Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • TESCO-Zsömle

    titán

    válasz Hakuoro #9 üzenetére

    A bolygók maguk statikusak lesznek technikai okokból. Azt se egyszerű megoldani, hogy a téren belül (univerzum) független, külön önálló terek (hajók) mozogjanak. Mert ugye a hajók zöme külön, önálló tér, melyet tetszés szerint bejárhatsz repülés közben is...

    Sebességlimit lesz, de senki se fog megmenteni. Ha elindulsz ki a semmibe, ki a lemodellezett univerzum határán kívülre, akkor addig tudsz majd menni míg a hajóból kifogy a nafta, leáll a létfenntartás, te pedig szépen megdöglessz. Ilyen esetben -gondolom- nem lesz respawn se, mert menthetetlen helyre kerültél, úgyhogy mehetsz vissza a karakter-generátorba csinálni egy "örököst"...

    Fontos a grafika. Sokkal inkább hat a játékosokra, mint a fizika. Olyat már hallottam, hogy milyen csodálatosan szép/élethű a játék, rengetegszer, de olyat, hogy milyen reálisan mozog a víz a vízesésben még nem sokat. A grafika húz be a játéktérbe, viszont az események, a történések azok, amik le is kötnek benne.

    Arról az apróságról nem is beszélve, hogy valós fizika mellett a játék élvezhetetlen lenne. Legjobb példa erre, ha előveszi valaki az ősöreg asteroids játékot. Fejeld ezt meg a lassulás (motorfék) hiányával meg 6DOF-al és mindjárt ott vagy, hogy az átlag ember belepusztulna. Az irányításnak élvezetesnek kell lennie, elvégre ez egy játék, ami szórakoztat, ezért a realitásnak csorbulnia kell.

    (#28) schawo: De a Vulcan API nem az. Jah, és a picipuha úgy döntött, hogy Win7-ről ingyen válthat mindenki 10-re, ha akar, úgyhogy még anyagi ellenérv se nagyon lehet.

Új hozzászólás Aktív témák