- Itthon is elérhető a OnePlus 11 és a Buds Pro 2
- Magisk
- Eurós árlista a Google Pixel 10 telefonokhoz
- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
- iPhone topik
- Google Pixel topik
- Nokia N900 - egy kategória újraértelmezése
- Huawei Mate 20 Pro - a mindenit!
- Bővebb Google-támogatást kap sok Garmin óra
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
Új hozzászólás Aktív témák
-
7Heads Drago
veterán
Zsír. Most akkor megint nézük meg a hsz-em végét. Milyen más egyéb elektromossal jön ki a matek akkor?
És itt a konkrét esetre gondolok 2000 km 24 óra alatt. Ennek mennyi a költsége és kijön e az adott idő alatt. És hogy ezt az időt belsőégésűvel max 1 órával lehet megverni.
Rövid távon a lakóhely körül otthon töltve garantált hogy megeszi a régi autókat. De az állítás 2000km vonatkozott. -
nekünk a parkolás évi 5-10 ezer forint
mert általában metró végállomásig bemegyek kocsival és onnan metróval tovább, de mivel a napok 99%-át home officeban töltöm így ez nálam tényleg nem releváns akinél 300e ft az már tétel természetesen. (a saját esetemből indultam ki
)
-
Azért egy 16-22 vagy 40 milliós autó esetén ne jöjjünk már az ingyen parkolással... Mert ez echte fillerbaszás :) ... Nekünk is van elektromos és leszarom az ingyenes parkolást (bár az elmúlt 1 évben mindenkinek ingyenes )...
Nekem bejön, hogy csendes, olcsóbb a fenntartása. És mivel a cégem egyik célja a CO2 mentes működés így beruhaztunk egy elektromos autóra... Ha 70-80 közötti akku lenne akkor tartalék Diesel se lenne a háznál. Viszont mivel azt eladni nagy bukó és a kis elektromosban csak 45 nettó akku van, így egyelőre marad a Diesel is...
-
Peat;)
veterán
Gondolom azért ír ilyeneket mert az elektromos autósok meg a költséghatékonyságot emlegetik. Szerintem nem érdemes összemérni a kettőt egyelőre, főleg hogy elektromos autók között is nagy a szórás. Nincs hozzá megfelelő termékpaletta, tölőhálózat(ahogy több lett úgy lett egyre drágább). Ráadásul egy elektromos autóban is el tud romlani ez az.
Az elektromos autók azért kerültek képbe mert már csak agyon turbozótt egy literes vackok vannak jobbára, meg dízelnél agyonfojtott motor, kettős tömegű, részecskeszűrő stb. Azokkal szemben sokaknak reális választás.
Ugyanakkor elballagok a toyotához illetve már más gyártókhoz is és ott a hybrid, ami valamivel kevesebbet fogyaszt, kiszalad a világból, szervízigénye alacsonyabb mint az agyonszabályozott tisztán belső égésű kocsié és valamivel/jóval olcsóbb mint egy elektromos autó + használtan is bátrabban megvásárolható. Oké lomhák, nem sportautók, de én most mindenes autóra inkább hybridet vennék.
Elektromost még mindig csak kisautóban és ingázásra tudom elképzelni, vw up is tökre tetszett.
Ahány ember annyi szokás, egy biztos, az árak eléggé merészek, szerintem nem csak magyar viszonylatban..
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Alakul a SpaceX Starlink európai ellenfele
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Itthon is elérhető a OnePlus 11 és a Buds Pro 2
- Magisk
- Futás, futópályák
- Eurós árlista a Google Pixel 10 telefonokhoz
- Wise (ex-TransferWise)
- Majdnem mindenki a TSMC 2 nm-es node-jára vágyik, de van egy nagy probléma vele
- Hardcore café
- További aktív témák...
- AKCIÓ! MSI Z390 i5 9400F 16GB DDR4 512GB SSD RTX 2060Super 8GB Corsair Carbide Series 200R 600W
- Apple iPhone SE 2020 64GB, Yettel függő, 1 Év Garanciával
- Apple iPhone 13 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Üzleti Fujitsu Lifebook u7510 15,6" FHD IPS 2021/08. havi gyártás
- Telefon felvásárlás!! iPhone 15/iPhone 15 Plus/iPhone 15 Pro/iPhone 15 Pro Max
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest