Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • apezka

    aktív tag

    válasz njnl #21321 üzenetére

    Szép kilátás! :Y
    Akkor komolyan el kell nekem is gondolkodnom a cserén, ha ilyen hiba is előfordul. Milyen biztonsági frissítést telepítettél? Nekem 22.11.01-es.

  • apezka

    aktív tag

    válasz Attila9711 #21320 üzenetére

    Garanciális javítás volt. Folyamatosan hosszabodott a garancia az eddigi szervizelés miatt.

  • apezka

    aktív tag

    válasz njnl #21213 üzenetére

    Szóval ahogy korábban írtam a TMX futárt vártam. Dec. 19-én jött és ehy aláírt papírt adott majd vitte a telefont. És dec. 28-ig semmi hír. Már épp gondoltam, hogy kellene valami telefonszámot keresni ahol lehet érdeklődni, hogy valóban a futárnak adtam oda a telefonom, vagy csak valakinek "mázlija" volt. Mert a kapott papíron csak annyi volt hogy én átadtam a telefont, de hogy kinek, az már nem. Szóval 28.-án kaptam egy email-t, hogy a telefon megérkezett a TMX-be.
    Dec. 29.-el jött még ely email, hogy alkalatrészre várnak. Itt gondoltam hogy na akkor ez hosszú lesz és ideje rendesen visszaköltözni a Mate 10 Pro-ra. Viszonylag laza munkanap volt szóval napközben belefértek az app telepítések és a beállítás (a Mate 10 Pro még mindig egy k*rva jó telefon!).
    Majd a semmiből dec. 30.-án délután 16:54-kor ismét jött egy email, hogy a telefont átadták a futárnak és a következő munkanap kézbesítik. És így is történt jan. 2.-án hívott is a futár, hogy hozza a telefont. Aláiratott egy hasollóan bőbeszédű papírt, hogy át vettem és mielőtt kibontottam volna a csomagot már el is tűnt.
    Kibontottam és a telefon tiszta "mancs" volt. Igen tudom, hogy gyűjti az újlenyomatokat de azért csak megtörölhetnék, ha már egyszer én is úgy küldtem el... Ami jobban bosszant, hogy mintha viseltebb is lenne a telefon, nics összetörve és agyon karcolva, de látod rajta, hogy az használva volt... Apróbb karcok, stb. Ami azért bosszantó mert mindig tokban tartottam és kórosan ügyeltem arra, hogy a tokban se legyen por ami esetleg karcolhatá a telefont. De hát már 4dik alkalommal szedték szét és rakták össze. Bosszant de én is csak azt tudom mondanio, hogy korának megfelelő jó esztétikai állapotban van még mindig, csak nem ilyen volt (emlékeim szerint). A telefon működik, a korábbi probléma nem fordult elő azóta egyik bejövő hívásnál sem.
    Azt hogy mi történt, mit cseréltek csak a TMX honlapjáról sikerült kideríteni:
    Javítási eredmény: Megjavítva
    Elvégzett szolgáltatások: Alkatrész csere, Teszt
    Felhasznált alkatrészek: Ragasztó akkufedélhez, VOGUE-AL00A,Service Bat
    Adhesive+Four Corner, Main FPC, Main FPC subboard(FPC), VOGUE-AL10C, 1*1,
    Antenna sub-board, Assembly, Spare Parts for Assembly, VOGUEL29C, Oversea General

    Szóval kicserélték majdnem a teljes telefon belsejét és ennyi. Remélem most tovább bírja, mint 3 hónap...

    [ Szerkesztve ]

  • apezka

    aktív tag

    válasz njnl #21213 üzenetére

    Most pénteken jutottam el oda, hogy vissza költözzek a Mate 10 Pro-ra (hogy az még mindig milyen jó telefon!) és elvigyem szervízbe a P30 Pro-t. Volt is nagy meglepetés, amikor kiderült, hogy József körúton bezárt végleg a Huawei márkabolt... :Y
    Szóval, most várok, hogy majd jöjjön a TMX futár és elvigye szervízbe.

  • apezka

    aktív tag

    válasz njnl #21133 üzenetére

    Én viszem szervízbe és vagy sikerül nekik elsőre vagy nem a javítás (volt már rá példa). Jó eséllyel még talán mást is cserélnek ígyegy ideig talán még jó lesz és a gari is hosszabbodik. Utána meg talán újra előveszem a fiókból a még mindig hibátlan Mate10 Pro-t.
    Szívesen maradnék a Huawei-nél de sajnos napi munkavégzésben elengedhetettlen számomra a kompromisszumok nélküli GMS, más gyártóknál pedig jelenleg nem látok olyan telefont ár-érték arányban ami nekem megérné. :(

    Itt egyébként leírják miket kell(het) cserélni ilyenkor.

    [ Szerkesztve ]

  • apezka

    aktív tag

    válasz Attila9711 #21063 üzenetére

    Köszi!
    Vissza is kerestem. Ezt az Optimalizálás beállítást megpróbálom, bár olvastam neked nem segített.
    Bosszantó mert vagy kihangosítóval veszem fel a telefont és akkor nincs gond, vagy úgy kezdek minden hívást hogy várok pár másodpercet és utána "Most hallasz!?".
    Nem tudom, hogy megnyugtat-e vagy sem, hogy nem egyedi eset. :F :(

  • apezka

    aktív tag

    Sziasztok!

    Tapasztalt már valaki hasonlót?
    P30 Pro-n, másfél éven belüli két 2 garanciális javítása után, harmadszorra is ugyan az a hiba fordul elő. A beszéd mikrofon mintha nem kapcsolna időben bejövő hívás fogadásakor. A bejövő hívás felvételét követő 5-10 másodpercben nem hallja a hívó, ha beleszólok a telefonban és azt követően is recsegéssel vagy a saját hangját is visszahallva, tudunk beszélgetni csak. Amikor ezek a tunetek kezdődnek onnatól a shazam alklamazás sem tud felismerni egyetlen zenét sem. Mintha nem "hallana" semmit. Ugyan akkor a beépített hangrogzítő kristály tiszta hangot rögzít és akkor sincs probléma, ha én indítom a P30-ról a hívást. A tünetek mindkét kártya (különböző szolgáltatók) esetén fenn áll.
    Azt már többször is ellenőriztük, hogy talán a VoLTE kapcsolódásból adódik a hang kimaradaás de nem. A telefonban a két szervíz során már cseréltek antennát és főpanelt is, de most harmadszorra 2 hónap után újra előjött a hiba. A telefon nincs dobálva, nem poros környezteben használom.
    Mintha szoftveres probléma lenne, de azt meg kellett vona, hogy oldja a főpanel csere.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés