- Mobilinternet EU-n kívül, eSIM adatcsomagok használata
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Huawei Mate 20 Pro - a mindenit!
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Xiaomi 12X – kicsi a bors és hűvös
- iPhone topik
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Bemutatkozott a Polestar Phone
Hirdetés
-
Új gyártástechnológiai útitervvel állt elő a TSMC
ph 2027-re érkezhet meg a vállalat 1,6 nm-es eljárása, de a sztárok inkább az olcsóbb node-ok lesznek.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
Új hozzászólás Aktív témák
-
freeknight
őstag
válasz #50192640 #40 üzenetére
Egyébként ez nem egy népszerű vélemény, főként nem az autóstáradalom körében, de én még autób*ziként is azt mondom, hogy már egy 200 lóerő feletti autónak sincs abszolút semmi létjogosultsága a közúton. Igen, jó, ha van tartalék, de lássuk be, az esetek 99%-ban nem a gázfröccs fogja megmenteni az életedet. Van az a mondás, hogy nagy a nagy erővel nagy felelősség is jár, na én pont ezt nem látom főként itt a magyar luxus/sportautósok körében. Általában nem élni szoktak ezzel az erővel, hanem visszaélni.
Új hozzászólás Aktív témák
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- NFL és amerikai futball topik - Spoiler veszély!
- Windows 10
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Politika
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Tőzsde és gazdaság
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- További aktív témák...