- One mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Mobil flották
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Ideiglenesen leállította az Xperia 1 VII értékesítését Japánban a Sony
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Milyen okostelefont vegyek?
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Apple Watch
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az még a DX11-es korlátozás. DX11.1-től és DX12-től már minden shader lépcsőn használható az UAV. Ezt a funkciót minden hardver támogatja.
Lehetséges az OpenCL interoperability a DirectX API-val, csak nem szokás, mert nagyon nehézzé teszi a fejlesztést, illetve nincs is ingyen. A DirectX-ben azért van a compute shader integráltan, hogy azt használják a fejlesztők. De elméletben nincs akadálya az biztos.(#20) nyakdam: A TIER_3-ra a legkönnyebb dolgozni, mert abban van a legkevesebb limit. Azt használsz, amit akarsz, mert mindenből végtelen erőforrás áll rendelkezésre. Alatta gondolkodni kell, hogy az erőforrásokat hogyan oszd be.
DX12-re sokkal könnyebb programozni, mint DX11-re. De ez nem ebből ered, hanem abból, hogy látod, hogy hol a programkódban a hiba, amit lehet javítani.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az UAV általános adatpuffer. Mindegyik shader lépcsőn elérhetők. Legalábbis a DX12-ben így lesz még TIER_1-gyel is. A shaderek, amik futnak ezekbe elmenthetik az adatokat és más shaderek másik lépcsőn azokat olvashatják. Elsődleges előnyük a jobb sebesség, mert nem kell virtuális erőforrásokba (textúrákba) menteni az adatokat, amelyek kezelhetősége sokkal rosszabb.
A probléma mértéke attól függ, hogy az adott program hány effektre vet be UAV-t. PC-n ma maximum 8-ig jutnak el a játékok, de PS4-en például az új Killzone már 100-nál is többet használ (igaz a libGNM-ben nem UAV-nek hívják ezt, de ugyanarra jó). Nyilván PC-n hiába jó az UAV, ha nincs elég slot, míg PS4-en ilyen gond nincs, vagyis addig gyorsítható az egész program, ameddig jól esik. Az erőforrások létrehozása korlát nélküli. -
pakriksz
őstag
Igen, hol oldja meg? Miért az nvidia hol fejlesztett olyan fizikai motort amivel a fizika valóban jobb lenne? Mert a physx csak látványfizikát csinál, ahol meg hozzányúl az érezhető fizikához ott garantált a hulladék fizika, (pl Arma3 ami physx fizikát kapott, és igen erős visszalépés lett az addig használt saját fizikai motorhoz képest, de láttam már vegy train simulator-ban is, ott meg sírvaröhögős marhaságokat csinál), na meg ugye mint kiderült a physx nagy része cpu-n fut, a gpu-s csak pár effektnél igaz
Egyébként van opencl-es fizikai motor, csak mivel opensource ingyenesek, ezért a fejlesztői nem fizetnek a játékfejlesztőknek hogy használják, ellenben az nvidia igen.
-
ceripapa
aktív tag
Pl Tresh FX és a Lara haja . Asszem 2 UAV-t használt fel a TFX.
"A Crystal Dynamics és a Nixxes azonban jó okkal használta a TressFX-et csak Lara Croft hajára, ugyanis az effekt működése két UAV-t igényel. Mivel ebből a DirectX 11 alatt csak nyolc áll rendelkezésre, így ezt a limitált mennyiséget nagyon be kell osztani. A Tomb Raider többek között a többi effektre elhasznált már hat UAV-t, így tulajdonképpen Samantha Nishimura haja nem fért bele az API által maximalizált kvótába. Ezen a DirectX 11.1 segíthet, mivel ez az API már 64 UAV-t is megenged, ami már kellő mennyiség a többi szereplő hajának modernizálására. Ha más effektekkel nem számolunk, akkor maximum 32 szereplő haja szimulálható, ráadásul a TressFX 2.0 kapott egy LOD rendszert is, így a kamerától távoli karakterek hajának csak egy része lesz szimulálva, illetve leképezve, amivel nyilván komoly sebességet lehet nyerni."
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- ÁRCSÖKKENTÉS TP-Link Archer C1200 Router eladó (1200 Mb/s Wi-Fi)
- AKCIÓ! Lenovo Thinkpad P15 Gen1 15 FHD notebook - i7 10750H 16GB RAM 512GB SSD Quadro T1000 W11
- Hp Prodesk 600 G3/ G5/ G6 SFF-MT / i5 8-9-10 gen, Hp EliteDesk 800 G4 / Win11- Számla, garancia
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 5700X 16/32/64GB RAM RX 9060 XT 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- GYÁRI TÖLTŐK DELL LENOVO HP FUJITSU TOSHIBA Macbook---------- Budapest,/MPL/Foxpost
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest