- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Fotók, videók mobillal
- One mobilszolgáltatások
- Xiaomi Redmi Note 5 Global
- Motorola Moto G84 - színes egyéniség
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- 7000 mAh fölé lőne a következő OnePlus Ace
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
Új hozzászólás Aktív témák
-
WinstonWolf
senior tag
válasz Stauffenberg #39 üzenetére
Az a baj, hogy eléggé hektikus az LG megnyilatkozása ilyen ügyekben...
"Az LG ügyfélszolgálat tájékoztatása szerint: "Amennyiben az Expansys adja a számlát a végfelhasználónak (külföldi számla) és nem ad hozzá garanciajegyet (ugyanazon hivatalos külföldi) abban az esetben nem fogjuk garanciában kezelni a készüléket, függetlenül attól hogy forgalmaztuk e vagy sem. Tehát külföldi számla+kitöltött külföldi garjegy mindenképpen szükséges, mégha a számla tartalmazza az IMEI számot, akkor is. Mivel az új ptk is úgy rendelkezik majd, hogy amennyiben bizonyítjuk hogy az adott készüléket nem mi forgalmaztuk, abban az esetben elutasítható a jótállásos javítás."
Egyébként ez utóbbiban azért van némi igazság. Lévén seperc alatt lehet magyar LG garanciajegyeket szerezni, és számlát is lehet fűnek-fának kiállítani... Szóval legyen neked igazad, de látok abban némi rációt, hogy előbb-utóbb beváltja az LG az ígéretét...
Az meg, hogy a 2. évben hova viszi a szolgáltató javítani a telefon nem tudom miért is izgatna bárkit is, ha díjmentesen megjavítja. Szemben az LG 1 év garanciájával, utána meg viheted pénzért megjavítani. Szóval - már ne is haragudj - de az érvelésed második fele számomra értelmezhetetlen és zagyvaság...
WinstonWolf - A második farkas, aki sütni tud.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest