Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Dr. Maci

    tag

    válasz Aryon87 #4473 üzenetére

    A számlával együtt kell bevinni a hozzád legközelebb levő Media Marktba a vevőszolgálatra és ott megomdod, hogy HTC készüléket szeretnél garanciálisan javíttatni. Én elektronikusan akartam először bemutatni a számlát, de azt nem fogadták el, így érdemes egy nyomtatott példányt vinni belőle. A Media Marktok az átvevő pontjai a Telemaxnak. Fel fognak venni egy jegyzőkönyvet, érdemes kérni, hogy rögzítsék a jegyzőkönyvebe a telefon állapotát, ezen kívül érdemes vagy velük, vagy pedig a magad számára készíteni fotókat a telefonról a későbbi esetleges vitákra munícióként. Úgy látom, hogy neked akku problémáid lesznek, ehhez le kell majd adni a töltőt is.
    Én dobozban adtam le a telefont, mert így állítólag nagyobb biztonságban van a szállítás folyamán, de a dobozt csúnyán összegányolták, sajnos. :((( Szóval ezt érdemes átgondolni.
    A Media Marktosok szerint a Telemaxosok kb. minden nap mennek hozzájuk átvenni a beadott készülékeket. De mivel ez Romániába fog menni vélhetően, így az egész folyamat legalább 3 hétig, kevésbé szerencsés esetben 1 hónapig fog tartani.

  • Dr. Maci

    tag

    válasz Aryon87 #4469 üzenetére

    Ezt nem tudom megmondani, mivel nekem még garanciális volt a készülék, így garanciában javították tekintettel arra, hogy a kijelzőcserénél rendesen szétgányolták a telefon hátlapját, illetve nagyon hanyag munkát végeztek. Így a második kört is a garancia fedezte. De itt a fórumon olvasva úgy láttam, hogy a garancián túli javításokért bizony alaposan a pénztárcába kell nyúlni.

    Igen, nagyon vártam, hogy végre megjöjjön és tudjak jó fotókat készíteni. Ilyenkor ősszel nagyon jó képeket lehet készíteni. :))

  • Dr. Maci

    tag

    válasz Aryon87 #4448 üzenetére

    Igen, Romániába küldték ismét a készüléket, de ezúttal jó egy héttel hamarabb járta meg a szervizkörutat, mint az előző alkalommal. Az a tippem, hogy ha csak nem szoftveres jellegű a probléma, akkor mindent oda küldenek, de ezt Ferob biztos jobban meg tudja mondani.

    Szerencsére tényleg szépen dolgoztak, az előző alkalommal nagyon kókler munkát végeztek. De most végre happiness van és élvezem a telefon nyújtotta szolgáltatásokat. (A kamerája és az üzemideje is nagyon ott van) :DD

  • Dr. Maci

    tag

    Sziasztok!

    Végül mégis leadtam ismételten a készüléket a szervizbe, hogy kezdjenek valamit azokkal az illesztésekkel. És milyen jól tettem! :DD Ma kaptam vissza és nagyon szépen megcsinálták, én laikusként nem mondanám meg, hogy szétszedték korábban. Szóval köszönöm Ferobnak, hogy kvázi rábeszélt az újbóli szervizkörre. :))

  • Dr. Maci

    tag

    válasz CptAdamica #4356 üzenetére

    Megpróbáltam a UK ügyfélszolgálaton. A legkevésbé sem voltak segítőkészek. Küldtem képet a ragasztófoltos alsó részről, illetve elküldtem a dobozt is azért, hogy lássák, nem a levegőbe beszélek és a készülék nem makulátlan állapotú, a doboz pedig egyenesen förtelmes, de nem hatotta meg őket. Azt hajtogatták, hogy küldjem vissza szervizre újból és majd ott eldöntik, hogy vajon lehet-e cserélni a telefont. :((( Amennyiben nem lehet javítani, úgy cserélik.
    Hát erre van egy tippem, hogy mi lenne a szerviz válasza. Úgyhogy ez valószínűleg így maradt. Egy újabb szervizkört nem tudok megvárni.

  • Dr. Maci

    tag

    válasz Tiger. #4358 üzenetére

    A vásárlástól azért nem álltam el, mert azt hiszem, hogy 60 nap telt el azután, miután megkaptam a telefont és ráeszméltem, hogy pixelhibás. A nyáron nagyon sok munkám volt és nem volt időm foglalkozni a telefonnal. Éppen bekapcsoltam és megnéztem, hogy működik-e. Ezt hiába mondtam az ügyfélszolgálatnak, persze ez hidegen hagyta őket. Természetesen ez az én saram. Egyszerűen az M8 után, ami az előző telefonom volt, nem feltételeztem, hogy bele fogok futni egy ilyen történetbe.

    Kobun1980: Valószínűleg ez lesz: azaz megbarátkozom a gondolattal, hogy ilyen, a Spiegen tokban egyébként jól néz ki és ami a legfőbb, hogy tökéletesen működik, egyelőre.

    san01: Lehet ezzel bepróbálkozom a jövő héten a UK ügyfélszolgálaton. De nem fűzök hozzá sok reményt, hogy ráállnak egy cserére, mert az elállás joga már megszűnt. Ezzel együtt az is tény, hogy nem makulátlanul jött vissza a szervizből. Arról egyébként nem is beszélve, hogy a dobozában adtam le a telefont és a dobozt viszont tényleg összegányolták. Poros, van rajta egy fekete folt és a tetejére egy matricát is ragasztott a szerviz. Az M8-am doboza nem néz ki így, pedig az már 4,5 éves és megélt költözést is. Persze ez szintén nem szolgáltat jogalapot semmire.

  • Dr. Maci

    tag

    válasz ferob #4353 üzenetére

    Köszönöm a segítő szándékú tippeket és az együttérzést is. :)

    Ferob tanácsát követve körömmel próbálkoztam. Valószínűleg igazad van abban, hogy ez az a kétoldalú ragasztó lehet, csak nagyon ki van folyva. Olyannyira, hogy alul, az alsó hangszóró felett körömmel le tudtam a kifolyt részeket kapargatni. Viszont az oldalak mentén olyan kicsi a kifolyás, hogy körömmel nem tudom elérni, csupán esztétikailag zavaró, hogy ott vannak ezek a csíkok, illetve foltok. (Olyan, mintha ezeken a részeken a fém keret és a hátlap illesztése között megült volna valamiféle szennyeződés, de bizonyosan itt is erről a ragasztóról van szó.) Próbáltam a nedves törlőkendőt, de természetesen semmit sem ért. A sebbenzinnel nagy kárt tudok okozni ezeken a részeken? Tehát a hátlap és a fém keret közötti illesztésekre kell gondolni.
    Ugyanez igaz a kamera környéki részre, a fedő anyag maradványai (fólia?), amelyek kis pontokat hagytak maguk után sem körömmel, sem pedig nedves kendővel nem jöttek le, így itt is megpróbálnám a sebbenzint fülpiszkáló pálcikára, vagy a törlőkendőre felvíve.
    Egyébként érdekes, hogy azokon a helyeken, ahol ki tudtam szedni a ragasztót körömmel, nem látszik semmi, ugyanolyan az illesztés, mint a telefon más részeinél. Magának a ragasztónak pedig szilikonszerű állaga van.

    Gondoltam arra is, hogy eladom a telefont és rendelek egy újat. Ilyen állapotban mennyit érhet legfeljebb?

    Jelenleg egy Spiegen Rugged Armor tokban tartom, ami teljesen elfedi ezeket a részeket, de egyszerűen zavar, hogy ilyen állapotban van a telefon, miközben összesen nem használtam eddig 1 hetet.

  • Dr. Maci

    tag

    válasz kano #4345 üzenetére

    Ez biztos, gyógyszertári alkohol megfelelő lesz a ragasztó letisztítására? Hogyan kellene végrehajtani ezt a műveletet? Felviszem az alkoholt fültisztító vattára és megtörölgetem vele a kérdéses részeket? Nem fogja szétmarni az üveget, illetve az előlapot?

    Ugyanis alul a hátlap és a fém keret közötti érintkezésnél folyt ki, illetve a hangerőszabályozó gomb környékén van egy-egy plecsnyi, illetve a másik oldalán is foltokban oldalt megfigyelhető a ragasztó maradványa.

    Ferob, esetleg ebben tudsz valami biztosat ajánlani? :))

    Update: A telemax válaszolt a vízállósággal kapcsolatban. Mivel a készüléket a javítás után különböző teszteknek vetik alá, amely között szerepel a vízállóság is, és tekintettel arra, hogy a javított készülék ennek is megfelelt, így az ip67 védelem maradt.

  • Dr. Maci

    tag

    Sziasztok!

    25-én vettem át a telefonom a Media Marktból és gondoltam megosztom a tapasztalataimat, talán más számára is hasznos lehet.
    A készüléket augusztus 21-én adtam le, a telemax dokumentációja szerint 24-én érkezett meg Budaörsre, onnan 30-án elküldték Bukarestbe. Itt szeptember 18-án végezték el a javítást, amely azt jelenti, hogy az érintőpanelt és a foglalatát cserélték. Ez a szervizpapír szerint 10 tételt jelent beleértve az ujjlemonymat szkennert és a hangszórókat is. Tehát végülis a hibát kijavították. :)

    A szervizelés minőségéről: Eredetileg azért küldtem be a készüléket, mert úgy véltem, hogy egy 400 eurós telefontól elvárható, hogy teljesen jó, hibamentes legyen. Ennek megfelelően patikaállapotban vártam vissza. Ez hiú ábrándnak bizonyult. Azt méltánytalan lenne mondani, hogy "összegányolták" volna, de a patikaállapottól messze van a jelenlegi állapota: alul és oldalt is több helyen ragasztónyomos (nem tudom, hogy ezt el lehet tüntetni valamivel? :F). A hátlapon látszanak a helyek, ahol valamiféle védőszalaggal ragaszthatták le a kamerát. Ezt sem tudom eltüntetni. Ugyanakkor az tény, hogy karc sehol sem volt rajta, sem az oldalakon, sem pedig a hátlapon.

    Így kissé csalódottan fogom használatba venni, amely nagyon időszerű, mivel az M8 sajnos nagyon a végét járja telepügyileg, gyakorlatilag vezetékes telefon lett.

    Tanulságok: 1) Ha telefont rendeltek, akkor ne legyetek elfoglaltak/bolondok és nézzétek meg 14 napon belül a készüléket, mert ha hibás visszaveszik. 2) A szerviztől nem érdemes csodát várni: nem patikaállapotban fog a készülék visszaérkezni. Így ha együtt tudtok élni egy ilyen pixelhibával, akkor nem érdemes beküldeni.

    Az ip67 védelemről megkérdeztem a telemaxot, de még nem válaszoltak, majd ezt is megírom.

  • Dr. Maci

    tag

    válasz CptAdamica #4246 üzenetére

    Szuper, hogy megoldódott, viszonylag gyorsan az ügy. :))

    Én még nem tudok semmit a javításról, illetve az állapotáról, egyelőre a munkalapot sem látom a tmx oldalán.
    Szerintetek az IP67-es védelem ugrott a kijelzőcsere után, vagy a gyári javítás erre vonatkozóan is megnyugtató megoldást nyújt? :F

  • Dr. Maci

    tag

    válasz CptAdamica #4227 üzenetére

    Köszi! :)) Én is remélem, ha nem úgy kapom vissza, ahogy leadtam, megy vissza és mennek az újabb panaszlevelek. De nem akarok károgni, amíg nincs miért. :DD

    Sajnálom, hogy elhúzódik az ügy. :((( Igazából én is azért nem kapcsoltam be egy hónapig, mert úgy voltam vele a M8 után, hogy úgy is rendben lesz vele minden. Mire fogsz váltani?

    Majd beszámolok a fejleményekről, ez talán másoknak is okolásképp szolgálhat.

  • Dr. Maci

    tag

    válasz kekkola #4219 üzenetére

    Köszi a sok leírást. Ma adtam le az Árkádban található Media Marktban. Alapvetően korrektek voltak: megnézték a telefont, a hibaleírásnál feltüntették, hogy újszerű állapotban vették át. A dobozával küldtem vissza, ezt még körbefóliázták. A tartozékokat természetesen kivettem belőle. Azt mondták, hogy a javítás minőségére nem szokott panasz lenni. Legfeljebb néha kissé poros lesz a telefon. Nekem fényképeket nem csináltak, úgyhogy én fényképeztem le az előlapot, hátlapot, a sarkokat és az oldalakat, hogy tudjam bizonyítani, valóban karcmenetes állapotban adtam le. Fontos, ha szervizbe adjátok a készüléket, hogy a leadásnál nyomtatott számlát kell felmutatni, nekem csak elektronikusan volt meg, ebből volt némi fennakadás.

    Remélem, hogy hamar végeznek a kijelzőcserével. Azt sajnos elfelejtettem megkérdezni, hogy a kijelzőcsere érinti az IP67-es védelmet? Tehát a csere után is vízálló lesz a telefon, vagy ez ugrott? Nem mintha úsztatni akarnám, de annak nem örülnék, ha pl. eső után újabb problémák lépnének fel.

  • Dr. Maci

    tag

    válasz kekkola #4212 üzenetére

    Köszi szépen a leírást. :)) Holnap beviszem, de úgy adom le, hogy a munkalapra makulátlan állapotot tüntetssenek fel, mivel eddig 3-szor volt bekapcsolva. Remélem segítőkészek lesznek. :)

  • Dr. Maci

    tag

    válasz CptAdamica #4209 üzenetére

    Nekem talán kissé jobban szem előtt van, alig valamivel a képernyő képzeletbeli középvonala alatt jobbra. Így most már feltünő számomra. Itt keresgettem a fórumban, de használható infót nem találtam, csak a lassú ügyintézésre vonatkozóan, ez nálam még belefér, mert egyelőre van olyan készülék, amit tudok helyette használni, inkább a végeredmény minősége érdekelne jobban, hogy vajon úgy kapom-e vissza a telefont, ahogy elküldtem, tehát hibátlan állapotban leszámítva természetesen a pixelhibát.

  • Dr. Maci

    tag

    válasz CptAdamica #4207 üzenetére

    Lebeszéltem a dolgot a HTC ügyfélszolgálatával és nekem nem fogják cserélni a készüléket, mivel kifutottam az első 14 napból. :O :W Csak a javítás jöhet szóba.

    Szeretnék tapasztalatokat/véleményeket kérni, hogy egy pixel hibával érdemes-e elküldeni javíttatni a készüléket, vagy hagyjam az egészet? Mennyire végeznek jó, precíz munkát a gyári szervízben és mindenek előtt, ha elküldöm, mennyi idővel kell számolni a javításra?

  • Dr. Maci

    tag

    válasz CptAdamica #4205 üzenetére

    Oh, ez nem jó hír, nekem első sorban a telefonra lenne szükségem, mert az M8 sajnos nagyon a végét járja (iszonyú lassú, és az akku is nagyon gyorsan merül már). Egyelőre egy angol nyelvű panaszlevéllel kerestem meg őket, de kedden megpróbálom a magyar ügyfélszolgálatot is. A fentiek alapján a javítást biztosan nem kérem, inkább veszek egy újat, ha azon az árfolyamon térítik meg a vételárat, amelyen vásároltam (júliusban drágább volt az EUR). Bár úgy láttam a HTC Club felületén, hogy sajnos a Brilliant Black variáns nem elérhető... :((( Mindenesetre remélem, hogy nálam is segítőkészek lesznek.

  • Dr. Maci

    tag

    válasz CptAdamica #4112 üzenetére

    Sziasztok!

    Ugyanebbe a dead pixel-es problémába futottam bele. Július 18-án rendeltem meg a telefont, de csak ma tudtam bekapcsolni, mert iszonyú elfoglalt voltam. Sajnos nekem is sikerült kifognom egy hibás panelt. Írtam az ügyfélszolgálatnak, remélem cserélni fogják a telefont. Egyébként az első benyomásaim nagyon jók a készülékről One m8-ról váltottam. :))

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés