Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • mrlujoak

    veterán

    válasz oszi666 #20 üzenetére

    Ez tény.
    Van amikor a support ezen része (garanciális javíttatás) nem úgy megy, mint kellene...

    Ellenben az érték nagy úr. Egy iPhone tulaj joggal el is várhatja, hogy olyan garis kiszolgálást kap, mint amit.
    De ugye azt Te is belátod, hogy egy X8 esetében (árkategória az a legolcsóbb Xperia) ez nem elvárható...
    Ráadásul a honi garanciáztatás mindig is sarkalatos pont.

    Ellenben sok esetben a garanciális javíttatás is lezajlik zökkenőmentesen, és az elvárható időn belül.

    "a telefon szoftwerének feltörésére próbálkozó kísérletet láttak"

    Az pedig, hogy a szerviz beavatkozás nyomait véli felfedezni, szerintem egyértelmű.
    Egyértelműen fogalmaz a garancialevél, mely esetben ugrik a gari.
    Ezt el kell fogadni. Vagy, ha tényleg igazad van, és nem csináltál még root-ot sem, akkor ki kell állni az igazadért, és be kell bizonyítani a szerviznek, hogy igen is volt beavatkozás a telefon szoftverében...

Új hozzászólás Aktív témák