- Nothing Phone (1) - nem semmi (2)
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Red Magic 10 Air - gaming telefon is lehet kecses
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Légies iPhone halvány színei
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- 8300 mAh, maradhat?
- Honor 200 Pro - mobilportré
Új hozzászólás Aktív témák
-
#06658560
törölt tag
válasz
Tigerclaw #33 üzenetére
"Ha eleve eletkeptelen a konstrukcio akkor felesleges mestersegesen eletben tartani, sot ugy tenni, mintha valami bombauzlet lenne."
Ezt a politikusoknak mondd, ne az autógyáraknak.
"Az egyertelmu, hogy az autogyarak jelenleg nem gondolkodnak arversenyben, mivel a beveteleik meg a hagyomanyos autokbol jonnek, igy toluk nem varhato hogy egy forintot is engedjenek."
De gondolkodnak, mert másképp nem tudják eladni a terméküket. Az elektromos autó minden méretben kurva drága. És nem sok hasznot hoz egyik sem a hagyományos autógyáraknak. Ahogy a normál modellek sem darabonként."Ha meg 10.5/8,5 million maradnak a 4 szemelyes kisautok epp csak elfogadhato hatotavval, mar nem igazan elfogadhato csomagtartoval, elbucsuzhatnak a fizetokepes kereslettol, de ugyanez lesz a helyzet ha a benzines vagy hibrid modelljeik arat is arra a szintre emelik"
És épp most zajlik a kisautók kinyírása, goto komment teteje.
Pedig rengeteg embernek lennének tökéletes egyedüli autónak valók. Egy Fiesta nekem is ideális lenne, kicsivel nagyobb csomagtartóval-> ha autó kellene, így muszáj lennék Focusban gondolkodni, kategóriát tekintve. Miközben a megboldogult 145-ösömbe befért két közepes börönd a csomagtartóba."Nagyon csodalkoznek ha nem tunne el, olvadna be meg 2-3 marka. Sot lehet hogy 10 ev mulva az EU-ban mar csak ket autogyarto egyesules marad."
Kétezer környéki nyilatkozat Tavarestöl, hogy négy autógyár fog maradni az EU-ban. -
-
Zizu33
friss újonc
válasz
Tigerclaw #12 üzenetére
Ez ok és értem is.
De ha már matekozunk, azért szerintem abban megegyezhetünk, hogy az akkuk folyamatosan degradálódnak. Nem megy 15e ciklust aztán kifúj, hanem folyamatosan degradálódik. Szóval szerintem 10e ciklus környékén nem valid a teljes kapacitásmennyiséggel számolni. Mivel csökken az energiatároló kapacitás, így gyakrabban kell tölteni ami rövidebb idő alatt nagyobb számú töltési ciklust jelent és gyorsul a degradáció is. Ez egy ördögi kör.
Az autógyártók meg ígérnek sok mindent (mondjuk fogyasztás terén) aztán az életben már mást mutatnak a számok. Persze a gyár érdeke, hogy "fűt-fát" ígérjenek, mert pont nem érdekli őket, hogy Jóska mit szól, ha 10 év múlva kiderül, hogy az ígért ciklus szám nem 12e csak 8776.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Drón topik
- Trollok komolyan
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- Nothing Phone (1) - nem semmi (2)
- Samsung LCD és LED TV-k
- Gaming notebook topik
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Formula-1
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- További aktív témák...
- Új! HP 230 Vezetéknélküli USB-s Billentyűzet
- Samsung Galaxy A35 5G 128 GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- DDR5 8/ 16/ 32GB 4800-5600MHz SODIMM laptop RAM, több db- számla, garancia
- REFURBISHED és ÚJ - HP USB-C Dock G5 docking station (5TW10AA) - 3x4K felbontás, 120Hz képfrissítés
- Bomba ár! Dell Latitude E7240 - i7-4GEN I 16GB I 256SSD I 12,5" HD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest