- Apple iPhone 11 - népalma
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Netfone
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Yettel topik
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- Telekom mobilszolgáltatások
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
Hirdetés
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Reggie0
félisten
51%-al nem lehet tranzakiot hamisitani.
-
Reggie0
félisten
Hogy ne lenne: benzinbol evente 20000TWh-t egetunk el, a banyaszat meg valahol a 100TWh korul mozog. Dizelbol is elmegy ennyi evente, bar azt munkagepek meg mas hasznos dolgok is hasznaljak, nem csak a szemelyautozas. Aztan ott van a turizmus, foleg a repuloutakkal egybekotott.
Ha az autok fogyasztasat <1%-al csokkentik, akkor az mar annyi sporolas, mint a banyaszat energiaigenye ketszer. Ha egy napra senki nem ulne autoba, mar sokkal tobbet sporolnank, mint a banyaszat betiltasaval.
Inkabb be kene vezetni a szemelyautokra is az utdijat, kezdetnek kilometerenken 100 Forint kornyeken.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
Latod rogton van ara a dolgoknak: 2 oranyi munkabered buktad, vagy azt a kulonbozetet, ami mondjuk 6 oras munkanapokkal jarna. Akkor felteszem a kerdes, te bevallalnad, hogy nem banyaszol es ugyanezt a penzt elveszed a csaladodtol?
De ha demagog akkor lenni, akkor azt kerdem inkabb, a 2 ora sporolasodert sajatkezuleg meg is olnel valakit, aki most tudorakban hal meg az autozasod miatt?
Ezert kell dragitani az autozast, hogy az emberek akkor hasznaljak, ha tenyleg szukseges. Ha majd tobbe kerul az autozas, mint amennyit a napi 2 oraddal keresnel, akkor inkabb buszozni fognak az emberek. Vagy valami kornyezetkimelobb modszert valasztanak, mint pl. eroller, kerekpar, robogo. De aggodni nem kell 100 eve is bejartak dolgozni az emberek valahogy, pedig ugyan ugy volt melle csalad is.[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
De mehetsz fouton, hiszen SMKP-nak minosul pinter szerint.
Gyereket el lehet vinni tomegkozlekedessel is az iskolaba, engem is igy hordtak oviba/iskolaba a szuleim, nem volt mindenkinek autoja a szocializmusban...
#94 kpbendeguz: Ahogy a kornyezetszennyezesnek is van nemzetgazdasagi hatasa. Ezert kell beepiteni az araba, hogy valos kepet kapjunk a koltsegekrol es a haszonrol es az fizessen aki valojaban szennyez, igy legalabb lesz osztonzes, hogy alternativat keressenek. Be kell latni, hogy nem sokaig mehet ez igy tovabb, kifogas meg mindig lesz, hogy miert kell autoban segget mereszteni.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz #54625216 #107 üzenetére
Az csak a beruhazas, nem a fogyasztot erintik. A lenyeg, hogy az autohasznalat koltsegeiben is megjelenjen.
A kriptoban megjeleno toke lepkefing, nem alkalmas arra, hogy deflaciot gerjesszen. A kapitalizacio ne tevesszen meg, az csak egy kamu szam.
Nincs olyan tezisem, hogy mondjunk le a kozlekedesrol, foleg a crypto javara. En azt magyaraztam el a forumtarsnak, hogy miert is az autok kornyezetvedelmi eloirasaival foglalkozik az EU es nem a kriptoval. Mert van eszuk, egy drasztikus lepes, mint pl. a kripto betiltasa sem hoz annyi javulast, mint egy nagyon kis javitas az autok parameterein.
Akkor lenne te-is erveles, ha erveltem volna mellette. En csak magyarazatot adtam olyan jelensegre, amit nem ertett, tehat az ervelest eleve nem en vegzem
(#109) Rick4: Nyilvan nem is fog sikerulni, ha mindenki ket autoval akar jarni. Lehet tervezni varost autok kore es lehet emberek kore. Az autozasrol kell leszoktatni az embereket, nem a kapacitasokat boviteni. Hamarosan majd minden ovodas melle egy kulon onvezeto autot vennenek az emberek, hogy az hordja be az ovodaba...
(#110) vzsryl: Igazabol ezt nem a rendszerrol szol, hanem idoszakot akartam megjelolni. A lenyeg az, hogy akkor is meg tudtak oldani az eletet az emberek, pedig nem volt alattuk auto.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
Vannak zsakutcak is a fejlodesben Es bizony a belvarosban grasszalo autok pont ez a kategoria, lasd nyugaton is milyen szepen kezdik kiszoritani, na ez a fejlodes.
Nem kell a kozlekedest korlatozni, csak atterelni az embereket alternativ es kornyezetbaratabb kozlekedesi modokra.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz #54625216 #127 üzenetére
Az arany sem gerjeszt deflaciot. Ez nem igy mukodik azert.
Azert lesz tole kevesebb auto, mert a berlessel gazdasagtalanna teszik az auto tulajdonlast. Igy amikor az auto tulajdonlas megszunik, akkor a berles meg fog dragulni es nem fogja ra futni sok embernek. Pont ez az adj fel mindent es bereld vissza mentalitas lesz az egyik legnagyobb problema az elet minden teruleten.
(#120) vzsryl: Nem csak a hajtaslancnak kell alternativnak lennie, hanem a jarmunek is. Az 1-2tonnas targyak mozgatasa csak azert, hogy 80kg-ot szallits baromira nem hatekony.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz #54625216 #131 üzenetére
Most eppen nincsen, de 2008 fele volt.
Dehogynem felmegy attol. A kartell elegge divatos manapsag is. Lasd biztositok es a feketedoboz, pl. angliaban. Eloszor kedvezmeny jart erte es olcsobb volt a bizti. Ma mar azzal egyutt draga, de ha nem vallalod akkor hihetetlenul draga.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz #16820480 #183 üzenetére
Mint mondtam, 2x kell 10 ora alatt, ami azt jelenti, hogy 3.3 orat siman elvagyok nelkule. Ez nem kemenyseg, kerdezz meg egy penztarost vagy kamionost mennyi idonkent megy ki. Ennyit bir egy egeszseges atlagember. Tehat az az erv, hogy nem kell gyorsan tankolni, mert ugyis tobb ideig tart kavezni, vizelni, stb. egy baromsag. Mintha azt mondanam, hogy azert nem gond, ha fel orat kell sorban allni a penztarnal, mert ennyi ido megnezni mobilon a hiradot...
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
Barmire. A lenyeg az, hogy a magasabb koltsegek miatt jobban megfontoljak az emberek, hogy mikor van szukseguk autora es ezaltal korlatozza a felesleges autohasznalatot. De mondjuk kotelezove tetetnem a fusgazszurest a lakossagi fogyasztoknal es ebbol tamogatnam a kemenyek felujitasat.
Vagy ebbol tamogatnam a dizel jarmuvek utolagos DPF-rel es AdBlue adagoloval torteno felszereleset.
Tovabba PMD vasarlast tamogatnam.[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
Lehet te nem, de mas igen. Majd ha 10000 lenne, akkor te is tomegkozlekednel vagy kerekparoznal, motoroznal, stb.. Ez a teged nem erdekel, majd kifizeted addig mukodik, amig ki tudod fizetni.
Hat, nem is a benzint kene, hanem utdijat bevezetni, mint irtam. Ez nem erintene a fuvarozast, mert azon mar van utdij, csak a szemelyauto hasznalaton nincsen.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
Semmi alszenteskedes nem volt es sehol sem mondtam, hogy ram nem vonatkozik amit irok. Azt mondtam, hogy a szennyezokkel meg kell fizenti a valos koltseget. Igen, a banyaszokkal is es az autosokkal is, de akar azokkal is, akik csak a medencejuket futik telen-nyaron vagy akarmilyen okbol hasznalnak villanyt, uzemanyagot, tuzeloanyagot. Ha te ezzel nem ertesz egyet akkor ervelhetsz ellene, de ne szemelyeskedj es terelj.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
Banyaszast se tudod, mert adatkozpontokat barki uzemeltethet es adhat berbe, maximum akadalyt gorditesz ele. Az otthoni felhasznalokrol nem is beszelve. Aztan van jopar olyan orszag amelyiknek megerheti ezeket befogadni, pl. gondolj a kozelkeleti olajmonarchiakra. Felhuznak par gaz/olaj eromuvet es fillerekert adjak az aramot ala.
Aztan ott van a gazdasagi resze is, hogy ezzel mennyire no meg a tokekiaramlas, mert a banyaszott coinbol valahol fiat is lesz.
A szellem mar kiszabadult a palackbol, nem igazan lehet visszatuszkolni.[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten