Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Csapoati

    nagyúr

    válasz Enci1983 #52 üzenetére

    Én csak azt nem értem, hogy a Sony miért nem áldoz erre pénzt? Az ember azt gondolná, hogy ha a Huaweinek futja rá, akkor a japánoknak miért nem? Vagy ha ellenkezik az üzletpolitikával, akkor viszont nagyon nagy bajban vannak, mert most még talán visszafordítható a tendencia, de nem ölbetett kézzel, meg alig-alig frissítgetett telefonokkal. Oké, a csúcskategóriában ne kockáztassanak, mert az ott ritkán jön be, de lejjebb húzniuk kéne valami váratlant, vagy jó áron adni a telefonokat, hogy visszatérjenek az elvesztett vásárlók.

  • Fitzgerald

    veterán

    válasz Enci1983 #52 üzenetére

    Az oké, de valószínűleg te is csak egy részét látod az egésznek. Mert vagy a sarki GSM-ben dolgozol, vagy valamelyik szolgáltatónál (szolgáltatóra tippelek). Ergo abba nem biztos hogy belelátsz, hogy a másik oldalon mennyi és milyen készülék fogy jobban. Szolgáltatónál feltételezem akkor vásárol az ember készüléket, ha kedvezményes feltételekkel jut hozzá pl. valamilyen előfizetés mellé, részletre, hűségprogram keretében, stb.
    Nem életszerű helyzet, hogy listaáron vásárolnak az emberek szolgáltatóknál. Persze nyilván akad kivétel.
    A sufni GSM-ben viszont szerintem inkább azok vásárolnak, akik tájékozottabbak, nem akarnak kötelezettséget vállalni szolgáltatónál, vagy konkrét elképzelésük van arról hogy melyik készüléket akarják, és jobb áron szeretnének hozzájutni az adott cucchoz.
    Te magad is leírtad mi a helyzet: a Sony nem tejel, nyilván nem költenek annyit marketingre. Mivel ár/érték arányban nem jók, nincs semmilyen ütőkártya a kezükben. És ezt mutatják az eladások is.
    Ma valószínűleg jóval több ember venne LG-t, vagy Huawei-t, mint Sony-t. 6-7-8 évvel ezelőtt ez még nagyon nem így volt.

Új hozzászólás Aktív témák