- iPhone topik
- One mobilszolgáltatások
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Fotók, videók mobillal
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Sony WF-C710N - átlátok rajta
Új hozzászólás Aktív témák
-
Fitzgerald
veterán
És szerinted az átlagember mennyit jár stadionokba életében, most komolyan? Annyit nyilván nem, hogy az kihúzza a Sony-t a kakiból.
Ha el akarsz adni valamit, azt úton-útfélen az emberek arcába kell nyomnod. Ez az amit a Samsung jól csinál, a Sony meg nem csinál.#65
Az osztrigával meg ugyanazt a hülye példát dobtad be mint feljebb, aminek semmi köze a témához, és természetesen nem igaz rá amit írtam. A millió légy meg a szar mikor jön?
-
Fitzgerald
veterán
Nem arról volt szó hogy rendben van-e vagy nincs, hanem arról hogy a brand milyen üzenetet közvetít. És a design ennek szerves része.
#59
Olvasd újra. Nem költenek eleget marketingre. Oké hogy a Másnaposok 9-ben Sony telefonja van a csávónak, de ha kimegyek hugyozni a Dürerben, a vécé Samsung plakáttal van telerakva. Nem Sonyval.
Alig vesznek olyan hirdetési felületet, amit valóban sokan, és folyamatosan látnak. És ez nem csak itthon van így, mert járok környező országokba és UK-be is.
Itt írták feletted azt is, hogy a szolgáltatóknak se fizetnek, hogy az ő cuccaikat ajánlgassák. Szóval nyilvánvalóan nem költenek eleget ilyesmire. De egyébként az eladási mutatók magukért beszélnek. -
Fitzgerald
veterán
Az oké, de valószínűleg te is csak egy részét látod az egésznek. Mert vagy a sarki GSM-ben dolgozol, vagy valamelyik szolgáltatónál (szolgáltatóra tippelek). Ergo abba nem biztos hogy belelátsz, hogy a másik oldalon mennyi és milyen készülék fogy jobban. Szolgáltatónál feltételezem akkor vásárol az ember készüléket, ha kedvezményes feltételekkel jut hozzá pl. valamilyen előfizetés mellé, részletre, hűségprogram keretében, stb.
Nem életszerű helyzet, hogy listaáron vásárolnak az emberek szolgáltatóknál. Persze nyilván akad kivétel.
A sufni GSM-ben viszont szerintem inkább azok vásárolnak, akik tájékozottabbak, nem akarnak kötelezettséget vállalni szolgáltatónál, vagy konkrét elképzelésük van arról hogy melyik készüléket akarják, és jobb áron szeretnének hozzájutni az adott cucchoz.
Te magad is leírtad mi a helyzet: a Sony nem tejel, nyilván nem költenek annyit marketingre. Mivel ár/érték arányban nem jók, nincs semmilyen ütőkártya a kezükben. És ezt mutatják az eladások is.
Ma valószínűleg jóval több ember venne LG-t, vagy Huawei-t, mint Sony-t. 6-7-8 évvel ezelőtt ez még nagyon nem így volt. -
Fitzgerald
veterán
válasz
Dr. 444Hertz #43 üzenetére
Jó ár/érték arányú készülékei a prémium szegmensben a Sonynak sosem voltak (nem csak nekik, másnak sem), pedig onnan jön a profit legnagyobb része. Mégis ott voltak a top 3-ban még Sony Ericssonként, szóval nem csak ez hozhatja meg a sikert. Kettővel összetettebb ez a dolog. Ha most jobban belegondolok, a no1 gyártó Samsungnak sincsenek jó ár/érték arányú készülékei egyetlen kategóriában sem. Az alsóbb kategóriákban csak a szart árulják nagy felárral, amin a Xiaomi meg a hasonló cégek valószínűleg jókat röhögnek, mert nekik viszont tényleg vannak igazán ütős ajánlataik ezekben a szegmensekben (is). Mégis sikeresek.
Az Apple-nek meg aztán végképp nincsenek ilyen készülékei. Mégis sikeresek.
Miért sikeresek ezek a cégek? Mert kurva sokat költenek a tálalásra, a marketingre a prémium kategóriában. Az emberek meg nyelik."Ez már egy fél siker"
Attól még nem fog jóllakni a Sony, hogy az emberek felismerik a készülékeiket. Főleg akkor, ha olyan gondolatok társulnak a látványhoz, amelyeket feljebb már leírtam.
"valaki keveri az egységes formavilágot az ugyanolyan kinézettel"
Ez csak szőrszálhasogatás. Érted te hogy miről beszélek.
@syn7h37ic
Ezzel biztos sokan egyetértenek. Hogy marketing szempontból mennyire jó ez a dolog, az már más kérdés.
-
Fitzgerald
veterán
válasz
Dr. 444Hertz #36 üzenetére
Felesleges szavakat adnod a számba.
Ha erről leveszed a brandinget (XZ), akkor is azonnal megmondom, hogy ez egy Sony Xperia. Én egy teljes arculatváltásról beszéltem feljebb. Az hiányzik a Sonynak.
A Xperiákról sokaknak valószínűleg még mindig a szar kamera, a szar kijelző (tudom hogy ez már nem igaz), és a mindezek ellenére magas ár jut eszébe. Nem véletlenül nincs a Sony még a top 10 gyártó között sem manapság, pedig valaha a második-harmadik helyen voltak emlékeim szerint. Ezért lenne erre szükség. -
Fitzgerald
veterán
válasz
Dr. 444Hertz #33 üzenetére
A jellegzetesen Sony-s szögletes forma szerintem szerves részét képezi a design-nak, de javíts ki ha tévedek.
Z-Z2-Z3-Z4-Z5-XZ:
Ember legyen aki megmondja melyik melyik.
Kb. annyi a lényegi különbség, hogy hegyesebb lett a sarkoknál. -
Fitzgerald
veterán
válasz
Heisenberg69 #23 üzenetére
Teljesen új formatervet? Tök ugyanúgy néz ki, mint bármelyik Z Sony az elmúlt 4 évből...
-
Fitzgerald
veterán
A Sonynak szerintem az egész Xperia brandet kukázni kéne lassan, egy teljesen új termékvonal kéne ide. Új brand, új design, új minden. Elég régen kiestek már a játékból, lassan ideje lenne visszatérni.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- DELL PowerEdge R730xd 16LFF+2SFF rack szerver - 2xE5-2680v3,64GB RAM,4x1GbE,H730 RAID v ZFS
- BESZÁMÍTÁS! LG UltraGear 27GL850-B 144Hz QHD 1ms monitor garanciával hibátlan működéssel
- Bomba ár! HP EliteBook Folio 1040 G1 - i5-G4 I 8GB I 256GB SSD I 14" HD+ I Cam I W10 I Garancia!
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte A520 AORUS R5 5500 16GB DDR4 512GB SSD RX 6600 XT 8GB Rampage SHIVA TT 500W
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T580 - i5-8G I 16GB I 256SSD I 15,6" FHD I HDMI I W11 I Cam I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest