- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Megvan a Pura 80 nemzetközi startja
- Magisk
- Amazfit Active 2 NFC - jó kör
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Milyen okostelefont vegyek?
- A Galaxy Z Fold7, minden színben és oldalról
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Bemutatkozott a Fairphone 6
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
#50192640 #72 üzenetére
Csak hogy egy banki vezető (menedzser) egy alkalmazott. Ahogy nagyobb cégeknél is a céges autóval rendelkezők (középvezetők meg attól felfelé) alkalmazottak. Nyilván, ők kapnak egy olyat autót ami sugároz egy visszafogott professzionalizmust, mondjuk valami nem színes német prémium autót. Azzal nagyon mellélőni nem lehet, meg amúgy sem a cég pénzéből kell "önmegvalósítaniuk".
Amikor a cég a tied, az más kérdés. Magadnak megveszed azt, amit akarsz. Ismerek olyat, aki középmotoros, lapos sportkocsit is cégben tart. Nyilván itt arról van szó, hogy rengeteg pénzt lehet spórolni, ha beviszed a cégbe egy kocsit. Pl. az imént említett ÁFA visszatérítés a lízing díjból, de ezen felül leírhatsz egy csomó kocsival kapcsolatos költséget is, amivel az adóalapot csökkentet, akkor ott a TAO, stb.
15M felett senki nem vesz magánszemélyként autót (max ha gusztustalanul gazdag, de inkább akkor sem, ha nem hülye), mert brutál különbségek vannak árban/költségben, ha cégbe beviszed és optimalizálod.
-
Anaren91
senior tag
válasz
#50192640 #43 üzenetére
Ezért jó a dízel
Ha nyugisan akarok menni olyan 1500 körül elberreg egy 100-as tempóval a gép, ha meg előzni akarok, vagy egy kietlen úton kicsit meglépni akkor ott a 350 ló
poén az egészben, hogy eddig úgy kaptak el gyorshajtással, hogy nem is akartam gyorsan menni, csak nem vettem észre, hogy mennyivel megyek, mert kb egy autó nem volt az úton... csak a rendőr Skoda és 110 es táblánál 130-al lekapcsoltak..
-
freeknight
őstag
válasz
#50192640 #40 üzenetére
Egyébként ez nem egy népszerű vélemény, főként nem az autóstáradalom körében, de én még autób*ziként is azt mondom, hogy már egy 200 lóerő feletti autónak sincs abszolút semmi létjogosultsága a közúton. Igen, jó, ha van tartalék, de lássuk be, az esetek 99%-ban nem a gázfröccs fogja megmenteni az életedet. Van az a mondás, hogy nagy a nagy erővel nagy felelősség is jár, na én pont ezt nem látom főként itt a magyar luxus/sportautósok körében. Általában nem élni szoktak ezzel az erővel, hanem visszaélni.
-
Anaren91
senior tag
válasz
#50192640 #11 üzenetére
2 literes tdi passatokat kihagytad
Nekem is BMW van- lóerő is van bőven, de próbálok mindíg ésszerűen vezetni. Viszont nem egyszer zúzott már le majdnem a Passatos vagy Audis fingedli dízellel, mert meg kell mutatni, hogy smoke and charm az megy. Aztán amikor odalépek neki akkor meg kullognak ki a külsőbe, és szépen beállnak normál tempóra mögém
-
-
Somatom
veterán
Ez nem igaz. Legalábbis nekem teljesen mások a tapasztalataim. Tudod hol alszik a 400 kilós hím gorilla? Ahol akar. Nem kell a városban sportkocsis lóerő, csak a tömeg számít. Régebben EZT a szerelvényt terelgettem. Állandó behajtási engedélyem volt a belvárosba. Nem volt egy lóerőgyár, mégis bármikor sávot tudtam vele váltani. Csak jobbra, balra mozgattam egy centit a kormányon, amitől hátul húsz centit himbált a pótkocsi vége. Mire a tükörbe néztem, már bármelyik sávba nyugodtan átsorolhattam. Mindegy volt, hogy AMG Merci, vagy Quattroizé digórakéta, mind előzékenyen húzódott félre.
-
Kis túlzással ezzel kelek és fekszek 2 éve. Ez ilyen megvalósult álom (vagyis még nem valósult meg...). Igazából még ennél is jobban bele tudtam volna menni a részletekbe, de már nem akartam emészthetetlen szintű bejegyzést összerakni
Ez a rendszám dolog pont nem a sci-fi része
Egy egyedi rendszám, ami ugyanolyan 3 betű - 3 szám formátumú, mint az alap, az alig több, mint 100k forint. Ha 4 betű - 2 szám vagy 5 betű - 1 szám kombót kérsz, az már 430k HUF körül van. A 100-ast se nagyon éri meg nekem, de annak még adok egy halvány esélyt. A rsz. formátuma (hogy matrica, vagy kis alapú) meg alig kerül valamibe, inkább csak adminisztráció.
Alfás sztereotípiák legfeljebb olyanok, hogy lerobban a kocsi minden úton. Azt, remélem, mindenképpen megtöröm
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Futás, futópályák
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- AliExpress tapasztalatok
- Gaming notebook topik
- Hobby elektronika
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- További aktív témák...
- ThinkPad L13 Gen5 13.3" FHD+ IPS Ultra 5 125U 16GB 512GB NVMe ujjlolv IR kam gar
- Új Bontatlan Sony WH-1000xm5 bluetooth fejhallgató.
- Eredeti Bose QuietComfort Bluetooth fejhallgató
- X1 Carbon 9th 14" 4K UHD+ IPS i7-1185G7 32GB 512GB NVMe ujjlolv IR kam gar
- Apple watch series 9 45mm újszerű állapotban, 100% akku 2027.05.20-ig Media Markt gari
- HPE Apollo 4200 Gen9 2U rack szerver, 1x E5-2620v4, 64GB RAM, 24x3.5" 2U-ban! ÁFA-s számla, garancia
- Xiaomi Redmi Note 11 Pro 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- AKCIÓ! Intel Core i7 7700K 4 mag 8 szál processzor garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! Apple Macbook Pro 15" 2019 i9 9980HK 32GB 500GB Radeon Pro 560X hibátlan működéssel
- AKCIÓ! ASRock Z390 i7 8700K 32GB DDR4 500GB SSD RTX 3050 8GB Zalman i3 Edge Seasonic 650W
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest