Új hozzászólás Aktív témák

  • pcnet

    addikt

    Egy kis segítségre lenne szükségem. Nem volt még dolgom OnePlus supportal és az angol sem az erősségem. oneplus.net oldalon bejelentkeztem, kértem javítást, kérte az IMEI számot, beazonosította, kiválaszottam az akksit, annyit írtam, hogy szeretnék akksi cserét kérni, amennyiben lehet, garancia keretében. Csatoltam egy screenshotot AccuBattery állapot füléről, kiválaszottam a pick-up adresst és kb ennyi. Azt írta, a store (?) jelenleg túlterhelt, próbálkozzak később. Közben látom a fiókomban vásárlásoknál a telefon mellett van RMA gomb, de ugyan oda dob ahol kiválasztottam az akksi cserét. Talán IMEI-t nem kér, hisz tudja melyik telefonra kérem az RMA-t. Elvileg jól csináltam mindent? Korlátozott garancia címszó alatt írják, hogy a természetes elhasználódás nem tartozik garancia alá. Akksi elhasználódás meg az. Csodálkozok is, hogy 2 éves kor előtt pár héttel/hónappal még cserélik. Elég jófejség részükről. Július 25ig van egyébként garanciám.

    “A szervizben munka folyik, nem víz. Ezért a szerviz rövid i.” by Fagyallo

Új hozzászólás Aktív témák