Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Shad0w

    senior tag

    válasz AbuDabbi #61 üzenetére

    Nekem Samsungom van Android 8-al. Viszont PlayStore-ban Huawei-esek egyik részének az segített, hogy kikapcsolták az akkumulátor optimalizálást. Másik részének pedig az, hogy manuálisra állították a JabraServices indítását. Nincs Huawei-em, szal most nem tudok how-to-t írni. Utóbbira ezt találtam:
    "Fix for Huawei Mate or P phone users who cannot run the Jabra Sound + App because it keep asking you to let Jabra Service to run in the background: 1) Go to settings... Battery... Battery Usage... 2) Locate JabraServices and click... then click Launch... 3) Disable Manage Automatically and enable all in Manage Manually, including Run in Background (the most important!)"

    Ha nem megy az angol szívesen lefordítom, de jobban jársz ha megy az angol :DDD

  • Shad0w

    senior tag

    válasz AbuDabbi #59 üzenetére

    Jaaa, ez határozottan nem normális. Annak fényében, hogy csak a bal oldalon van a hiba, kicsi az esély, hogy tudok segíteni, viszont gyárilag van pár állapota amikor ilyet tud csinálni (ezek legtöbbször mind2 oldalon hallhatóak):
    - nincs bekapcsolva a hearthrough? Jobb oldali fülesen dupla gombnyomásra ki/be kapcsol a funkció.
    - ha PC-re csatlakoztál nem lehet, hogy a "headset"-re raktad a hangot? A képen nálam "Disabled"-re van állítva pont ez miatt. (fogalmam sincs hogy hívják magyar Windowsban, ha angol Windowsod van csak írd be a start menübe, hogy "sound". Legjobb tippem, hogy magyarul "hang" vagy "hangok" lesz)

    - szintén ha PC-n használod: le van némítva minden mikrofon?

    - ha telefonra feltetted a Sound+ -t akkor ott a "Focus" módban lehet kiválasztani mindenféle zajt háttérnek, hátha véletlenül benyomtad az egyiket (white noise, pink noise erősen hasonlít arra amit mondasz)
    - Ha nem csatlakozik a telefonos appra és Androidos telefonod van, akkor tedd fel a "jabra services" appot is (egyik lépésnél ad linket, de külön is rákereshetsz). Ha fent van a Sound+ és a jabra services is:
    1. unpair-eld a fülest
    2. indítsd újra a telefont
    3. amíg a telefon újraindul kapcsold ki a fülest: nyomd a jobb oldalin a gombot ~3 másodpercig amíg pirosan nem villog, engedd el a gombot.
    4. tartsd nyomva a jobb oldali gombot ~10 másodpercig amíg nem villog lilán. Most sikeresen factory resetelted
    5. indítsd el az appot és csináld végig a lépéseket

    Most csak ennyi ötletem van. Aztán lehet hogy csak kifogtad, minden sorozatgyártásban vannak hibák, és mindig átjut 1-2 a minőség ellenőrzésen is...

  • Shad0w

    senior tag

    válasz AbuDabbi #57 üzenetére

    A statikus zaj az a recsegés? Ha igen akkor egyáltalán nem normális, cseréltesd ki.

Új hozzászólás Aktív témák