- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Samsung Galaxy A34 - plus size modell
- Nem várt platformon a OnePlus Nord 5
- Samsung Galaxy XCover7 Pro - burokban született One UI
- One mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Android szakmai topik
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
-
Mobilarena
HTC ONE
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
TheProb #33051 üzenetére
több tényező függvénye, de a beillesztett képen látható sebesség a készülék n szabványos 2.4 GHz 20 MHz kapcsolat mérhető jellemző sebessége, 72-75 Mbps (ez a maximum) kapcsolati sebesség esetén.
5 GHz sávon 40 MHz képes és 150 Mbps kapcsolatot tud, így a mérhető sebesség is több valamivel - mint a belinkelt képen látható, vélhetően 2.4 GHz és 20 MHz kapcsolattal -, ac kapcsolattal pedig attól is jóval több átvihető mérhetően (is).
az ellenoldal (router...stb.) rendelkezik ac wifi képességgel, vagy ha csak n szabványos, akkor legalább dual band, tehát nem csak 2.4 GHz, hanem 5 GHz képes is és a beállítások alapján is kapcsolódhat(na) is hozzá a telefon 5 GHz frekvencián? -
válasz
Sheepczx #24758 üzenetére
arányában akkor is jobb az lte, így nem sok értelme van ilyesmit írnod, mert azzal az erővel a 3g még több hibalehetőséget hordoz magában, akkor húzósan terhelve az meg lomhább lesz, mint az edge?
toeki; pedig biztos megijesztetted a vodát, hogy szolgáltat 4g-t, csak nem tud róla...
-
válasz
Sheepczx #24753 üzenetére
rosszul gondolod, mert több tartalék van az lte hálóban.
a 21-es vagy 42-es h+ hálón annyi a maximum a cellán, és azt meg is kapja az előfizető, tehát ha többen lógnak azonos cellán, akkor az a maximális sebesség osztódik el, amíg például - a telekom esetén írom a jelenlegi helyzetet - az lte hálón 60 megabit/sec sebességű a maximális csomag, de a cellák többet tudnak, legalább 80 megabit/sec adott. -
válasz
Juliuska #24749 üzenetére
pont azt írtam, hogy a vodánál 42-es h+ van, lte nincs.
markyy18; 3g módozatokban is több szint adott (3g < h < h+), és 4g alatt is eltérő sebességek adottak, hiába kapcsolódik fel valaki az lte hálóra, attól még díjcsomag, aktuális cella ...stb függvénye is az elérhető maximum tempó. nem attól lte az lte, hogy mindenhol adja a maximális sebességet, hanem mert jobb a válaszideje, több tartalék van a hálóban, és jobb az azon lógó készülék akkumulátoros üzemideje.
kdennis; közben, hogy pontosat is írjak a A T-mob meg 3000-ér ad 1 GB-ot? felvetésedre; 3090 ft ellenében 5 gigabyte 60 megabit/sec sebességű lte net adott, akár olcsó mobilos előfizetés mellé is; link
-
válasz
markyy18 #24747 üzenetére
tévedsz, az lte is több sebességben létezik - díjcsomag függvénye is -, ha nem a maximumot nézed.
kdennis; 1000 ft ellenében kapok a telekomtól 1 gigabyte lte adatforgalmat.
1290 ft lenne, ha igényelném a maximális 60 megabit/sec sebességű, szintén 1 gigagybte keretes opciót, de elég nekem mobilra a fele/harmada is. -
válasz
kemcso #24708 üzenetére
a telefon típusa is válogatja, sok készülék megvásárolható úgy is részletre, hogy még a díjcsomagra sem kell aláírni hűséget, hanem csak az előfizetésre, tehát a legolcsóbb díjcsomaggal is működik a dolog, illetve ha később behoznak egy még attól is olcsóbb díjcsomagot, akkor arra is lehet váltani, lefelé is!
konkrétan a one is megvásárolható úgy is, 2 év hűség csak az előfizetésre, a díjcsomagra nem, így 169.990 ft egyben fizetve, de részletre szintén csak annyi; 69990 ft kezdő és 10 * 10000 ft részlet. -
válasz
kemcso #24696 üzenetére
29990 ft + 20 * 5500 ft = 139.990 ft lesz a telefon ára, amilyen konstrukcióban vásárolja.
a szolgáltatás külön téma, az nem számít bele a készülék árába, mert időközben a készüléket lecserélheti, de a szolgáltatást adott sim kártyával másmilyen készülékben is használhatja, illetve akár közben is, minden áldott nap másik telefonban, ha ő úgy gondolja. -
válasz
qamu74 #24603 üzenetére
szia,
több tényező függvénye, hogy mennyi mobil előleget kérnek - ha kérnek, mert például arany vagy platina kiemeltségnél már 0 forint kezdővel sem szokás, még a legdrágább telefonra sem -, lehet csak 10 e ft, de akár 80 e ft is, ha úgy ítélik meg, hogy adott hibalehetőség.
-
válasz
Gulyopapa #23391 üzenetére
tiszta sor, nem is azért írtam, hanem arra reagáltam, hogy sokan nyomkodják napi sok - sok órát a telefonjukat, legyen szó szórakozásról, de akár munkáról is, ezért fontos szempont a kijelzős akkumulátoros üzemidő is.
a különböző üzemidőket meg felhasználói szinten nehéz összehasonlítani, hiába írja itt valaki, hogy neki x óra, a másiknak meg y, hiszen nagyon sok tényező befolyásolja, nem véletlenül készítik a teszteket azonos, leírt módon, meghatározott feltételek mellett. -
válasz
yodee_ #23387 üzenetére
talán nem véletlenül fő szempont az okostelefonokról készült üzemidős teszetekben, a különböző kijelzős használatú (böngészés, videózás) mérés... link
pont azért is okostelefon, mert lehet rajta levelezni, netezni...stb, és nem is feltétlenül csak szórakozásra gondolok.
lehet persze zsebben egész áldott nap, és csak telefonálásra használni, de akkor nem is feltétlenül kell komoly okostelefon. -
válasz
szabo.norbi #22315 üzenetére
- alapesetben elég a jótállási jegy
- nem kötelesek cserekészüléket biztosítani, de jellemzően szoktak, ha kéri az ügyfél, meg ha van is épp bent, de valamilyen régebbi/egyszerűbb típusú lesz, viszont az is használható átalakítóval
- sima garanciális ügyintézésnél nem, akkor lenne gond, ha az ügymenet érintené az előfizetői szerződést is, abban változást idézne elő...stb, amit alá kellene írni az eredeti előfizetőnek -
több helyen is leírták, hogy a samsung sem húzza túl a hardvert, csak annyit enged maximumra, amennyit a hardver valósan tud, az egy dolog, hogy mikor és milyen alkalmazások alatt megy valós maximumon a hardver.
vannak már nem befolyásolható tesztelős alkalmazások, akinek annyira fontosak a pontok, az azok alatt nézze, bár akkor is csak hozzávetőleges viszonyítási alapot kap.
én sosem mértem még ilyesmit egyik telefonomon sem, illetve másokén sem, pedig elég sok típus megfordul nálam, nem is lehetne részemről szempont a megvásárolandó telefon típusának kiválasztásakor, hogy milyen tesztes eredményeket ér el.
sőt, még a nagyobb munkaállomásaimat sem tesztelem, pedig van olyan, amit nem dobna rossz eredményt, de attól még nem végezné el jobban a feladatokat... -
one x elég régen volt nálam utoljára, de nem is nagyon hiányzik, viszont a one szoftverezéses megkereséseket direkt azért vállaltam mindig, mert öröm megcsinálni és tesztelgetni.
spawn21; akkor biztos nem a hétvégén kiadott friss 4.3 alatt próbáltad, vagy nem tiszta telepítés után, mert normális esetben nem lehet belekötni a 4.3 verzióba.
-
nekem június óta van csak s4, és nem véletlenül nem vettem meg azonnal a megjelenéskor, mert az első firmware verziókkal tényleg probléma volt, röcögtek rendesen, de a nyáron már nem volt vele gond, bár ahhoz kellett néhány frissítés.
a one az első pillanattól megfogott a gördülékenyéségével, ezt nem lehet vitatni.
akik s4 alól jöttek, azok egy része még az első problémás firmware verziók alatt használta a telefont, így érthető is a hozzáállásuk, bár néhányan azóta már a one-t is eladták, mert attól is jobbat óhajtanak, aztán tudja a fene, hogy g2...stb esetén mennyire találták/találják meg a számításukat.
itt is írták azért néhányan, hogy még gyári visszaállítás után sem kerek a 4.3, bár nekem inkább csak az akkumulátoros üzemidő csökkenésére panaszkodnak, hogy nagyon érezhető a különbség.spawn21, igaz, gördülékenyebb a one, az első pillanattól az, ezt írtam is!
az s4 nem olyan régen jutott el a megfelelő szintre, de tw alatt ez már jó, azt viszont ne is várja senki, hogy bármikor is gördülékenyebb lesz a tw, mint a one felülete. -
nem, mert az első szériákban sok problémás darab volt, hallgattam is miatta eleget, de aztán sokat javult az arány, tényleg öröm volt ránézni a telefonokra, csak most megint nyavajognak, hogy csináljam vissza a régebbi rendszert, mert pocsék a 4.3
azt nem vitattam én soha, de még le is írtam sokszor, hogy jó a one, ha egy hibátlan példányt fog ki belőle az ember!Gulyopapa; nem szokásom általánosítani, de amikor 80 - 20% az arány, vagy attól is rosszabb, akkor gond van.
-
válasz
Stunts666 #17220 üzenetére
már akinek kuka...
a 4.3 frissítés olyat dobott rajta - pedig már az utolsó 4.2.2 verziókkal is okés volt - akkumulátoros üzemidő és gördülékenység szempontjából, hogy csodájára lehet járni, a one esetén ez nem mondható el, sajnos...
nem is bólogattam, amikor hoztak néhány one-t frissítésre, hogy azonnal kell nekik az a 4.3. -
válasz
enginev3.0 #16379 üzenetére
nem, de nincsenek illúzióim...
más téren rálátok nény dologra, és bizony sok olyan módszerrel élnek a gyártók/cégek, ami számukra az üzletpolitika része, de amúgy nem túl etikus.csacsi67; a voda illetékese meg iphone típusokat - porondon a régebbi 4s
-, htc, samsung...stb csúcstelefonok ellenében.
melyik szolgáltató/üzlet, milyen gyártóval/beszállítóval áll közelebbi/jobb viszonyban, vagy épp mit kell kötelezően nyomni nekik... -
válasz
Bdanyy #11464 üzenetére
több tényező függvénye, felhasználói tapasztalatok;
van olyan, hogy aki nem csatlakozik le, nem kapcsolja ki a mobilinternetet, annál nincs probléma, aki viszont azonos területen egyszer kilövi a mobilinternetet, az már nem tud visszacsatlakozni a problémsá időszakban.
olyan is volt, hogy díjcsomag és vagy telefonos beállítás (3g és 4g/lte különbözet) függvénye volt a probléma.joey20; reklamálj, mást nem tudok mondani...
a honalpon adott a szekció, ahol időben kiteszik a tájékoztatásokat - ahonnan linkeltem is -, meg más csatornákot is tájékoztatnak, gondolom ezzel eleget tesznek a kötelező teendőiknek. -
válasz
Szpisti #11462 üzenetére
itt is írják; link, levélben is küldték - akinek tudták a számlával -, meg a telefonos ügyfélszolgálaton is bemondta már két napja is az automata, hogy esetleges kimaradások előfordulhatnak.
én is véletlenül hívtam a telefonos ügyfélszolgálatot tesztelés miatt, mert amúgy ritkán szokásom, persze ahol lakos, ott nincs - legalábbis eddig nem volt - kimaradás, de ha nem tudnék róla, akkor biztos lenne...Bdanyy, nincs mit!
persze one tulaj is hívott, akinek szomabton segítettem skype útján a frissítésben, hogy azóta pocsék néha a mobilinternet, de aztán megnyugodott, hogy szolgáltatós hiba.
-
válasz
Ed Parker #10001 üzenetére
több embernek kérdéses a hallása, mint a látása, legalábbis szerintem.
nekem a 4s hangja nagyon bejött anno, az 5 már kevésbé.
kamerában nekem sem tetszik a one, de ezt csak hosszas és alapos, más típusú - főként - csúcskategóriás telefonokkal történő összehasonlítás után mertem kimondani, amíg a jó zeneiség összehasonlítás nélkül is azonnal lejött, bár hozzátartozik az igazsághoz, hogy zenével inkább foglalkozom, mint fényképezéssel. -
válasz
#71028224 #9671 üzenetére
nézz rá az akkumulátoros statisztikára, akár külön battery stat alkalmazással, a viber és facebook alkalmazások képesek lezárt képernyő mellett is szinte folyamatosan csesztetni a rendszert, ébren tartják, tekerik - persze közel sem indokoltan -, ami aránytalanul gyors merüléshez vezethet!
az android és a média folyamatok aránytalanul nagy százaléka jellemző, ilyenkor érdemes ránézni külön alkalmazással, ami részletesen kiértékeli, hogy melyik alkalmazás a problémás, jellemzően a két említett hibalehetőség a felelős... -
válasz
HUTCHDB #9658 üzenetére
én sem támadom vagy védem célirányosan egyik telefont sem, pláne, hogy azokat is nyomkodnom kell sokat, ami még csak nem is tetszik annyira valamiért...
abból indulok ki, hogy tökéletes telefon nincs, legalábbis én még nem találkoztam vele, pedig sok típus megfordul a kezemben!
s4 esetén sem mindegy, hogy milyen firmware verzióval próbáltad ki, nem véletlenül nem vettem meg a megjelenéskor, az első firmware verziók röcögősek, az újabbakkal viszont már nincs gond, de a one esetén elsőre feltűnt a jobbság az újabb firmware alatt, és némi hiányérzetet is eltüntettek, csak most került be néhány funkció, ami már az első firmware alatt is adott lehetett volna.
mindegy, kár is hasonlítgatni a különböző típusú telefonokat, mindenki okkal vette meg valamelyiket, és nyilván nem a jobbság marad meg benne egy másik típus kipróbálásakor, legalábbis ritka az, aki azonnal azt keresi, minden elfogultság nélkül...
nekem naponta kell olyan típusok mellett érvelni, amik nem a szívem csücske, de ha van bennük jó, akkor azt elfogultság nélkül előadom, viszont az esetleges hibákat is sorolnom kell - pláne ha kérdezik -, nincs terelés, mert csak problémám lenne belőle...
a one esetén azt mondom, hogy már azt is használnám saját részre is, pedig ez nagy szó, mert összesen három ilyen típus van!g0n21; pedig nem lenne szabad, bár a one esetén csak néhány nap állt rendelkezésre ilyen jellegű tesztelésre, de nem tapasztaltam ilyen problémát.
a saját telefonokkal (xperia z majd s4) hónapok óta 4g hálón lógtam/lógok, teszteltem rendesen, nem eszi jobban az akkumulátort a 4g háló! (fontos megjegyezni, hogy csak t-mobile hálóról tudok nyilatkozni, de elvileg nem lehetne jelentősége) -
válasz
HUTCHDB #9653 üzenetére
az s3 mellett mellett sima ügy - annak alapban problémás a ram kezelése -, s4 azért más tészta, ott nincs szükség a tisztítgatásra!
folyamatosabb a one, szemre látom, bármikor is nyomkodom az s4 mellett, bár a one meg a galériát nem szereti, akad valamiért, hiába csak kevés tartalom van ott... -
a keresés és az átugrálás sem igazán probléma, itt már nem olyan vészes, mint a 2g -> 3g esetén, pláne, hogy minden hívás, sms...stb esetén normális esetben is visszaugrik 4g alól 3g alá, mivel jelenleg csak ott működnek adott funkciók.
toeki; jelenleg csak az adatkapcsolathoz van/kell 4g, amiatt pedig nem keres és ugrál az erősebbre folyamatosan, csak ha tényleg nincs 4g, viszont több helyen is tapasztaltam már, hogy a 4g térerő maximumon van, de jön egy hívás, ezért átugrik 3g hálóra, az meg félen sincs...
-
válasz
Ed Parker #9634 üzenetére
nem eszi jobban az akkumulátort a 4g/lte háló, one, s4 és xperia z alatt szinte semmi különbség a 3g használat ellenében, és i5 alatt sem normális a jelentős különbség, bár ott mutatkozott nekünk is minimális többlet 3g alatt, de a durva jelző nem használható rá, akkor ott valami probléma volt esetedben!
zaibatsu; így igaz, lte képes díjcsomag is kell hozzá, de nem mindegyik olyan alapban.
dani3l; az csak a beállítási lehetőség, opcinoális, ha minden más feltétel is adott (lenne).
-
ám legyen, bár már leírtam más témában, de te azt gondolom nem olvasod/követed; a VI. kerületben voltam rendőr bő 15 évig - járőrként kezdtem anno, aztán léptem fel néhány lépcsőfokot a létrán, bár ennek csak annyi jelentősége van, hogy több szemszögből is rálátok a témára.
legjellemzőbb eset; bejött valaki feljelentést tenni, hogy ellopták a kerületben a telefonját, például a westend cita center terültén, jegyzőköny felvéve...stb, javaslat a sértett részére, hogy sétáljon majd végig a nyugati páyaudvari aluljáróban és vonzáskörzetében, nagyon sok kis gsm üzlet van, jellemzően ilyen helyeken adják el fillérekért gyorsban az elkövetők a telefonokat, hátha felismeri a saját telefonját, kérje el bátran ha olyan típust lát és esetlegesen az övé lehet, nézegesse, mintha érdekelné megvételre, amennyiben az övé, úgy valamilyen ürüggyel - vesz ki pénzt automatából...stb - menjen kicsit félre, telefonáljon, kimennek a rendőrök és intézkednek.
mondanom sem kell, sok telefon lett meg így, és nem csak aluljárós kis sufni gsm boltokban, hanem más gsm üzletekben is, ha egy - egy drágább telefon esetén rászánta a sértett az időt, és a környéken benézett a lehetséges üzletekbe.
ez még nem is lenne baj, hiszen a bolt illetékese nem tudja ellenőrizni a dolgot - általában amúgy is nem sokkal előtte lopták el -, az viszont nem okés, hogy véletlenül pont a lopott/körözött telefonok megvételét nem papírozták le jellemzően az üzletek illetékesei, vagy ha volt is róla írás, akkor is olvashatatlan, nem valós személyes adatokkal...stb. ez már az üzlet sara, illetve az adott időpontban ott dolgozó illetékesé.
elhiheted, egy idő után már fejben volt a lista, hogy melyik üzletekben fordul elő gyakran, tehát nem feltétlenül véletlen a dolog, illetve olyan is többször előfordult, hogy maga az elkövető mutatta meg az üzletet a járőröknek/nyomozóknak, hogy hová adta be a telefont és kinek, ha elvitte a balhét, mert mondjuk videofelvétel volt a lopásról.
jellemzően az volt a hab a tortán, ha a kiérkező nyomozók a lopott telefon lefoglalása mellett, még 6 - 8 - 10 darab körözött telefont is találtak az eladni szándékozott, pultba kirakott készletben, és ilyen sem egyszer vagy kétszer fordult elő, ráadásul minő meglepő, általában szintúgy azoknál nem tudott elszámolni vele a bolt illetékese, hogy mikor és kitől vette, pedig azt ugye papírozni kellene nekik.
olyan probléma is sokszor volt, hogy a telefon letiltását követően nem akarta azt "visszavásárolni" az üzlet illetékese, ráfogták, hogy elrontotta a tulaj a telefont a vásárlást követően, meg hasonló lepasszolások, és járőrt kellett kiküldenem a boltba, hogy intézkedjenek, igazoltassák a bolt dolgozóját/vezetőjét, mivel az eljárás során szükség lesz az adataira, bár ilyenkor részint megoldódtak a sértett problémái, mert a tulaj általában hajlandóságot mutatott a probléma orvoslására.
valószínűnek tartom, hogy benned is megmaradna azon üzletek listája, ahol sokszor/rendszeren fordultak elő ilyen problémák az évek során....
cifrább történeteket is tudnék írni, de legyen elég ennyi is!
bár már régóta nem vagyok rendőr, mert elegem lett, leléptem és jobb munkát kerestem, de az esetlegesen problémás boltokról eztán sem ad(hat)ok ki információt, nem csak nyilvánosan, de privátban sem teszem meg, ne is írjon senki ezzel kapcsolatban!
elnézést ezen téma lakóitól, nem írok ide több olyat, ami nem kapcsolódik legalább kicsit is a one típusú telefonhoz! -
nem csavarom, csak nem akarok olyat írni, ami jogilag esetlegsen megtámadható, nem írom gsm üzlet nevét, nem véletlenül írom, hogy volt olyan üzlet, nem pedig azt, hogy minden üzlet olyan..stb.
amit idéztél, ott példál az áfás kontra nem áfás - vagy más szempontból problémás - számla különbözetére gondoltam, amikor például papíron használtnak adnak el egy telefont, és ahhoz van gyári gari, viszi is bőszen a vásárló később a telefont a gyártói szervizbe ha meghibásodik, és akkor van probléma, ha nem javítható és cserélni sem tudják azonosra, ekkor kérik a számlát a kompenzáció végett, és jöhetnek a gondok...
ekkor nincs miért és kinek panaszkodni, a bolt mossa kezeit, hiszen a vevő által is aláírva a "használt" készülék vásárlása, nem is történt csalás - vagy egyéb bűncselekmény -, így kérdéses, hogy mennyire zárul sikeresen az ügy a telefon tulajdonosa szempontjából...
vannak korrektebb üzletek, de nagyítóval kell keresni azokat, bár értem én, hogy védeni akarod a kedvenc üzletedet...
a VI. kerületi üzletekkel kapcsolatban hosszú éveken át pláne érintett voltam, biztos örülnének neki, ha leírnám az okot is, amikor itt - vagy máshol - kérdezik, hogy miért nem javaslok egy boltot, bár részint nem is tehetném meg - ahol és amit igen, ott viszont hivatalos hatósági iratok készültek, tehát erős alapja van -, meg amúgy sem érdekem, csak annyit mondok, hogy igen vagy nem.
a következő hozzászólásodra itt már nem reagálok, használd egészséggel a one típusú telefonodat! -
nem, nem pontosan azt írtam, és nagyon nem mindegy, de már megszoktam, hogy te mindig többet látsz bele...
amúgy igen, van olyan is, és attól még nem feltétlenül korrekt számomra egy telefon eredete, hogy kitöltenek hozzá egy samsung jótállási jegyet, mivel esetlegesen csak ott és akkor futott össze a két szál, a gsm üzlet felelősségére, de attól még nem miden okés, a telefon eredetileg nem magyar régiós product code...stb azonosítóval rendelkezett, és már az is probléma, hogy a boltban emiatt hozzányúltak, szoftverezték...stb.
volt olyan gsm üzlet, ahol adott feltételekkel nem tudtak korrekt bontatlan dobozú készüléket adni, mindegyiket felbontották korábban, állítólag csak a tartozékok meglétének ellnőrzése végett, persze a szervizes menük jelezték, hogy a nem csak azért...
van itt néhány illetékes a fórumon, akik tudnának cifra dolgokat mesélni néhány gsm bolt által magyar nyelvű samsung...stb garanciával eladott készülékről, aminek csak akkor lett egymáshoz köze, amikor adott gsm üzletben párosították azokat, mert a készülék nem ebben a régióba lett szánva és szállítva eredetileg...
a vonatkozó jogszabályok szerint alapesetben(!) csak a jótállási jegy kell a garanciális ügyintézéshez, de előfordulhat olyan eset, amikor a számla is kell, jogszabály szerint is, és volt már, aki emiatt bukta a telefonja árát és/vagy annak egy részét, a nem megfelelő számla miatt!
jobb esetben mehet panaszra az ember a gsm üzletbe, ahol korábban vette a készüléket, bár sok értelme nincs, hiszen ha a vásárláskor megfelelt az olcsóbb ár...
rosszabb esetben már megszűnt a gsm üzlet, illetve jogutód nélkül folytatja másik néven...stb.
nem különösebben érdekelnek a telefonok árai, azé sem, amit aktuálisan használok, csak akkor korrekt módon hasonlítsuk már össze, áfás árat az áfással, megfelelő származásút az azonossal...stb.
mondani sok mindent lehet? én elviszlek oda, ahol megkapod 130 e ft ellnében a leírt one típusú telefont, te megvásárolhatod - mert én nem csak a levegőbe beszélek! -, cserébe hol kapom meg 20 e ft-ért a 2 év garis s4-et? megoldható a dolog? de tényleg csak azért, hogy ne járasd le magad a fórumon!
nem véletlen az, hogy gyártói garival csak egy - két gsm üzlet adja x összeg ellenében - elég olcsón -, minden más korrekt forrásból drágább, és ez nem csak egy típusra igaz, szóval elég életszerűtlen a dolog...
nem is fontos, használja mindenki egészséggel a telefonját, vette bárhol és bármilyen feltételekkel is, és majd az esetleges probléma esetén is annak megfelelően kezelje, ha netán hátrányban részesül!
részemről ennyit az egészről, pláne a one témában, biztos feszegeted és kiegészíted majd az általam leírtakat - ahogy szoktad -, de nincs jelentősége, kezelje mindenki helyén a dolgokat, aki eddig is ódzkodott a kérdéses gsm üzletekben történő vásárlástól, és inkább ráfizetett egy minimális összeget, hogy korrekt forrásból vásároljon, az eztán is így fog tenni, akinek meg a legolcsóbb ár számít, az nem az ilyen vélemények miatt fog máskét dönteni a későbbiekben. -
válasz
ThorsHUN #9041 üzenetére
nem nézted be, van már 145 e ft környékén "gyártói" garis s4, de annak az eredete kérdéses, nem azonos a szolgáltatóssal, vagy a tiszta forrásból származóval, a prémiumos gari is kérdéses a sufni gsm eredetű "gyártói" garis telefonra, szóval nem érdemes azt az árat alapul venni, nem véletlenül csak egy - két helyen van annyiért, és az áfás számlát még nem is említettem...
htc one típust is kínáltak már nekem gsm üzletben 130 e ft ellenében újat, függetlenül, bontatlanul, "gyártói" garival, kérdéses számlával... -
-
válasz
csacsi67 #8107 üzenetére
más árat, mint aképen alul is írják, az árak tájékoztató jellegűek, mert nem mindegy, hogy a kedvezményes - arany/platina - mikor indítja a szerződést, az előző hűség lejárta előtt 21 - 24 hónapon belül, mert akkor valamivel drágább a legtöbb készülék, vagy a 24 hónap leteltével, amikor már a kiírt áron lehet szerződést kötni.
én is néztem több előfizetéssel a one árazását, inkább nem írom le a tapasztalatokat...
az xperia z esetén lemaradt az 1-es az ára elejéről, 40 e ft környékén dobta a rendszer, ~ 140 e ft helyett, mindenki emberből van, és hibázhat...
akiknek ennyire jó áron dobja most be, azoknak érdemes bepróbálkozni, semmi buktás lehetőség nincs a 8 munkanapos elállási lehetőség miatt! -
válasz
csacsi67 #8104 üzenetére
azért, mert ennyire nem becsüli meg - egyik szolgáltató sem -, sőt!
egyrészt magam is bő 16 éve telekom (és jogelődei; t-mobile, westel és westel900) előfizető vagyok, több előfizetés és mobilinternet, bőven 20 darab feletti, a szolgáltatónál megvásárolt aktuálisan mindig csúcskategóriás mobiltelefon, másrészt behatóbban is foglalkozom adott szolgáltató szolgáltatásaival, és bizony ilyen akciózás nincs, itt a rendszer hibázott - mint történt az már sokszor -, de lesz a vége, ami lesz...
a szerződési feltételek is anomáliás lesz, mert csak 1 évet írt alá az előfizetésre, de 2 évet adott díjcsomagra, arra is kíváncsi leszek, hogy ezt jogilag miként kezelik majd le papíron, hiszen az előfizetés 1 év leteltével - akár a 13. hónapban - felmondható, közben meg mégis fizetendő rá még a 24. hónapig a havidíj, mert ugye az is alá van írva, de a kettő nem fér így össze!?!? -
-
azzal semmi gond, a következő munkanapon történik a futáros kiszállítás, amennyiben adott napon 13 óráig adod le a rendelést, kivétel lehet a non-stop pick pack pont, nekem budapesti átvétellel volt olyan, hogy pénteken délelőtt rendeltem, és másnap - szombaton - hajnalban jött az sms és e-mail értesítés, hogy lehet menni átvenni, így át is vettem még szombaton délben. nem volt munkanap akkor a szombat, tehát ppp esetén szombaton is van kiszállítás, csak házhoz nincs.
a konstrukcióval viszont fenntartásaim vannak, miként tartatják be a 2 év díjcsomagos hűséget, ha magára az előfizetésre csak 1 év van?!?!
mindegy, majd kiderül... -
a szerződés megkötésének a pillanatától változik a díjcsomag - bár a módosításra tágabb intervallum adott számukra -, a drágább árat viszont nem csak a kiszállításkor tudod meg, hanem hamarabb tájékoztatnak.
érdekes kontrukció, az előfizetésre 1 év hűség, a díjcsomagra viszont 2 év.
biztos, hogy hibázik a rendszer - az árazással is -, vélhetően hívnak majd, hogy nem okés a dolog, de ha netán átcsúszik és megkapod ennyiért, akkor főnyeremény volt, még a 24 hónapig kötelező 5400 ft-os díjcsomag terhe mellett is!
semmi esetre sem tudsz bukni, hiszen netes vásárlás esetén van 8 munkanapod az indoklás nélküli elállásra, tehát adott intervallumon belül visszajuttatod - személyesen vagy postai úton - a cuccot, és visszaállítják a szerződés előtti állapotot, 30 napon belül küldik vissza a vételárat is.
a linkelt képen is írják alul, hogy árak tájékoztató jellegűek, nyomd tovább az utolsó előtti lépcsőig, hogy egyáltalán engedi így, vagy már közben elhalálozik?!?! -
amennyiben vissza is igazolják adott áron - nem csak a rendszer által adott elsődleges visszaigazolásra gondolok -, úgy igen, elíráskor is kiszállították az elírt olcsóbb áron, pedig volt olyan telefon (xperia z), ahol ~140 e ft helyett ~40 e ft volt az ár, és rengetegen megkapták annyiért!
próbálkozz be, hátha szerencséd lesz, ellenkező esetben legfeljebb módosítják az árat, te pedig drágábban nem kéred. -
one esetén nem tudom, mivel azzal nem teszteltem huzamosabb ideig, de amivel használtam és használom; korábban xperia z, most pedig s4 - semmivel sem eszi jobban az akkumulátort az lte, mint bármelyik 3g hálózat, sőt!
díjcsomag függvénye, kihozható jó kombináció, hogy még olcsóbban és több adatmennyiséggel jöjjön ki az ember, mint a sima netes csomagok kiegészítésével.
milyen díjcsomagod és mobilinterneted van?
a papíros sebességi értékeket ne nézd lte esetén, (még?) nem érvényesülnek a korlátozások, én is bőven a kiírt sebesség felett mérek! -
igen, de azokat már nem webshop útján adják el.
igaz, bontott telefont én már üzletben sem vennék át, ahogy futár vagy ppp átvételnél sem!Tomate; pont azt írtam, hogy nem bontják fel, és nem nézegetik.
néhányan többet látnak bele a szolgáltatókba meg az akciókba, mint kellene... -
bontatlant küldenek a webshop útján, így miként tudják most a problémásabbakat kiválogatni?
ezt csak halkan írom; a szolgáltató azért (is) akcióz, hogy kimutathassa; lám, így sokkal több fogyott, kevesebb hasznon egy telefonon, de több eladott darab, pénzben egyenlő, aláírt hűség pont annyi, igen, megérte!
miért lenne jó, ha bár sokan rendelnek akcióban, de jelentős hányaduk visszaküldi a problémás darabokat, és esetleg már nem rendel újra, mivel közben ismér drágább lett!?!?
a lényeg, hogy most is bontatlan dobozban küldik ki, nem a szolgáltató, hanem a gyártó által matricázva, tehát a szolgáltató nem lát bele, nem tudja kiválogatni az akció idejére a hibásakat, de nem is lenne érdeke! -
nem feltétlenül kell bevinni elálláskor t-pontba, postai úton is intézhető, itt a visszáru nyomtatvány; link
nem is feltétlenül lassabb így, csak postai nyitvatartás függvénye, nagyobb városok és főváros előnyben.
aki most 20%-os akcióban rendelte és eláll, később már csak drágábban rendelhet újra.
korábban említésre került valaki által, hogy 8 (munka)napon belül cserélik webshop rendelés esetén, ez így nem teljesen igaz, ekkor is 3 munkanap a kötelező csere - a korábban leírt feltételekkel -, ha a 4 - 8 munkanapon belül cserélik, akkor az inkább rugalmasság a szolgáltató részéről, megfelelő papírozással, hiszen vannak esetek, amikor eltérhetnek a szabályozástól a vásárló számára kedvező irrányba, de nem feltétlenül kötelesek.
legyen kifejezetten pozitív infó is; 3 darab one rendelve a 20%-os akcióban, és mindegyik okés! -
szia,
nem azért olcsóbb most, korábban a sony márka volt a sorom, most a htc, ennyi.
amennyiben a 8 munkanapon belüli elállásra gondolsz, úgy az akció leteltével, már csak a drágább áron tudsz majd újabb szerződést kötni.
csere alkalmával nincs jelentősége a vételárnak, hiszen nem kötsz új szerződést, hanem a készüléket cserélik, ez 3 munkanapon belül aktuális, ha olyan hibája van a készülékenek, ami a rendeltetésszerű használatot akadályozza. -
válasz
Feribacsi555 #7684 üzenetére
szia,
az expansys okés, gyártói garival kapod, közvetlenül a gyártói szervizzel is intézheted az esetleges garanciális ügyet, de akár az expansys által is, lásd; link (6. Garancia, garanciális javítás)
a gsm boltoknál jellemzően nem mindig jelent jót az eu garancia, érdemes elolvasni a vonatkozó szabályozásukat, mert sokszor nem gyártói garancia adott! -
válasz
F_Gergely #7665 üzenetére
az s4 wifi konkrétan jobb, mint a one esetében, az xperia z nagyobb sar értékekkel bír, mint az s4, mégis gyengébb wifi tekintetében, még a one mellett is elmarad, de mindegy is, hiszen túl sok köze nincs egymáshoz a kettőnek, a wifi jellemzően más (környezeti) tényezők függvénye, nem csak a telefonokon múlik.
-
one / sar eu 0.86 W/kg (head) / sar us 1.26 W/kg (head)
s4 / sar eu 0.28 W/kg (head) / sar us 0.77 W/kg (head)
az s4 esetén a magyarországon hivatalosan kapható i9505 értékeit írtam, az i9500 magasabb értékekkel bír, de még azokkal is a one alatt marad.
az iphone 5 már a one nyakában lohol, illetve egyik értékben meg is előzi kicsivel.
nem kell megijedni, a one tulajok sem emiatt fognak elhalálozni, sokkal több veszélyforrás van, amikre nem is gondolna az ember... -
válasz
jooker82 #5337 üzenetére
hol lehet úgy lg csúcstelefont venni, hogy külön fizessenek, amiért azt használom?
akkor inkább már htc, mint lg, szerintem.
kezdjék csak el sokan venni az lg csúcstelefonokat, lesz majd hiba bőven, ugye a nagy számok törvénye, de arra még várni kell, ha eljön az az idő egyáltalán... -
válasz
Dreadloord #5131 üzenetére
én a fordítottjával is találkoztam, itt is van ilyen tag, ha akarja majd leírja, szóval kinek mi...
-
szia,
nem azért marad benne x%, hogy még bekapcsoljon a töltéshez, hanem mert a li-xx akkumulátorok halála a teljes lemerülés/kisütés.
maradhat töltőn nyugodtan, a védelem leszabályozza a töltést, ha az elérte a kívánt szintet.
bármikor rátöltögethetsz, nem különösebben kell százalákozgatni.
van különbség a li-ion és a li-pol akkumulátorok között is, utóbbi kevésbé súlyos, és a méretéhez képest nagy kapacitást tud, viszont kevesebb (~ fele) töltési ciklust bír amortizáció nélkül, mint a li-ion, legtöbb szakmai leírásban azt olvasni, hogy a li-ion esetén ez 1000, amíg a li-pol akkumulátornál 500.
ja, és az nem egy teljes ciklus, hogy 70%-nál felnyomod töltőre és feltöltöd, szóval nem kell félni attól az 500 ciklustól sem!
a one li-pol akkumulátorral rendelkezik. -
válasz
tomas01 #4950 üzenetére
s3 esetén inkább csak az lte - de azt meg hivatalosan csak a t-mobile forgalmazza magyarországon -, mert abban is 2 gigabyte ram van, a sima s3 csak 1 gigabyte ram verziós.
igazándiból, egyik sem a one ketagóriája, bár nem rosszak, a note 2 például nagyon ütős akkumulátoros üzemidő szempontjából, de kijelzőben - bár mást is lehetne említeni - egyik sem közelíti meg a topic témájául szolgáló készüléket... -
válasz
nikilauda #4675 üzenetére
netes rendelésnél 8 munkanap van az elállásra, de az elállás ≠ csere!
netes rendelésnél is csak a 3 munkanapos csere előnye adott, amennyiben nincs elállási szándék - de miért ne lenne, ha adott intervallumon belül van probléma a készülékkel, bár akkor sem direkt csere lesz, hanem elállás, majd újab szerződés/vásárlás, akár azonos típusra is, csak itt hosszabb lehet az átfutás. -
válasz
sipy888 #4640 üzenetére
te azt írtad, hogy; ...egyértelműen a One kijezője a legjobb!
nem felesleges odatenni, hogy szerinted/számodra, mert annak hiányában, normális esetben ezt sokan általánosságban ért(het)ik.
nekem például jobban tetszik az s4 kijelzője, pedig annak is vannak hátrányai.
itt egy teszt; link
érdemes végigkattintgatni a Super close-up gallery képeit is. -
válasz
sipy888 #4637 üzenetére
amennyiben hozzáteszed, hogy szerinted, úgy semmi probléma a kijelentéseddel!
valakik az ips kijelzőket szeretik, másoknak az amoled kell, de sokan különböző tft variáns hívők, és még lehetne sorolni, bizony itt is az a helyzet, hogy minden technológiának van előnye és hátránya is, ezért mindenki döntse el maga, hogy neki melyik kell... -
válasz
HUTCHDB #4543 üzenetére
őszintén? tetszik a telefon, titokban elgondolkodtam a dolgon, de aztán lebeszéltem magam - egyelőre legalábbis...
vártam az s4 megjelenését is, mostanság ki is próbáltam egyet, viszont nem vettem meg végül, mert egy általam kibontott és gyári alapra visszaállított példány is röcögött kicsit - más bajom nem lenne vele, ezért kivárós, mert ez csak firmware probléma, ami biztos javításra kerül, ráadásul jön a csupasz androidos, nexus támogatásos s4!
amikor a haverral elmentem one vételre, akkor már tudtam a sok pixeles...stb hibákról, és olaj volt a tűzre, hogy csak a negyedik kibontott darab volt hibátlan, de azt megvette a srác, azóta is örömmel használja, a néhány nap alatt nem jelentkezett nála hiba.
előtte nézegettem még a note 2 lte telefont is, az ütős akkumulátoros üzemidő megfogott, de a z is nagy, és arra még bő 1 cm, az már hatalmas, így nem ugrottam bele.
én meg közben letettem az xperia z cseréjéről, mert kijött a friss (t-s) firmware, és olyan újítások és javítások vannak benne, hogy csak na!
megcsap néha az újítás szele, de most elhessegettem egy időre! -
válasz
sipy888 #4522 üzenetére
8 munkanap van az elállásra, indokolnod sem kell, visszaküldöd, vagy visszaviszed magad - a megfelelő helyre -, de valóban van 30 napjuk arra, hogy visszajutassák számodra a vételárat, illetve előfizetés esetén arra is kell bizonyos idő, hogy visszaállítsák a vásárlás előtti állapotot, és addig nem tudsz újat rendelni, legalábbis azonos előfizetésre.
-
válasz
sipy888 #4512 üzenetére
indoklás nélküli elállásra van lehetőség 8 munkanapon belül, ha netes rendelés útján vásárolsz - és itt maga az átvétel lehet akár személyes is, csak a rendelés történjen neten.
nem kell letöltögetni tesztelős alkalmazásokat, minden gyártó esetén adott olyan kód, amit csak bepötyög az ember a tárcsázóba, és már tesztelheti is a kijelzőt...stb, és ehhez még sim kártya sem kell. -
volt már ilyen másnál is, hogy így lepasszolták, leírtuk neki a lehetőségeket, utána telefonon felvette a kapcsolatot a szolgáltatói ügyfélszolgálattal (1430), ahol vázolta a problémát, és már intézték is a dolgot, sűrűn elnézést kérve!
az s3 témában találod az esetet, neked sem kell ennyiben hagynod, üzletben is kötelesek cserélni, te egy szolgáltatóval állsz szerződésben, az az ő problémájuk, hogy milyen folyamatok futnak náluk külön! -
engem egy hibás pixel is zavar, ha tudom, hogy van, de mondták már azt szervizben, hogy hiába a vásárlástól számított 3 napon belül van jelezve a hiba, nem cserélik, és sajnos feljebb is nekik adtak igazat!
nem írok gyártó/szerviz neveket, de úgy mentem oda adott készülékkel, hogy elég sűrűn intézek cégeknek és magánszmélyeknek is szervizes ügyeket, az egyik szolgáltató szervize simán cserélt egy telefont 3 napon belül úgy, hogy csak egy hibás pixel volt a kijelzőn, a másik szolgáltató nem, gyártói szerviz lett belőle, és ott is lepasszolták a dolgot - először látni sem akarták, aztán műszerrel már látták, de a sarokban van, nem feltűnő...stb -, hiába lett feljebb megpanaszolva, nem lehetett átvinni a dolgot, pedig nem ma kezdtük...Takashi; igen, sokszor eltérnek a vásárló számára kedvező irányba a szabályozástól, meg is tehetik, de nem kötelességük, csak örülni kell neki, ha sikerrel járunk.
robit74; az a baj, hogy nagy a szórás, leírhatom itt, hogy sokszor jártam sikerrel, és csak egyszer nem, de akinek pont nem orvosolták a problémáját, azt ez az arány nem fogja vigasztalni!
-
ez így pontos;
7. § Ha a fogyasztó a fogyasztási cikk meghibásodása miatt a vásárlástól (üzembe helyezéstől) számított három munkanapon belül érvényesít csereigényt, a forgalmazó nem hivatkozhat a Ptk. 306. §-a (1) bekezdésének a) pontja értelmében aránytalan többletköltségre, hanem köteles a fogyasztási cikket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.
forrás; linkés így - sajnos - már nem annyira egyértelmű a helyzet...
-
válasz
sipy888 #4470 üzenetére
a behaltat javítják/cserélik gariban, az illesztési hibás, sorjás és szabvány alatti pixeles hibásat viszont nem igazán, azokkal a hibákkal együtt kell élni, ezért nem mindegy, hogy melyikbe fut bele az ember, de aki másként látja, annak lelke rajta, semmi akadálya...
toeki; senkit sem nyilatkoztattam ki...
-
válasz
sipy888 #4463 üzenetére
van lehetőség a válasz hivatkozással hozzászólást írni, így egyértelmű lesz, hogy kinek is címezted a mondandódat.
semmi dramatizálás, elég olvasni, pont annyi hibát leírhatnak, mint amennyien elégedetten használják úgy, hogy nem fórumoznak.
amúgy sem találkoztam még ennyire problémás típussal, mint a one, hogy csak a negyedik kibontott példány nem volt hibás, az első háromnak csúnya pixeles hibái voltak, hogy a sorját ne is említsem - pedig direkt több szállítmányból hozta ki a srác, hátha...
jó telefon a one, ha hibátlant fog ki belőle az ember, csak ennek nem a legjobb az esélye!
védheted a one-t, de amiket például az s4...stb témákban írkáltál, azok alapján ugye nem probléma, he nem veszlek komolyan?!?! -
-
a sorja és a hézagos illesztés még csak nevezhető esztétikai hibának - bár némelyik szélsőséges eset, már annak is csak erős tompítással -, de a pixeles hibákat nem nevezném annak!
az xperia z halála pont, hogy szoftveres volt, amit javítottak is az új firmware verzióban, de mint a témájában is olvashattad, házilag is orvosolható volt a behalt telefon is! arról nem is beszélve, hogy az első firmware verzióval sem mindenkinél jelentkezett a probléma, sőt!
kíváncsi lesze rá, hogy a one problémái kapnak külön cikkeket, vagy sem... -
válasz
nagyzoltan87 #4322 üzenetére
van rá szabvány, hogy mikor számít garanciális hibának (darabszám, milyenség, elhelyezkedés...stb).
-
-
válasz
sipy888 #4300 üzenetére
gondolhatod, hogy nem arra írtam!
viszont kevésbé zavar egy nem hajszálra középen lévő kamera, mint a pixeles hiba, sorjás ház...stb.
arról nem is beszélve, hogy a one esetében sokkal több a hibás darab, ha az ismert arányokat nézzük.boksz; ezzel csak a baj, hogy csak webshop útján adott a 8 munkanapos elállási lehetőség - és azért jöhet még elő hiba napokon belül is -, illetve ha például t-nél üzletben veszed, úgy nincs webshop kedvezmény, ami elég tetemes összeg.
csak egy példa; 2 év hűség csak az előfizetésre, így üzletben 184.660 ft, webshop útján viszont csak 166.194 ft. -
válasz
nagyzoltan87 #4260 üzenetére
az még kevés, hogy visszajut az információ, tenniük is kell(ene) valamit...
-
válasz
hurrikan #4212 üzenetére
alapos teszt, és a terjedelméhez képest, hibát is alig találni, ritka az ilyen, gratula!
bízom benne, hogy a napokban kiadott 10.1.1.a.1.253 firmware verzióval is tesztelted, nem csak a 10.1.a.1.434 verzióra gondolsz, ami bár javított a fehéregyensúlyon a 10.1.a.1.350 verzióhoz képest, de közel sem annyit, mint a legújabb firmware!
a kamera tesztjét szintén érdemes elvégezni az új firmware verzióval, nem túlzás azt mondani, hogy ég és föld lesz a különbség a fényképek között!Badboys; ennyire nem sarkítható le a dolog a samsungra, mert egy köztes cég csinálta a one lejáratást, akivel a módszer(ek) miatt bontotta a szerződést a samsung, de ettől függetlenül elnézést kért...stb.
BroCreSt; ezért is írtam feltételes módban, mert a t-mobile jellemzően nem szokott szőrözni, sokszor akár a jogszabályoktól is eltér az ügyfél számára kedvező irányba - ha azt hivatalosan megteheti -, de attól még előfordulhat, hogy nemet mondanak valamire, mert jogszabályilag akár azt is megtehetik.
a leggyakoribb példa; amennyiben nem náluk vásárolt készülék miatt kell sim kártya csere (micro, nano), akkor elvileg fizetős a dolog, de nagyon sokszor jófejek, és díjmentesen cserélik, pedig nem lenne kötelességük!
nem akartam leírni, de akkor már mindegy; más üzletekben is ez a helyzet, mondta a csávesz, hogy az általunk kibontott három one is megy majd eladásra, nézzünk meg nyugodtan bármennyit, bár mi nem visszük el, ha van rajta pixeles, illesztési...stb hiba, de sokan nem nézik ennyire, szóval őt nem igazán érdekli a dolog...
ezért is kérte meg a haver, hogy menjek el vele, és nézzem meg, illetve teszteljem le alaposan az általa megvásárolandó telefont, mert nagyon szeretne ilyet, de több ismerőse is vett hibásat, és nem szeretne ilyenbe belefutni.
nem beszéltem le a típusról, hiszen az ő döntése, de nagyon bosszantó, hogy ilyen rossz a problémás arány... -
igen, azért kérdeztem, mert úgy 8 munkanapod van az indoklás nélküli elállásra, de ha 3 napon belül üzletben cserélteted, akkor azon készülék esetében ez már bukó (lehet), ezért kell jól átgondolni a dolgot, illetve akkor tényleg csak hibátlan készüléket vegyél át!
a webshop most nem jelez készlethiányt, szóval egyelőre van az raktáron, így csak megoldják gyorsba...
amennyiben most adnál le rendelést, úgy nem kellene várni, de elállás esetén nem ennyire egyszerű a dolog, egyrészt kell némi idő, amíg visszaállítják a vásárlás előtti - eredeti - állapotot, másrészt 30 napjuk van rá, hogy a vételárat visszajuttassák. -
válasz
hurrikan #4200 üzenetére
azért csak óvatosan azzal a 3 napon belüli cserével, mert van egy fontos kitétel a jogszabályban;
Amennyiben három munkanapon belül érvényesítjük csereigényünket, az eladó nem hivatkozhat az aránytalanságra, hanem köteles a terméket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.
vannak/lehetnek bosszantó hibák, amik nem feltétlenül akadályozzák a rendeltetésszerű használatot...
nem okés, hogy a negyedik kibontott készülékre lehetett azt mondani, hogy egyáltalán nincs vele probléma!az s4 anyaghasználata nem vészes, legalábbis nem mindenki ódzkodik tőle annyira, illetve sokan csak rámondják, de nem is próbálták még, csak a régebbi szériák alapján általánosítanak, a z kijelzőjéről meg akkor mondj véleményt, ha már láttad az új firmware verzióval, amibe bekerült ilyen kalibrációs lehetőség, mert mint kiderült, nem is a kijelzővel volt ott probléma;
a z kamerája dettó, mint a kijelző, az új firmware verzió alatt jelentősen jobb lett, szóval nem a hardverekkel van probléma, hanem szoftveres volt a nyűg, amiket gyorsan javítottak.
a one esetén a pixeles hibákat, meg a problémás összeszerelést nem fogják javítani új firmware verzióval...GyureX; webshop útján rendelted, vagy üzletben vásároltad?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Érkezik az első Silent Hill remake is!
- Le Mans Ultimate
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- 3DMark (2013) eredmények
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Honda topik
- DOOM - The Dark Ages
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Motoros topic
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- További aktív témák...
- Hibátlan Apple iPhone 15 Pro - Kártyafüggetlen - 128GB Fekete Titán (87% Akku)
- Apple iPhone 14 Pro, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Xiaomi Redmi 12 Pro 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Xiaomi Redmi Note 11 Pro 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Samsung Galaxy S10+ 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7700X 32/64GB RAM RX 7800 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte H510M i5 11400F 16GB DDR4 512GB SSD GTX 1070Ti 8GB Rampage SHIVA TT 500W
- BESZÁMÍTÁS! GIGABYTE B450 R7 5700X 32GB DDR4 512GB SSD RX 6700XT 8GB COOLER MASTER CMP 510 CM 750W
- Csere-Beszámítás! Gamer PC Számítógép! R9 3900X / RX 6700XT / 32GB DDR4 / 1TB SSD
- AKCIÓ! HP USB C G5 Essential (5TW10AA) dokkoló hibátlan működéssel garanciával
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged