- Milyen okostelefont vegyek?
- iPhone 16e - ellenvetésem lenne
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Mobil flották
- Prohardver app (nem hivatalos)
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Poco F6 5G - Turbó Rudi
- Magisk
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Fotók, videók mobillal
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
DonDragonka
őstag
Vadiúj 37Wl68-as csere lett a szerviz vége.
Lehet, hogy ezt is letesztelem… -
-
DonDragonka
őstag
Kértek még egy hét haladékot.
Csókoltatom annak a száját aki 2003 novemberében a fogyasztókra nézve hátrányosan módosította az FVF törvényt, miszerint a kötelező 15, csere készülékkel 30 napos javítási határidőt megváltoztatta oly módon, hogy a szerviz akár hónapokig is ücsöröghet a probléma felett:
„A forgalmazónak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze. 49/2003. (VII. 30.) GKM rendelet 4.§ (2)”
Ez a hibás törvény lehetőséget ad arra, hogy a szerviz különféle kifogásokkal addig üljön a készüléken amíg akar, vagy amíg valóban eltudja végezni a javítást. Ám a probléma éppen ebből adódik. Az én esetemben nem tudott még az importőr alkatrészt beszerezni, de még próbálkozik. Ugyebár erről a szerviz nem tehet, de nincs is nyomás rajta és ily módon az importőrön se, hogy kicsit gyorsabban intézkedjenek, vagy megkapjam a csereutalványt, mert törvényileg semmi nem kötelezi erre.
Véleményem szerint ha a fogyasztót védő törvényt alkottak volna akkor valami olyasmi megoldást kerestek volna ami elsősorban a fogyasztót védi de nem olyan megterhelő a szerviznek se. Arra gondolok, hogy egy több szintű árnyaltabb törvény ami figyelembe veszi a dolog értékét, funkcióját, a hiányából adódó kellemetlenség mértékét és konkrét határidőket szab, akár sávosat, nem ilyen semmilyet akkor mindenki elégedettebb lenne.
Nehéz lenne kivitelezni elismerem, de csak egyszer kéne az alapokat kőbe vésni és utána már csak alakítani, hozzáadni kéne.
Az biztos, hogy nem nevezhető jó törvénynek az, ami olyan állapothoz vezet, hogy több százezer forintért több mint három hete nem nézek TV-t mert nincs és cserekészüléket sem kaptam.
Erről sem a Toshiba, sem az importőr, sem a szerviz, nem tehet. Élnek egy rossz törvény lehetőségeivel, a kiskapuk országában…
Azért megkérdezném, konkrétan azt az embert vagy embereket akik ezt kitalálták, hogy mit kezdenének 3 hétig TV, mobil, PC, mosógép, hűtőgép stb. nélkül ha ezek meghibásodnak…
Tudom ha nem tetszik mehetek a szomszédokhoz, a határon nem fognak megállítani, de szerintem lassan már kitehetik az „Utolsó ember kérjük kapcsolja le a villanyt” táblát… -
DonDragonka
őstag
Ezt már nem gyártják és nem is forgalmazzák.
Még nem tudom tehát, hogy mi lesz. Az üzlettel ugyan már beszéltem és Ők nagyon korrektül állnak a dologhoz. Mindketten kivárjuk azért, a szerviz végleges nyilatkozatát az ügyben. Ez holnapra várható. Péntekre talán már okosabb leszek. -
DonDragonka
őstag
Esemény van!
3 hete észrevettem, hogy egy igen szép szürke, függőleges(!) csík látható a képernyő jobb oldalán kb. 10 cm-re a szélétől.
Úgy kell elképzelni, mintha egy oszlopnyi pixel nem adott volna ki magából színt. Igazából persze ez így nem igaz, mert ha nem kevert színt (pirosat, zöldet, kéket) kellett megjelenítenie, akkor nem látszott a hiba, csak ha mondjuk barnát vagy lilát stb..
Na fel is hívtam a szervizt. Másnap kijöttek és elvitték. Mondta a szerelő, hogy 3 munkanappal később (ahogy az a fogyasztóvédelmi előírásokban meg van határozva) értesítenek, hogy mi a történet folytatása. Így is lett. Hívtak és közölték a rossz hírt. Panelhibás a készülékem. (Értsd: az LCD panel krepált be) A rossz hírrel párhuzamosan arra is megkértek, hogy érdeklődjek, kb. 2 hét múlva, hogy mi helyzet. Ez ma volt. Egyenlőre úgy néz ki, hogy csereutalványos a hiba mivel nem valószínű, hogy lesz hozzá alkatrész. Legalábbis ma ezt mondták.
A további eseményekről majd még írok… -
DonDragonka
őstag
Hát nekem nem jöttek be ezek a beállítások. Láthatod, hogy igen sokáig néztem így, de egyszerűen nem tudtam megszokni ezt a „hályogosságot”. Szinte felüdülés volt, amikor tegnap este vissza álltam a saját beállításaimra.
A bőrszín sem az igazi, így túl rózsaszín.
Azért hasznos kis próba volt. -
DonDragonka
őstag
Örömmel látom, hogy még mindig a készülék hatása alatt vagy és részletesen megosztod másokkal is a tapasztalataidat…
Ha megkérlek leírod, hogy te milyen beállításokon élvezed a kitűnő képminőséget?
Nálam:
Kép beáll.:
Háttérfény: 90
Kontraszt: 100
Fényerő: 40
Szín: 38
Színtónus: 0
Élesség: 0
Fekete-arány növelés: ki
MPEG NR: Alacsony
Digitális zajcsökkentés: Alacsony
Színhőmérséklet: Normál
3D színbeállítás: Be
Alap színbeállítás:
Piros: +2;-3;-3
(A több színnél minden 0-án)
Mozi: Be -
-
DonDragonka
őstag
Bargain és karakuryy !
Vélemények a saját készüléketekről? -
DonDragonka
őstag
-
DonDragonka
őstag
Nem biztos, hogy belekeverném a képviseletet ebbe a dologba, mivel sem alátámasztani sem ellentmondani nem tudok ismeretek hiányában az idevonatkozó kijelentésedre. Vagy te konkrét információkkal rendelkezel erről?
Legnagyobb sajnálatomra szinte tökéletesen egyetértek veled, mármint ami a Moi. Toshiba jelenlétet illeti.
A szervízhálózat minőségéről pedig, remélem, hogy soha nem is fogom megtudni, hogy milyen is valójában. Majd az idő kiforogja, hogy jó döntés volt é ebből a megközelítésből is ez a készülék. 3 évig biztosan javítanak mindent hiszen teljes körű garanciával vásároltam, ez meg nem amolyan Samsung-os ''teljes kör'' hanem valós...
Az egyetlen dolog amiben igazán nem értek veled 1et az az általad belinkelt készülékkel való minőségi azonosítás. Majdnem 2 hónapig jártam az üzleteket, megnéztem minden szóba vehető készüléket és valóban óriási a különbség van a Toshibák és a többi készülék között a Toshiba javára, minőségben. Az persze jogos, hogy nem 100 forintnyi ez a különbség, de ki mondta, hogy én a bolti árért vettem... -
DonDragonka
őstag
Ha még nem találtad volna meg akkor itt:[link]
Elképzelésem sincs, hogy hol lehet 300E alatt megvenni 3 év teljes körű garanciával.
Lehet, hogy a WL67-es FullHD, de csak 600:1-hez kontraszt aránnyal büszkélkedik ami azért valljuk be ekkora méretnél már elég soványnak mondható, legalábbis amit én találtam róla adatlapot ott ez szerepel. ([link])
A WL68 még abban is különbözik, hogy egyenlőre nincs belőle digitális tuner nélküli éppen ezért WLT68-nak hívják. A 100hz-es technológiának, az ONKYO hangrendszernek, és a 3 HDMI kapunak, köszönhetően valószínűleg eléggé mélyre kell majd nyúlnia a zsebébe annak aki ilyet szeretne, legalábbis egyenlőre és ez még csak nem is FullHD ([link]). Arról már nem is beszélek, hogy ezeket a készülékeket egyenlőre hazai forgalmazásban én nem találtam még. Külföldről a garanciális bizonytalanságok miatt nem hozatnék egy ilyen méretű és árfekvésű TV-t.
[Szerkesztve] -
DonDragonka
őstag
Kb. 3,5m a legnagyobb távolság ahonnan nézni szoktam. Ennél csak közelebb szoktam hozzá ülni, de szinte sehonnan nem zavaró a mérete. Persze van egy pont ahonnan már elégé multiplex az érzés…
PC-n pontosabban notin csak 1280*1024-es felbontást értem el, de ez a notim hibája.
Fogok PC-s képet is felrakni de arra most nem jutott időm, no meg lehet, hogy tudok egy normálisabb gépet szerezni amivel már natívban meg tudom hajtani.
Ha ebben az árban a 3 év teljes körű garancia is benne foglaltatik akkor én nem sokat vacillálnék a helyedben… -
DonDragonka
őstag
Örömmel jelenthetem, hogy a képek is készülnek. Már csak egy HDMI-s eszközzel való működtetés közbeni kép hiányzik a gyűjteményből és már rakom is fel őket.
De ki tudja lehet, hogy addig is felteszek néhány jobban sikerült pikcsőrt...
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Villanyszerelés
- Sweet.tv - internetes TV
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- Marcona Thermaltake léghűtés jött HEDT processzorokhoz
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Hitelkártyák használata, hitelkártya visszatérítés
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Milyen okostelefont vegyek?
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen videókártyát?
- További aktív témák...
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T490 - i5-8GEN I 16GB I 256GB SSD I 14" FHD I Cam I W10 I Garancia!
- BESZÁMÍTÁS! MSI SUPRIM X RTX 4080 16GB videokártya garanciával hibátlan működéssel
- Windows, Office licencek kedvező áron, egyenesen a Microsoft-tól - Automata kézbesítés utalással is!
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy S23/Samsung Galaxy S23+/Samsung Galaxy S23 Ultra
- TAVASZI BOMBA AKCIÓK! STEAM, UBISOFT CONNECT, EA APP, XBOX EREDETI KULCSOK 100% GARANCIA
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest