Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
-
Konzolokra is megjelenik a Deathbound
gp A PC-s verzió mellett megkapjuk a teljes kiadást PlayStation és Xbox platformokra is.
Új hozzászólás Aktív témák
-
joey04
titán
válasz #95462144 #16 üzenetére
Nem a játékokban vált át 120hz-re, hanem az folyamatosan terheli a hardvert.
Ez biztos? Nem hiszem, mert pl az iPad is csak akkor vált át 120 hz-re ha indokolt: hogy minél több értékes akkumulátor üzemidőt spórolhassunk meg, a frissítési frekvencia automatikusan csökken, amikor a kijelzőn nem történik mozgás, vagy interakció.
"Ha nem vennél a kezedbe gyorsabb telefont, akkor soha nem mondanád meg, hogy mennyivel gyorsabb telefonok vannak jelenleg a piacon."
-
Fitzgerald
veterán
válasz #95462144 #16 üzenetére
Akkor ezek szerint én hallucinálok (nem). Ez a tavalyi Razer Phone Geekbench 4-ben a 120Hz-es kijelzőjével, ez meg az Exynos-os S8 120Hz-es kijelző nélkül.
Majdnem ugyanaz a score.De tessék, itt az S9+ -om QHD+ score-ja:
És itt van HD+ -ban pár perccel később:
Marginális a különbség. 2 különböző mérés ugyanazon a felbontáson is hozhatja ugyanezt a két eredményt.
A 120Hz-es kijelző leginkább az igp-t terheli, nem a procit. A Geekbench-nek meg ahhoz nem sok köze van.
[ Szerkesztve ]