Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • RaveForce

    veterán

    válasz janeszgol #204 üzenetére

    illetve nem gyári alkatrésszel szereltek.
    garanciaidőn belül?! :Y

  • Blizzardking

    őstag

    válasz janeszgol #184 üzenetére

    "Az itthoni szerviz rossz, a külföldre postázás jó. Csak ez a kettő létezik."

    Nem, létezik még egy harmadik dimenziója is az univerzumnak, úgy hívják JMSZM = jómagyar szervizes mentalitás.
    Az hogy ti mit hisztek arról hogy mennyit ér az a cetli a kezetekben, és hogy valójában mennyit ér, az akkor derül ki, amikor az alulfizetett, droidsoron dolgozó, ridegen tartott, távolról sem megbecsült, hitehagyott, főnökét és egész élethelyzetét utáló, szkeptikus, semmiféle előmeneteli lehetőséggel nem rendelkező, 2 hónap szakmai tapasztalattal bíró, de már aktívan állást kereső szervizes kezébe kerül imádott fétised. (Ez utóbbit nem a Tmaxra írtam, hanem a magyar mentalitásra, ez fontos). Istenem, hány szerviz területen dolgozó embert ismerek, aki ha munkahelyi sztorit mesél egymás közt, így kezdi, hogy "jön a paraszt azzal, hogy..." Paraszt érted, ezek vagyunk mi. Na ezeknek lobogtasd a kis szalvétádat. Az hogy az adott cég mutat valami arculatot amit te bekajázol (csengő hangú adminisztrátor punci, pötyögtethetsz számokat akár 5 percig mire élő emberrel tudsz beszélni) és az hogy mi a véleményük a sok "nyafogó picsogó semmisemjóneki wannabe kockáról", az két külön dimenzió. Két esélyed van; 1-pont olyan hibát fogtál ki amit éppen rutinból tud javítani és relatíve jó kedve van aznap, 2-annyit hisztiztél már, hogy elérted a főnöke ingerküszöbét, ezért az valamit intéz hogy eldugulj végre, hogy mehessen vissza szörfözni, piálni, vitorlázni, real madrid meccset nézni élőben stb. Az egész attitűdöt meghatározza, hogy senki (vagy nagyon kevés kivétel) nem elhivatottságból, meggyőződésből, jobbító szándékból cselekszik, hanem hogy elkerülje a pics@nrugást. Ennek legegyszerűbb módja a "szargurigatás" nevű, semmiféle képzettséget nem igénylő tevékenység. Ez abból áll, hogy csinál valamit, elég ha csak érintőlegesen köze van az eredeti hibához, rendesen ledokumentálja, és kiadja a készüléket, hogy hátha bekajálod. Ha igen, vagy esetleg eleged lett és feladtad azt a márkát egy életre, szarik rá, ha visszaviszed, akkor is nyert 3-4 hetet. Ezzel a módszerrel neked legalább 2 hónapodba kerül, hogy elérd a főnöke ingerküszöbét, de mivel neked is van életed, meló, család, gyerek stb, valószínű hogy előbb adod fel.
    Mindehhez hozzájön a folyamatos pénzügyi kontroll, mit tett bele, miért tette bele, ha garis spóroljuk ki, ha nem garis húzzuk le, írjunk rá egy alkatrészt gariba, majd betesszük a fizetősbe, komolyan mondom a Belga számot írhatna ebből. Az a kevés szakember, aki valóban jó és képzett, az meg valahol a közepén kiég, mert vagy az iparoskretének munkáját is neki passzolják oda, vagy belefárad, hogy semmivel nem éri meg neki jobban az egyéni érvényesülését tekintve jól dolgozni, mikor ugyanannyi megbecsülésért, ugyanannyi pénzért dolgozhat szarul is, és még jobban be is fogadják a többiek. A többiek, akik szakmai fejlődés, vagy annak igénye helyett inkább lopkodnak, mert abból simán összejön mégegy fizetés, és ráadásul nem igényel sok időt, egyből lehet csinálni. Persze a vezetőség ezt tűzzel vassal irtja, és azt a pénzt, amit fizetésre, előmenetelre, prémiumra, rekreációra költhetne, mindenféle ellenőrző/kényszerítő berendezésre, baszogatóember fenntartására fordítja.
    Mindeközben döntéshozó pozicióban nem mérnök ül, hanem valami pénzügyi csávó, vagy rosszabb esetben egy dilettáns káder, aki a beteges kapzsiságán keresztül rákényszeríti az egész rendszerre, hogy mindenki fordítva üljön a lovon, és aki az egész irreális elvárásrendszert táplálja, ami miatt a hozzáértők is inkább kussolnak és a seggüket féltik. Pont mint minden ebben az országban, az úszószövetségtől kezdve az oktatásig, az egészségügyben, de akár mondhatnám hogy tűzszerészek robbanhatnak fel, mert a pénzügyi szempontok felülírhatják a szakmaiakat. Na majd pont ezek miatt a degenerált kis telefonok miatt fog csak itt és csak most a szar visszaalakulni színtiszta oxigénné és metángázzá itt mutyisztán kellős közepén mi? ;)
    Amelyik szerviz ezalól kivétel, azelőtt földig hajlok, különösen a vezetőik előtt. Leginkább onnan lehet felismerni őket, hogy ugyanazok a szakemberek vannak ott sokáig, nincs jövés-menés félévente. Az, hogy a Tmax milyen, azt mindenki döntse el a statisztikák és a vélemények alapján, én senkit nem ismerek onnan, a fenti bejegyzés nem róluk szólt.

  • Colos1

    őstag

    válasz janeszgol #165 üzenetére

    És két hét múlva már olvashatok tapasztalatokat a H8 -ról, amik jelentősen befolyásolhatják a döntésemet :)
    Ha nem lesz kapható, akkor H8 lesz.

    Szerk: Csak felvettem ugyanazt a stílust, amit egyesek megütöttek az O+3 -at felhozókkal szemben.

    Apropó AMOLED. Jobban belegondolva azt ellensúlyozza, hogy RG/BG. Úgyhogy csak a nagyobb kijelző marad az O+3 mellett. Mert akárki akármit mond, látható a különbség, főleg a piros esetében. Most is ilyen telóm van. (Galaxy Alpha)

  • Potrien

    senior tag

    válasz janeszgol #158 üzenetére

    Te egyébként tudod miről írsz?
    Angliából,és lengyelországból küldik, nem kinából!
    Pont ,hogy ez a mérce amig más jóval többet kér el egy azonos tudású telefonért!
    -Hivatalosan bent van eu-ban!(lásd lengyelország, és anglia)
    Ugyanolyan felelőssége van mint bármelyik másik gyártónak, a garancia kezelése pedig kiválló.
    -Ez nem egy feltörekvő cég!--A világ negyedik legnagyobb telefongyártó cége áll mögötte!

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés