Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Hintalow

    senior tag

    Chargeback (bankkártya reklamáció) csak kártyás fizetésnél van, ott a kártyatársaság szavatol, jellemzően előre jóváírja a pénzt a bank, aztán majd leboxolják az eladóval.
    Utalásnál bankok között sajnos nincs ilyen, ott csak úgynevezett visszahívást lehet indítani, a küldő bank szól a fogadónak, hogy visszacsinálnák a tranzakciót, aki felveszi a kapcsolatot a fogadó féllel, és beleegyezés esetén leemelik a pénzt a számlájáról és visszaküldik. Ilyen esetben ez sajnos semmire nem lesz jó.
    A feljelentést azért érdemes a banknak eljuttatni, hogy tudjanak róla, gyorsabban reagálnak igy hatósági megkeresésre, illetőleg maguk is blokkolják majd a számlát, a kivizsgálás során (sajnos valszeg addigra már nem lesz rajta pénz)

Új hozzászólás Aktív témák