Keresés

Hirdetés

!! SZERVERLEÁLLÁS, ADATVESZTÉS INFORMÁCIÓK !!
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!

Új hozzászólás Aktív témák

  • hallador

    addikt

    válasz btotyi #61 üzenetére

    Hívő vagyok. Meggyőzhetsz, de amikor nekem kell megmondanom az IBM-nek mit üssön be a TSM-be, mert fingja nincs róla, akkor ne mond hogy jó. Mikor a 3 kérést kell feladni, mert nem képesek valamit megzónázni, akkor megint én érzem magam kellemetlenül.

    Nem állítottam, hogy az MS maga a csoda, nem tudom, maga az IBM support szinten szimplán szar. Ennyi. A Magyar IBM hozzáállása meg még jobb, simán a pofámba vágták, hogy ja ott a Cseh csapat küldjé nekik levelet, csak így, magyarul elhajtottak, mondván ugye megértem, hogy az IBM belső rendszere ezt teszi lehetővé, és értsem meg, hogy nem akarnak dolgozni ezzel....

    Na nem csoda, hogy az IBM részesedése 2x százalékot zuhant, ezzel a hozzáállással....

    Ha arra gondolsz, hogy jó red book-okat írnak, mint csináld magad alapon, hozzáteszem a red book-jai verhetetlenek, szeretem azt az alaposságot, kár, hogy a support csapatuk nem szokta olvasgatni.

    Ehhez képest az MS elég jó, a HP services, meg maga a kánaán.

    Másik:

    Miért nem VMware, az működik. Az MS Virtualization Technology-nak vannak problémái, meg kiforratlan is egy picit, meghát a VMware működik is jól.

    Drága, na de valamit valamiért, ez van, aki bevezeti a System Center-t nem baj, ha van a spájzban pár microsoftos mérnök.

    Ahhoz képest, hogy milyen szuper cég az MS,

    Na ilyet hol írtam, vagy csak belekötöttél ami nincs, vagy hogy jött elő az MS a super cég? Vagy nálad az elterjedt=Super, világosíts már fel, mert nem értem hogyan hoztad ezt kapcsolatba azzal amit írtam, vagy lemaradtam, vagy tegyél már képbe, mert nem értem (Tudom az én hibám.... ;) )

Új hozzászólás Aktív témák