisan befolyásolja a piac irányát. Elég a puszta létezése és az AMD megvétózhat bármit a GAB-ban és az ARB-ben. Vagy gondolod, hogy egy Intel önszántából megszavazta volna a hardvereinek abszolút nem fekvő threading modellt a D3D12-ben és a Vulkan API-ban? Előjöttek volna azzal a javaslattal, amit az Apple épített a Metal API-ba, ami működik az Intel IGP-in is, de az AMD ezt nem akarhatta. Mivel az Intel kezében nincs semmi, amivel zsarolhatja a GAB-ot és az ARB-t, így maradt az, amit az AMD akart, annak ellenére, hogy az Intel IGP-in rosszul megy.
    Tudod mi maradt ki teljesen a D3D12-ből? Az ARM nyílt ASTC LDR és HDR formátuma. Tippelsz ki miatt? Naná, hogy az AMD, mert azt akarják, hogy a konzolok formátumait használja a PC és a mobil piac is, és mindenki fizessen nekik licencet utánuk. Ezzel az a baj, hogy elég ha egyetlen cég azt mondja valamire, hogy nem, és az ARB és a GAB már nem tudja betenni a szabványba. A Mantle addig volt jó, amíg arra használták, hogy utat mutassanak vele a piacnak. Erre még ma is jó, mint a LiquidVR alapja, de a háttérben egy zsarolóeszköz lett, amire már káros, hiszen a D3D12-ben buktuk az ASTC LDR-t minimum.

Új hozzászólás Aktív témák