- Bemutatkozott a Fairphone 6
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Amazfit Active 2 NFC - jó kör
- QWERTY billentyűzet és másodlagos kijelző is lesz a Titan 2-ben
- A Samsung gyártja az első 2 nm-es Qualcomm lapkát?
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Garmin Forerunner 970 - fogd a pénzt, és fuss!
- iPhone topik
- Milyen okostelefont vegyek?
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
Anaren91 #182 üzenetére
Szerintem egy erős autó esetében akkor nem pörögnek ki a hátsó kerekek egy nagy gázzal végrehajtott rajtnál, ha valami (elektronika, mechanika) lekorlátozza a hátsó kerekekre jutó nyomatékot.
Jobb esetben egy elektronika korlátozza a motorteljesítményt, rosszabb esetben a fék finoman megfékezi a kipörgő kereket és hővé alakítja a felesleges teljesítményt, de mindkét esetben a motor elméleti csúcsnyomatékából jó ha 30-60 % hajtja meg a kerekeket.
-
#50192640
törölt tag
válasz
Anaren91 #146 üzenetére
Szerintem egyszerű a dolog: ha aszketikus minimalista hozzáállással nézzük a dolgot, az autótulajok nagy része péniszhosszabbítónak veszi az autóját, még ha meg is okolja bármivel, pl legyen benne tartalék (nem b@zmeg, mindenkitől el kell venni a jogsit, aki nem képes azt a kibeba kreszt betartani és akkor nem lesz sumájerkedés, meg előbb-utóbb be kéne vezetni a rendes alkalmasságit és akkor nem lenne az a sok teszetosza idióta se - de ez off-off).
Azt kell látni, hogy se a te bmw-d, de ez az alfa, se a nagyköbcentis vényóc nem indokolható semmi mással, minthogy merkell, meg megtehetem. Ez a fogyasztói társadalomban nyilván így van, de ettől még, ha valaki hónapokon át roppant granularitással írja le, hogy éppen milyen céges adóoptimalizálással vagy kattogással próbálja megrendelni a kocsiját, legyen felkészülve arra is, hogy a posztjaira nem csak ömlengést fog kapni reakciónak.Magam nevében beszélek, de egyrészt akkor, amikor az csinálja meg a business case-t, hogy az utolsó forintot is a céges lízing meg visszatérítés kérdéskörből sajtolja ki, az nekem inkább ügyeskedés, mint megtehetés. Illetve el tudom képzelni, hogy egy ilyen nyilvánvalóan öncélú, minden normális felhasználásra indokolhatatlan sportkocsi mint céges autó pár emberben szemöldökfelvonást eredményezett, amivel megint csak nem kell törődni, de ez is egy vélemény.
Ugyanilyen vélemény, hogy szép autó, persze, de ezzel kb a Berki Krisztiánt tudom elképzelni céges relációban, aztán arra meg hasonlítson a rosseb
-
Somatom
veterán
válasz
Anaren91 #127 üzenetére
Irigység?
Van egy 2WD, 510 lovas, négyajtós sedan digórakéta. Ennél nevetségesebb konfigot nehéz lenne összehozni. Minek a két hátsó ajtó, meg a két hátsó ülés? Szóval, elindul a család nyaralni az 510 lovas lóherével. Értem én, hogy garancia, de tele csomagokkal, lefoglalt szállással, bömbölő gyerekkel, 35 fokban, fényvisszaverő mellényben, a pálya szélén a mentésre várva sztem ez elég sovány vígasz. -
válasz
Anaren91 #146 üzenetére
Nekem tök mindegy, hogy milyen az autó színe. Na, jó, nem tök mindegy, mert fekete, fehér, meg metálszürke nem lehet, de ezeken kívül nekem teljesen mindegy a szín. Benne ülök, nem látom a színét, tehát kb. mindegy.
Általában típust, felszereltséget, extrákat, stb. én választok, a színeket meg az asszony
Egyszer szaladt csak fel kicsit a szemöldököm, amikor világos bézs belső kárpitos autót nézett ki, de végülis a világos kárpit jól bírta a gyűrődést, két-három évente elég volt tisztítani.
Szóval a szín nekem a rendszám kategóriájával egyenlő, amit nem látok, az nem nagyon érdekel.
(A használtautós kérdésedre nem tudok válaszolni, még az életben sem vettem használt autót, nem is tervezek ilyet venni
)
-
válasz
Anaren91 #143 üzenetére
Mert mit nyersz abból, ha digo-01 lesz a rendszámod vagy Romeo-01? Semmit. Nem mind 1 mi van a kocsi elején?
NEKEM teljesen mindegy, hogy mi van a kocsi elején. Viszont a posztoló fél évig vetyengett az autó színén, tehát NEKI nagyon fontos minden külsőség.
Az egyedi rendszám hasznossága teljesen megegyezik a feláras speciális fényezés hasznosságával. Amit a speciális szín felárára kiadott, abból benzint és gumit is vehetne egy pályanapra és autózhatna egy jót
Vagy szerinted nem
Sőt, az egyedi rendszámot egyszer megveszed és többet nem kér enni. Az egyedi színezést meg egy vagyonért javítják, ha megsérül, szóval az duplán drága
-
plömplöm
őstag
válasz
Anaren91 #140 üzenetére
"Ha neked nincs ilyen dolog az életedben, amit ha elérnél, boldogság töltene el, akkor csak sajnálni tudlak."
hát, nekem van pld családom, de ezzel persze az a baj, hogy pénzért nem vásárolható. akinek pénzért vásárolható dolgok jelentenek élményt az életben, azokat csak sajnálni tudom. béke.
-
plömplöm
őstag
válasz
Anaren91 #131 üzenetére
ha a "600k-1 misis" és a "100k-s" videokártya között van +3fps, akkor annak van valami értelme. kérdőjeles, hogy "megéri-e", de van. annak, hogy a 0-130kmph 15sec vagy 7sec, annak kb semmi értelme, és legalább próbáljunk megmaradni a legalitás talaján, én legalábbis nem olvastam még azt, hogy azért lett ez az autó, mert rendszeres hring és tsai látogatás a cél, és mindezt lábon, nem valami fele ennyiből épített autóval egy tréleren, amitől aztán ez a lóherés körönként kapna egy kört.
"aki nem akar beállni a bmw/audi/ócskajapánrizsrakéta"
hát, lehetne venni volvót (polestar), porkét is akár. -
válasz
Anaren91 #103 üzenetére
Persze, hogy nem arra tervezték, hogy félmillió km-t elmenjen
Egyesekben mégis az a sztereotípia él, hogy ha egy sportautót nagypapás stílusban vezetnek, akkor el fog menni félmillió km-t. Ez lehet, hogy igaz is, de minden kövér gáz 10 ekm-nyi mennyiséget csökkent ezen az 500 ezer km-en
-
#50192640
törölt tag
nyilván láttam ezres Suzukist is extrasuttyónak lenni, de lássuk be, nem ők vannak többségben
akinek nem inge, ne vegye magára, de az ilyen M Richárdokra gondolok, innen vagy onnan jól eleresztett, a kispolgárok felett álló (nak gondolt maga által) sikeres, önmegvalósító, ezt konstans gyorshajtással és mások seggében villogással kifejező fajtára,
ezek mégis inkább gyakran bmw-s, mercis, audis, sportverziós gti-sofőrök.a végére ledobom az atomot: szerintem már rég öncélú trollkodás az, amit az autógyártók művelnek. hogy lehet road legal egy 510 (!) lóerős autó? kinek, minek? hol megyen annyit vele, németbe' csak nem jár mindennap? persze, hogy nem kell ezerrel menni vele, de könyörgöm, amikor a szar 1.6-os dízel dsg octaviámmal is úgy hajtok gyorsan, hogy nem veszem észre, akkor minek az ilyen tudású autó, ha nem folyamatos kísértésnek?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Honor 400 Lite Fekete + fülhallgató
- Csere-Beszámítás! Custom vizes számítógép játékra! I7 12700KF / RTX 3090 / 32GB DDR5 / 1TB SSD
- Sigma 150-600mm f/5-6.3 DG OS HSM C ( Canon ) -Újszerű-
- Dell Latitude 7410 Strapabíró Ütésálló Profi Ultrabook Laptop 14" -80% i7-10610U 16/512 FHD IPS MATT
- Új MSI KATANA 15 Gamer Tervező Laptop 15,6" -35% i7-13620H 10Mag 16/1TB RTX 4060 8GB FHD 144Hz
- Azonnali készpénzes AMD CPU AMD VGA számítógép felvásárlás személyesen / postával korrekt áron
- Apple iPhone 15 Pro Max - Natural Titanium - Újszerű karcmentes állapotban! 100% akku! Gyári garis!
- Felújított szerverek, storage-ok, hálózati eszközök Enterprise szinten, minden gyártótól
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte A620M R5 7500F 32GB DDR5 512GB SSD RX 6700 XT 12GB ZALMAN S3 TG CM 700W
- Microsoft Surface Book 3 - 15 col, i7, 32GB, GTX1660Ti
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest