Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Dluinet

    nagyúr

    válasz batman. #324 üzenetére

    nézd meg még a turbado.hu-t

    "Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa

  • botond187

    csendes tag

    válasz batman. #324 üzenetére

    Az a baj ezzel a topical, hogy egy pár régi eset kapcsán jönnek a negatív hozzászólások.
    Így aki idetéved és elolvassa, az azt szűri le, hogy nem szabad semmit se vásárolni. (A pozitív hozzászólások mintha itt se lennének. Pl a negatív hírkeltők közül az egyiknek pozitív a tapasztalata, mégis mániákusan szapulja a céget..Az ilyen véleményére biztos lehet adni..)
    Hogy működhet így a cég, miért nem büntetik meg, xiaomi nevbitorlas, stb.
    Mindezt már jópár éve...
    Lehet azért mert a több akárhány ezer mellett volt ez a néhány eset ami végül is lezárult? (Hogy 14 nap helyett 15 napra kapta vissza a pénzt, persze jogos)
    Mindig a negatív tapasztalat az erősebb, ha valami rendben zajlott, azt nem szoktak nagy dobra verni.

    Többen írták hogy változtak a dolgok náluk azóta, ezt a "kemény mag" nyilván nem tudja, vagy inkabb nem akar tudomást venni róla.
    Nekik csak az a lényeg hogy rontsák a hírnevet, ami nálad be is talált..

  • botond187

    csendes tag

    válasz batman. #338 üzenetére

    Mindenkinek lehet véleménye, csak aki úgy ír dolgokat - ahogy említetted azok közül - tapasztalat nélkül, azt hívja a köznyelv hitelrontásnak és az szerintem nem igazán hasznos, sőt.

    A hasznosság az itteni felbújtók miatt megkérdőjelezhető számomra.
    Az hogy leírja 80x a történetét, hogy negatív tapasztalata volt, minek? Leírta 1x és kész. Ha olvassák a forumot, akkor úgyis olvassák a hozzászólását. Így olyannak tűnik a forumon, hogy a cégnél csak negatív tapasztalatok vannak. Az amit csinálnak, az már lejárató kampány a részükről és ezzel van a problémám nekem, no meg a stílus is ahogy ír.

    P.S:
    A "tényszerű konkrét információ" részemről nem tényszerű, mert nem tudom a számokat, így csak írtam egy direkt nagy számot az érzékeltetés szempontjából.
    Pont az lett volna ezzel a mondandóm - bár szerintem Te is értetted - , hogy mondjuk minden 1000. vásárlónál történhetett ilyen eset, ami szerintem arányokat nézve egész jó (kivéve aki beleesik abba a kivételbe).

    A negatív tapasztalat erősebb, mint a pozitív meg szerintem egy általános mondás kereskedelmi körökben.
    Jó példája eme topik (és a fenti példa, hogy minden 1000. vásárlónál volt probléma jelentése:
    hiába a 99,9%-os pozitív működés, tehát ott rendben zajlott minden ha nem írja le a véleményét, ha a 0,1% meg egyből hangot ad neki).
    Tehát pl te is 99,9% eséllyel pozitívan jöttél volna ki a vásárlásból (a példám szerint), mégis úgy döntöttél, hogy máshol vásárolsz.

    Azért szerintem az emberek többsége ilyen, hogy ha minden jól ment, nem fog tapasztalatot leírni, használja a megvásárolt dolgot és kész.
    Ha probléma merül fel vásárlás során vagy utána, esetleg elkezd kutakodni és ha talál valamit, leírja a véleményét.

    Én nem akarlak meggyőzni természetesen, hogy hol vásárolsz, az mindenkinek szíve joga.
    De - szerintem - te is átsiklottál a pozitív hozzászólások felett és inkább a negatív hangot hagytad meg magadnak és emiatt vásároltál a Lurdyban.
    Itt is kijön ez a negatív jobban nyomot hagy egy emberben, mint a pozitív, tehát szerintem amit leírtam, nem öngól, félreértetted akkor vagy én erre gondoltam legalábbis.
    Te sem tudhatod, hogy milyen véleményed lett volna vásárlás után.
    Más is írta, hogy vásárolt aztán minden normálisan zajlott.

    P.S.2:
    A hírnév nyílván egy folyamatos dolog.
    De szerintem az is fontos, hogy mi alapján nézzük valaminek a hírnevét?
    Ha valaki elolvassa ezt a topikot, akkor negatívan jön le a cég működése, hiába, hogy több mint 3 éve volt az a néhány eset.

  • botond187

    csendes tag

    válasz batman. #342 üzenetére

    Akkor nyílván másképp látjuk a dolgokat, ezzel nincs is gond szerintem.
    A magyarázkodás inkább annak szólt, hogy vannak lejárató emberek, akik mintha fizetett emberek lennének, mindenáron nyomják, súlykolják a negatívumot.
    Lehet normálisan is negatív véleményezni.
    Nem kell minden hozzászólás után egy kb. 10 éves szintjén leírni, hogy így meg úgy, csalók, stb.
    A nem jogos hozzászólóknál arra gondolok, akik nem vásároltak és úgy mondanak negatív véleményt. Vagy akik ellenekezője, pozitívan zajlott le a vásárlás, mégis ócsárólja.
    Így itt a "szerintem" szót szándékosan nem tettem bele és úgy a helyes részemről.

  • anwalen

    újonc

    válasz batman. #344 üzenetére

    Vásárlás nélkül hogy lehet véleményed egy bolti vásárlásról? Ez szerintem inkább a pletyka.

  • anwalen

    újonc

    válasz batman. #350 üzenetére

    Látom nagyon dühös lettél. Sajnálom. Nekem van tapasztalatom velük, mert sokszor vásároltam tőlük, és sosem volt problémám. Te állítasz dolgokat, és elvárod, hogy készpénznek vegyük. Rágalmazol egy céget gyakorlatilag minden bizonyíték nélkül.

    Ezt csak azért hozom fel, mert a kirohanásod alaptalan. Ha egy nap ez a cég mondjuk beperel valakit az "elégedetlen vásárlók" közül, akkor a bíróságon sajnos majd bizonyítani kell minden egyes állítást. Nem lesz elég a "kikérem magamnak".

    Ezért próbáltam a beszélgetést a tények irányába terelni. Minden, ami egy puszta állítás, bizonyíték nélkül, az gyakorlatilag semmi. Az "azt hallottam" alapján nyilatkozat a pletyka.

    Az a vicces, hogy megnéztem a topic kezdetét, és több, mint 3 éves. Ez a cég meg azóta is működik. Ha az állításaitok igazak rájuk, már rég csődbe kellett volna menniük szerintem. Vagy mondjuk az is lehet, hogy pár apró hiba alapján általános véleményt alkottatok, ami téves.

    Egyébként a homáron is van egy hasonló kirohanás a cégről. Alatta meg 95%-ban pozitív élményekről írnak a vevők. Sajnos továbbra is az a véleményem, hogy ennek a topicnak a tartalma megtévesztő.

    Az meg, hogy bárki azt hiszi, hogy itt bárki bárkit ismer a legnagyobb tévedés. Még az is lehet, hogy minden hozzászóló én vagyok, és önmagammal vitatkozom.

  • vahu

    csendes tag

    válasz batman. #392 üzenetére

    Igen, elintéződött.
    A két típus közt 80000 Ft különbség volt.
    Sima LED vagy Qled
    1,5 hét után beszereztek egyet, amit egy újabb átvevőhelyen vehettem át.
    :DD
    Kellemetlen az volt, hogy a raktáron levő termék,ami azonnal átvehető, másfél hét múlva került hozzám.
    Hiába hívtam őket,sokszor nem reagáltak. Az ígért visszahívás elmaradt. Csak ígérgetés volt. :F

    A Privit hamarabb észreveszem!Csak ird le,hogy miröl van szó:)Telefonon azonnal.... Nem szeretek levelezni.....:-)

Új hozzászólás Aktív témák