- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- 8300 mAh, maradhat?
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Google Pixel topik
- Változó design, tekerhető lünetta: megjött a Galaxy Watch8 és a Classic
- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
- Telekom mobilszolgáltatások
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- Kiszivárgott a Pixel 10 Pro
- Légies iPhone halvány színei
Új hozzászólás Aktív témák
-
#06658560
törölt tag
válasz
Tigerclaw #33 üzenetére
"Ha eleve eletkeptelen a konstrukcio akkor felesleges mestersegesen eletben tartani, sot ugy tenni, mintha valami bombauzlet lenne."
Ezt a politikusoknak mondd, ne az autógyáraknak.
"Az egyertelmu, hogy az autogyarak jelenleg nem gondolkodnak arversenyben, mivel a beveteleik meg a hagyomanyos autokbol jonnek, igy toluk nem varhato hogy egy forintot is engedjenek."
De gondolkodnak, mert másképp nem tudják eladni a terméküket. Az elektromos autó minden méretben kurva drága. És nem sok hasznot hoz egyik sem a hagyományos autógyáraknak. Ahogy a normál modellek sem darabonként."Ha meg 10.5/8,5 million maradnak a 4 szemelyes kisautok epp csak elfogadhato hatotavval, mar nem igazan elfogadhato csomagtartoval, elbucsuzhatnak a fizetokepes kereslettol, de ugyanez lesz a helyzet ha a benzines vagy hibrid modelljeik arat is arra a szintre emelik"
És épp most zajlik a kisautók kinyírása, goto komment teteje.
Pedig rengeteg embernek lennének tökéletes egyedüli autónak valók. Egy Fiesta nekem is ideális lenne, kicsivel nagyobb csomagtartóval-> ha autó kellene, így muszáj lennék Focusban gondolkodni, kategóriát tekintve. Miközben a megboldogult 145-ösömbe befért két közepes börönd a csomagtartóba."Nagyon csodalkoznek ha nem tunne el, olvadna be meg 2-3 marka. Sot lehet hogy 10 ev mulva az EU-ban mar csak ket autogyarto egyesules marad."
Kétezer környéki nyilatkozat Tavarestöl, hogy négy autógyár fog maradni az EU-ban. -
-
Zizu33
friss újonc
válasz
Tigerclaw #12 üzenetére
Ez ok és értem is.
De ha már matekozunk, azért szerintem abban megegyezhetünk, hogy az akkuk folyamatosan degradálódnak. Nem megy 15e ciklust aztán kifúj, hanem folyamatosan degradálódik. Szóval szerintem 10e ciklus környékén nem valid a teljes kapacitásmennyiséggel számolni. Mivel csökken az energiatároló kapacitás, így gyakrabban kell tölteni ami rövidebb idő alatt nagyobb számú töltési ciklust jelent és gyorsul a degradáció is. Ez egy ördögi kör.
Az autógyártók meg ígérnek sok mindent (mondjuk fogyasztás terén) aztán az életben már mást mutatnak a számok. Persze a gyár érdeke, hogy "fűt-fát" ígérjenek, mert pont nem érdekli őket, hogy Jóska mit szól, ha 10 év múlva kiderül, hogy az ígért ciklus szám nem 12e csak 8776.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Napelem
- Egyre jobban hisz az AI-képes szemüvegekben a Meta
- Motorolaj, hajtóműolaj, hűtőfolyadék, adalékok és szűrők topikja
- Kuponkunyeráló
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Szeged és környéke adok-veszek-beszélgetek
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- A Windows 11 lett az úr az asztali PC-k piacán
- 3D nyomtatás
- Azonnali informatikai kérdések órája
- További aktív témák...
- MacBook Air M1 8/256 92% Aksi szép állapotban
- Apple 20W adapter gyári!!!! Bontatlan!
- Lenovo Thinkpad x13 i7-10610U 32GB RAM 512SSD Érintőkijelző
- Garancia! GAMER PC! Ryzen 5600X / RTX 3070 / B550 / 32GB 3200MHz /1Tb + 512Gb NVMe / 600w!
- iPhone SE2 64GB fekete, gyönyörű újszerű állapotban, 3db van, 85% 92% és 100% akkuval
- Tablet felvásárlás!! Samsung Galaxy Tab A8, Samsung Galaxy Tab A9, Samsung Galaxy Tab S6 Lite
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i7 14700KF 32/64GB RAM RTX 5070Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- MSI CreatorPro Z16P - i7-12700H, RTX A5500, értintőkijelző
- Ikea Eilif Paraván - Asztali elválasztó
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte GA-A620M R5 7600 32GB DDR5 512GB SSD RX 6700XT 12GB Rampage SHIVA Corsair 750W
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest