Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DummyBoy

    senior tag

    válasz Picco #50 üzenetére

    Azért akad itt pár tárgyi tévedés ;)

    1. Nem párszáz millió telefonról van szó...
    2. Nem pár modell, hanem épp a gyártó csúcsmodellje...
    3. Ebben a témában spec nem igazán számítok laikusnak :)

    Ekkora hibát még egy félpálcikás telefonnál sem lehet megengedni, nemhogy egy 300k-snál... Könyörgöm, a legolcsóbb kínai ecigi modomban is komolyabb védelem van... És azokat nem tartom elérhető közelségben, mikor alszom.

    A kínai dzsunka cuccok és a "minőségi" áruk között a különbséget legfőképpen a minőségbiztosítás, ellenőrzés és tesztelés jelenti... Na ezek most itt szépen mind elmaradtak...
    Az első visszahívás után írtam, hogy nekem gyanús, hogy csak az akku miatt van a balhé, nos úgy néz ki igazam lett, de hogy ezt a Samsung nem tudta/akarta lekezelni, ez tragédia.
    És most nem arról beszélünk, hogy "hibás" a készülék, hanem arról hogy életveszélyes!

    Persze lehet hogy kacsa az egész, vagy csak a gyárban sakkozták el az akku cserét, de az biztos hogy sokan ezek után nem fogják komoly prémium gyártónak tekinteni a Samsungot, és nem fognak ekkora összeget kiadni egy készülékükért... És a legtöbbjük pont hogy nem laikus lesz...

    Life is shor...

Új hozzászólás Aktív témák