Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Seerorin

    újonc

    Amúgy egyszerű a dolog. A fejlesztők megcsinálnak mindent xboxone/PS4-re. Ami jobb mint a T3 butítanak annyit ami a T3-hoz kell. Ez lassítja a kódot de megtartja legalább az effektek darabszámát. Aztán lehet tovább butítani T2-re ami szintén jó eséllyel látványos lesz. Viszont itt már valószínűleg a rajzolási parancsok darabszámát is csökkenteni kell ami csökkenti a teljesítményt. Szóval megint veszítenek teljesítményt és itt már effekteket. A T1 szinthez meg végtelenségig butítani kell a dolgokat. Valószínűleg a legtöbb játékot nem is butítják majd idáig mert egyszerűen lehetetlen lesz. Innentől csak két fontos kérdés marad. Mekkora lesz a T3-T2 butítás mértéke effektek terén, és mennyi teljesítmény veszik el a T3-T2 butítás között. Valamint mennyire játszik majd a dolgokban szerepet mindaz, hogy az egész játékot eleve a GCN-re optimalizálva programozzák majd le mivel a fő platform erre épül. Ezekre jelenleg nem tudjuk a válaszokat. A programozók valószínűleg igen. Legalábbis sejtik már. Amúgy meg valószínűleg az AMD sem véletlenül nem változtat a GCN-en jelentősen. Minden bizonnyal a ráncfelvarrások mellett dolgoznak már más projekten is. Amire éveik voltak. Hiszen lényeges fejlesztés nélkül a GCN évekig a piacon tartotta őket... Ennyit erről.

Új hozzászólás Aktív témák