Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • quailstorm

    félisten

    válasz Arcanis #73 üzenetére

    Köcce, van egy pár tévhitem...
    Egyébként tényleg durva pl egy temple run gépigénye. Meg az Angry Birds-é is csak nôl. Ehhez képest egész komoly grafikájú és élvezeti értékû játékok mehetnek blade-en is. Viszont azok jobbára régiek.
    Ami érdekel viszont, hogy hogy hozták össze ezt a jó böngészôteljesítményt gyenge hardveren, a dalvik ellenére.
    Ubuntu phone gépigénye is elszálltnak tûnik... De sztem fog az menni HTC HD2-ôn is.

  • Keeperv85

    nagyúr

    válasz Arcanis #73 üzenetére

    Majd ha egyszer ellátogatsz a topicjába, akkor meglátod, hogy mennyi "hozzáértő" jár arra és kiutálnak, ha azt mered írni, hogy a Nexus 4-en igenis AOSP kód fut. :DD

  • quailstorm

    félisten

    válasz Arcanis #64 üzenetére

    Van 1GB RAMod meg CM10-ed, ennyi kell hozzá. De kérdezd Legendd-et az SGS3-ról... Őt is zavarta...
    CM10-zel én is láttam ilyet, és csak lestem, hogy jé ez lehet ilyen is. Azt már szeretem, el tudom viselni.

    Itt van az a sárga dolog, na az oda nem kell, és akkor ezerszer gyorsabb lenne. Így is rájöttek a játékgyártók hogy ezzel kár kínlódni... Az androidot azért találták ki, hogy multiplatform legyen. Ezt pedig csak úgy lehet megoldani, ha emulátorban fut minden, az emulátort (virtuális gépnek is nevezhetjük) pedig lefordítják az adott architektúrára, mint ahogy a kernelt, a drivereket meg megírják low-level. Na most ez nem jött be, mert a teljesítményt lószar. Akkor kitalálták, hogy a már meglévő baromsághoz (miért kell egy grafikus felületnek emulátorban futni?) csinálnak egy NDK-t, és egy natív modult, ami c++-t használ. Az eredmény a teljesen natív OpenGL ES appokban, és az emulátoros felületű, de c++ alapú appok. Namost ennek semmi értelme. Fut a NOVA3 natívan, ez eddig ok, de ahhoz nem kell hogy menjen a dalvik, semmi szükség rá, csak elzabálja a ramot és a procit. Minden hívás keresztülmegy a dalvikon, rengeteget lassítva ezzel.
    És mivel áttértek a natív, vagy részben natív kódra, mi lett az eredmény? Minden GPU-hoz és architektúrához külön datafájlok, vagy a leggyengébbhez csak, és akkor nem használják ki az új techonlógiák előnyeit, hisz erőből megoldja. Igaz hogy közben fogyaszt, pörög, és melegszik... Az X86-nak meg ugye lőttek.
    Véleményem szerint egy linux alapú rendszer kellene, új, 3.2-es kernellel minimum. JavaSE, J2ME, Dalvik és Flash támogatással. De ezek opcionálisak legyenek, mint maemon, vagy symbianon. Ha nem kell, nem fut. Ilyen egyszerű. Persze egy app elindítását némileg az lassítja, hogy először el kell indítani egy virtuális gépet. Viszont így lehetne minden appnak sandboxolt virtuális gépet indítani. Multitask megoldva. Hiszen értem én, egy mouse trap-nek nem kell natívnak lennie, a fejlesztője nem Carmack, gépigény semmi, játékélmény meg van. De amikor az alap telefonfunkciók sérülnek csak azért, mert android, akkor vágnám ki az okostelefont az ablakon. A szaggatás az alsóbb régiókban mindennapos...
    Lehetne használni Qt frameworköt, otthoni portolóknak sikerélményt biztosító X.org támogatást (maemo-n nagyon menő), QML-ben scriptelt felületeket(nagyon jó hardvergyorsított görgető, és animációsrutinja van), ott a GTK+ is. Az is open source lenne, nem lenne nehezebb mint a java, mint nyelv, és nem lenne kevésbé multiplatform mint a mai android. Csak sokkal gyorsabb, hosszabb üzemidejű, és többfeladatos...
    Egyébként én is találkoztam már sikeres appswitchinggel 256MB RAMmal is, de amikor kéne, akkor bezzeg eltűnt... Symbianon meg én vagyok az úr, én döntök, jól vagy rosszul az más kérdés, de a nem látható appokat az is bezárja ha fogy a RAM. Amit meg kell(pausolt játék), azt fagyasztja, nem hülye az. Ami úgy működik, mint egy asztali rendszer, az a maemo, ott ha nem figyelsz, akkor hamar lemerülsz.

Új hozzászólás Aktív témák