Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Naras

    őstag

    válasz BrandonXXV #18587 üzenetére

    Nekem 3 részre tagolódik, az egyik SD-Kárty, a második a Belső memória (rendszer), a harmadik pedig Additional Storage (ez a belső, de lehet, hogy fel vannak cserélve).
    Kivettem az SD kártyát, és újraindítottam a telefont, így az elsőnél azt írja, hogy Nem érhető el, de a "helye" ott van... neked az sincs? Ha van, de nem érhető el a felirat, akkor a kártyával lehet valami, vagy be kell mountolni, vagy nemtom... ha kiírja, akkor meg meg kéne keresni, hogy milyen konyvtárnak/meghajtónak van becsatolva.

    Mogcaa Olyan kernel kell, ami támogatja, továbbá egy app, amivel beállítod. de egyébként tök felesleges húzogatni.

    [ Szerkesztve ]

    Don't worry, be happy! ( with LG G2, Lenovo Y560/T430, stb...:)

  • cjvt3o

    aktív tag

    válasz BrandonXXV #18587 üzenetére

    A rendszer (legalábbis az LG2x-en) alapértelmezésben a /mnt/sdcard könyvtárba mountolja be a belső SD-kártyát, és a /mnt/sdcard/_ExternalSD könyvtárba mountolja a külső SD-kártyát.

    (A pontos mount pontokról az fstab ad tájékoztatást.)

    Ebből következően a belső SD kártya gyökerében léteznie kell egy _ExternalSD elnevezésű könyvtárnak, különben nincs hova mountolni a külső SD kártyát.

    Az alkalmazások - ha jól tévedek -, leglábbis 2.3-as droidon nem telepíthetőek a külső SD kártyára - legalábbis bütykölés nélkül -, feltételezésem szerint azért, mert az SD kártya helyét környezeti változóból olvassa be az adott alkalmazás, ez pedig szintén szvsz az alapértelmezett SD kártyát mount pontját tartalmazza (ami a telefonok többségénél (?) az egyetlen SD kártya, egyes telefonoknál pedig a beépített). Az alkalmazások, illetve a telepítési környezet nem ad lehetőséget arra, hogy a filerendszert feltérképezzük és kiválasszuk a telepítés helyét. Ez önmagában egyébként nem (lenne) probléma, hiszen nem igazán hasznos, ha a laikus felhasználó úgy módosítgatja az alkalmazások környezetét, hogy sem az operációs sem a filerendszer, sem az adott alkalmazási környezetet nem ismeri, nincs tisztában az összefüggésekkel, stb. A problémát a másodlagos (sokadlagos) partíciók kezelése jelenti, egyelőre számomra úgy fest, hogy ezeket kifejezetten HOME célzattal találták ki anno, illetve a megoldásra vonatkozóan az Android fejlesztőivel nem volt konkrét megállapodás.

    Arról fogalmam sincs, hogy az ICS erre a problémára ad-e megoldást (sajnos az ICS tesztekben ennél sokkal kevésbé érdekes funkciókat szoktak kivesézni az újságírók, mint pl. az arcfelismerés, vagy a képernyőre applikált vezérlő gombok).

    A fórumon korábban már volt egy kis szál erről, például abba az irányba, hogy mondjuk egy CLASS 10-es 8-16-32 G-s SD kártyával esetleg teljesen ki lehetne zárni a belső SD-t a játékból az fstab módosításával (ha ez megoldható, akkor egyébként az FS r/w sebesség jelentősen nőni fog, mivel a belső SD nem egy túl gyors darab).

Új hozzászólás Aktív témák