- Fotók, videók mobillal
- Milyen okostelefont vegyek?
- OnePlus 8T – fazonigazítás
- Eurós árlista a Google Pixel 10 telefonokhoz
- Xiaomi Smart Band 10 - a hetedik napon megpihen
- Apple Watch
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Realme GT 2 Pro - papírforma
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
Új hozzászólás Aktív témák
-
*Mukeey*
addikt
válasz
botond187 #343 üzenetére
Kedves Botond!
Itt évek alatt gyűltek össze a hozzászólások, nekünk, igazi regelt tagoknak volt rossz tapasztalatunk a bolttal, ezt írtuk le. Ha olvastad az elejétől, sok embert megtévesztettek, pl ki volt írva, hogy a termék "raktáron", szállítási idő 1-2 nap. Előre utalva az összeget a beígért határidő helyett hetek múlva történt bármi nemű reagálásuk. Az ilyen eseteket ráadásul pokróc stílusban kezelték. Lehet, hangsúlyozom LEHET, hogy azóta fejlődtek, javultak, mostanában kevesebb volt itt is a rossz feedback róluk. De akinek volt ilyen tapasztalata, az többet nem rendel tőlük.
Ezt tetézve, megjelentek a kamu regek az oldalon és lóf.sz hozzászólásokban éltették a céget. Bocs, nem vagyok PH dolgozó, de azért a feri555 és bela123 szintű, nullnapos, egy hozzászólásos regek több, mint gyanúsak na🤣
A botond187 is ebbe a kategóriába esik, bocs, pont ennyire is releváns az itteni vergődésed...Mégegyszer mondom, simán lehet, hogy átgondolták az egész shopot és jól működik azóta, de engem, mint vevőt már rég elvesztettek. Nehéz dolog egy vásárlót megszerezni, én is kereskedelemben dolgozok, tudom, viszont a népes konkurencia miatt hamar el is lehet veszíteni.
Üdv
-
Chaser
legenda
válasz
botond187 #341 üzenetére
olyan boltból nem vásárolok, ahol ilyen tapasztalatokat látok, nem is fogom ajánlani őket senkinek, max azt h messziről kerüljék el
ahogy mondtam, felépíteni valamit nehéz, lerombolni annál könnyebb, itt utóbbival kezdték
ezt a kevesebb pozitív user review dolgot azoktól hallom mindig, akik valamiféle kapcsolatban vannak egy adott bolttal ( :
sztem nézz rá egy alzás értékelésre árukeresőn és vegyük utána elő a matekot, de mondhatok konkrét termékeket is, ma már nagyon sokan veszik a fáradságot, hogy a + véleményüknek is ugyanúgy hangot adjanak mint a negatívnak, többek között én is -
batman.
senior tag
válasz
botond187 #343 üzenetére
Az, hogy nem egyezik a véleményünk, az abszolút nem probléma.
Viszont azt el kell fogadni, ha valaki becsapva érzi magát, akkor annak hangot ad, akár többször is. Szerintem ehhez még megvalósult vásárlás sem kell. Ebben az aspektusban itt mindenki jogos hozzászóló.
Aki ezt másképp gondolja többek között szólhat (szóljon!) egy moderátornak, Ő meg ha kell, beavatkozik.
Értem, hogy mit írsz és mi nem tetszik, de ez csak a te (és aki egyetért veled) véleményed, nincsen tényekkel megtámogatva... A panaszkodók nagy része tényeket közöl. Olyan negatív hozzászólást ami csak vélemény, nem veszek/vettem figyelembe.
Ha mérlegre tesszük, nyilván a tényekkel megpakolt oldal az aminek súlya van.
Peace! -
batman.
senior tag
válasz
botond187 #340 üzenetére
Az még nem jött le, hogy csak rontasz a helyzeten? Nálam biztos, mert ha egy cégnek ilyen (akár önkéntes) megmagyarázó emberekre van szüksége, akkor én ott nem vásárolok! Nincs szükség negatív hozzászólásokra bőven elég vagy egyedül (nem térnék ki a más nagyon hasonló nickekre), és igenis elolvastam a pozitív hozzászólásokat is, csak sajnos egy (még arányt sem írok) részét ezeknek nem lehet figyelembe venni.
Tényként közölsz olyat ami vélemény. Ezt hiába sulykolod, attól még nem lesz tény. Ezt soha nem értettem, hogy látszólag iskolázott emberek próbálnak erőszakosan meggyőzni más embereket arról, hogy az Ő véleményük az egyedüli igazság, és a mások véleménye az tévedés, vagy félretájékoztatás eredménye. Persze ez adott körülmények esetén bejöhet, de jelen esetben nálam, pont az ellenkezőjét érted el.
Azt pozitívumként értékelem, hogy az iróniát azt felismered, és helyesen is kezeled. A "tényszerű konkrét információ"-ra gondolok.
Viszont nem nagyon akarok mindenre részletre kitérni, mert nem látom értelmét, "Te sem tudhatod, hogy milyen véleményed lett volna vásárlás után." (huuuuú erre a szintre nem süllyednék) de az amit és ahogy a hírnévről gondolsz az véleményem szerint sajnos ordas-nagy tévedés. Minden vállalkozásnak vannak elégedetlen ügyfelei, ezeket tudni kell kezelni. Ha nem kezelik rendesen akkor a dühös vásárló elmondja szomszédnak, havernak, kollégának és elúszik a meg nem szerzett hírnév. Ez ellen nem lehet mit tenni, ha nagyon dühös a vásárló, ír a T. Homárnak, vagy nyit a PH-n egy topikot, (+ még lenne pár ötletem) de ehhez joga van, úgy hívják szólásszabadság. Én anno beírtam a cég nevét és a vélemény szót a gugliba, úgy találtam ide, végigolvastam a nyitó bejegyzést, nem vettem figyelembe a nagyon köpködős hozzászólásokat, meg a gyanúsan hasonló hozzászólásokat. Ezek után úgy döntöttem inkább hivatalos forrásból vásárolok.
Összefoglalva: az hogy: "Tehát pl te is 99,9% eséllyel pozitívan jöttél volna ki a vásárlásból (a példám szerint), mégis úgy döntöttél, hogy máshol vásárolsz." teljesen értelmetlen gondolat. Csak kitértem rá, bocs. A mondat eleje és vége között ellentét van , + számomra nem az a lényeg, hogy miért nem vásároltam ott, és/de miért kell egy meg-nem történt FELTÉTELEZETT dolgot pozitív környezetbe helyezni?! Lehet megpróbálni lyukat beszélni a más "hasába", de a szavaiddal élve sok itt az "itteni nem jogos hozzászólók". A nem jogos hozzászólók az ki szerint nem jogos? Mert a másik oldal szerint esetleg te (vagy akár én) is lehet nem jogos hozzászóló. Olyan van, hogy szerintem nem jogos hozzászóló, csak úgy már nem passzol a gondolatba. khm. -
Chaser
legenda
válasz
botond187 #337 üzenetére
valószínűleg soha nem kereskedtél, különben tudnád, hogy egy hírnevet felépíteni igen nehéz, lerombolni viszont annál könnyebb, nekik utóbbi már rég sikerült, előbbiért meg kell keményen dolgozniuk többszörösen, nem mintha nulláról indultak volna mint a legtöbb cég
nem tudom most mi a helyzet náluk, annyi bizonyos, személy szerint eszembe sem jutna náluk venni semmit, még akkor sem ha 20%-kal olcsóbbak lennének mint a konkurencia
téves az az elképzelésed is, hogy pozitív tapasztalatokat nem osztanak meg az emberek, közelmúltban sokszor alzától vásároltam, discount és normál áron is, nem tudok még egy cégről ahol szó nélkül visszaveszik elállás keretein belül ha nem tetszik valami, és nem úgy néznek az emberre mint egy tömeggyilkosra kb, és személyes ügyintézésnél ott helyben kezébe nyomják a pénzt, legyen az egy 5e ft-os akármi, vagy egy 200e ft-os monitor, jah és a telefont is sikerült mindig felvenniük, mindegy mekkora blekkfrájdéj' vagy egyéb baromság van éppen -
batman.
senior tag
válasz
botond187 #337 üzenetére
Semmi baj nincsen ezzel a topikkal, igény van rá, és hasznos. Én nem idetévedtem, hanem rákerestem a cégre és itt (is) találtam magam. Mindenkinek van véleménye, annak is akinek tapasztalata sincs, annak is aki csak lejáratni akar valakit, annak is aki a kritizált cég szekerét tolja, a megkárosított vásárlóknak és nyilvánvalóan azoknak is akik elégedettek. Részemről biztosra akartam menni akkor is ha az többe kerül, ezért nem vásároltam a fenti cégtől. Ez nem jelenti azt, hogy én másnak nem ajánlanám, mindenki döntse el maga. Az idő majd megoldja ezt a problémát is, ha csak elégedett ügyfelei lesznek a kritizált cégnek, akkor évek múlva majd több esélyt kap. Én a Lurdyban vásároltam. Nem lett utána olyan érzésem, hogy bármit is másképp kellett volna tennem, az elégedettségi faktor 100% volt, és ez azóta sem változott. Tisztelem a véleményedet, de ha az volt a cél hogy a következő telefonomat a kérdéses cégtől vegyem, akkor az erre vonatkozó igényem ettől nem sokat változott. Konkrétan most is 0.00%.
P.S. Egyébként a hozzászólásodban a tényszerű konkrét információkat nem a: " mániákusan, több akárhány ezer mellett volt ez a néhány, Többen írták," jelzőkkel kellene megtámogatni, mert elhiteltelenít. A "Mindig a negatív tapasztalat az erősebb, ha valami rendben zajlott, azt nem szoktak nagy dobra verni." mondat pedig öngól. Én (nem a legtöbb ember, nem más, nem a többség...) -nekem ez szó szerint így jön le: két átvert vásárló közt féltucat elégedett ügyfél az már smafú? Remélem nincs közöd a fenti céghez, mert ellenkező esetben nagyon elszomorodom.
P.S.2. "Nekik csak az a lényeg hogy rontsák a hírnevet, ami nálad be is talált.." A hírnév az egy pozitív dolog amit évek alatt becsületes munkával meg lehet szerezni. Én nem vagyok benne biztos (elnézést ha tévednék!) hogy ennek a cégnek valaha volt is ilyen. Hírhedt..., bizonyos körökben ezt már elérték, ez vitathatatlan tény. Lehet kezdeni ledolgozni, aztán majd esetleg jön a sok elégedett vásárlóval a hírnév.
Peace!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Eladó használt Gigabyte AMD Radeon HD 6750 videókártya
- GIGABYTE GTX 1060 Mini ITX OC 3GB videókártya
- Új ASUS VivoBook 15 X1504VA - 15,6"FHD IPS - i5-1335U - 16GB - 512GB - Win11 - 1,5 év gari - MAGYAR
- Eladó ASUS ROG Zephyrus G14 GA401Q + teljes gamer szett --csere is érdekel
- Apple iPhone 8 - 256 GB - fekete (152)
- Samsung Galaxy A13 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Telefon felváráslás!! Xiaomi 13T, Xiaomi 13T Pro, Xiaomi 14T, Xiaomi 14T Pro
- BESZÁMÍTÁS! 850W ASUS ROG STRIX 80 PLUS Gold White Edition (90YE00A4-B0NA00) 3 év garancia 27% áfa
- Huawei Nova Y90 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Konzol felvásárlás!! Nintendo Switch
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest