- Fotók, videók mobillal
- Honor 200 - kétszázért pont jó lenne
- Google Pixel topik
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Magisk
- Samsung Galaxy Buds3 - vissza a kályhaezüsthöz
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- 200 megapixeles zoomkamerát sem kap az S26 Ultra?
Új hozzászólás Aktív témák
-
LordX
veterán
Mivel még sehol nincs működő Ati fizika az Ati laborját kivéve, az ő marketingjére kell támaszkodni. Pl.: [link].
ATI is pushing its Radeon X1600 as its physics-dedicated GPU of choice, a part it claims delivers twice the performance of Ageia's dedicated PPU chip - well, based on ''estimates'' derived from sphere-to-sphere collisions per second numbers made public by Ageia. The X1600's half the price of Ageia-based physics boards, ATI claimed.
Namost, 2x gyorsabb, fele áron. A fele ár az ok, és ha még teljesen fentartással kezelve csak a felét hisszük el a marketingnek, akkor is feltételezhetően ugyanolyan gyors, mint a Physx. -
orbano
félisten
ugyan így kezdte a dx is. volt szoftveres üzemmód is (most is van reference rasterizer, csak nem használható, mert túl lassú).
van directsound 3d is, de nem a legelterjedtebb, ha jól tudom, tehát ne mfeltétlenül fog áttérni a ''direct physicsre'' egyből minden programozó, mivel van/lesz alternatíva. És amíg van alternatíva, addig bizony gürizni kell. d3d helyett is ott van még az opengl, openal, ha bárkinek bármi baja van a directX-szel -
orbano
félisten
Szerintem a MS még nem tette le a voksát. Ageia nem eléggé támogatott. Tudja szerintem az MS, hogy az Ati és az nVidia nagy befolyással van erre a területre, és szoros kapcsolatban vanna ka fejlesztőkkel. Szorosabb kapcsolatot ápolnak, mint az Ageia... nem csoda.
A Microsoft érdeke ui: az ő platformjához csábítani a programozókat, azaz egy nekik kényelmes, szimpatikus és egyszerű, jól dokumentált API*-t publikálni.
Az nVidia/Ati/Havok/Ageia érdeke pedig meggyőzni a programozókat/felhasználókat, hogy az ő megoldásukat használják, vegyék. Amelyikük nagyobb sikereket ér el, az lesz úgyis a domináns, arra tér majd át a programozók nagy többsége, és az kerül majd be esetleg a MS szárnyai alá. Persze csak ha bekerül, ha jól tudom a 3D hang téma is elég mostoha ezen a téren.
Egyébként valószínűsíthető, hogy egy olyan API fog elterjedni megfelelően, ami hardver szinten széles körben támogatott, tehát futni fog a videokártyákon, az Ageia sz*rján (sorry, magánvélemény) és a CPUn is. Hogy ez az API a Havok, az Ageia, vagy valami egyéb más lesz, az már csak emberi döntések kérdése. Nyilván a Havok és az Ageia nagy előnnyel indul, és valószínűsíthető, hogy mindegyiknek kiszélesedik a hardveres támogatottsága mindkét oldalról. Azt is el tudom képzelni, hogy megmaradnak egymás mellett, mint a dx és az opengl, a hardvereknek pedig elsz mindkettőhöz drivere, elvégre nekik érdekük, hogy minél több játékot futasson a hardverük...
fu ez jo hosszura sikeredett, es se fukle se farkade mindegy, elposztolom
-
orbano
félisten
a microsoft semmiképpen sem fog az ageia mellett dönteni, amíb nincs meg az a kritikus tömege, amivel rákényszerítheti a két vga gyártót a szabványra való ráállásra. a MS-nek az az érdeke, hogy olyan szabványt vegyen be, ami széles körben támogatott. egyelőre ilyen nincsen...
persze megtehetné, hogy azt mondja majd: akkor lesz dx11, vagy dx10b vagy akármi kompatibilis egy hardver, ha támogatja és implementálja az ageia API műveleteit... de nem fogja, mert ez szétzilálná a DX integritását. Ha megnézed, mindig úgy fejlődnek ezek a dolgok, ahogy a szakma kívánja... a szakma pedig egyelőre nem döntött, mivel most kezd a dolog kibontakozni. biztos lesz fél-egy, neadj isten 2-3 év káosz, mire úgy egységesedik a dolog, ahogy kell. (példának itt a D3D, ami a mostani, 10-es verzióval lett egységes, eddig ugye ott voltak a capability flagek, a különböző hardveres funkciók, képességek, stb. vagy éppen openglben a rahedli gyártóspecifikus extension, stb). nehéz út ez, de a programozók és a mi érdekünk az egységesítés, és ezt meg fogjuk kapni, ebben nem az ati és az nvidia diktál szerencsére... -
GeorgeBerger
tag
Olyan négy éve olvashattam, hogy az UT2003-ban milyen szintű füstmegjelenítés lesz.
Azt hiszem, úgy szólt: a patak partján füstölög a roncs, az egész visszatükröződik a vízen, majd jön egy rakéta, átmegy a füstön, összekavarja, majd a füst szép lassan visszagomolyog, mindez természetesen tükröződik a vízen.
Még ma is ez a téma, négy év után?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Gitáros topic
- Fotók, videók mobillal
- Revolut
- Témázgatunk, témázgatunk!? ... avagy mutasd az Android homescreened!
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- Canon MILC: EOS R és M topik
- Nem tetszik a Procon-SP-nek, hogy a Nintendo távolról kivégezheti a Switch 2-t
- Linux kezdőknek
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Filmvilág
- További aktív témák...
- LG 48C2 - 48" OLED EVO - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - A9 Gen5 CPU
- BESZÁMÍTÁS! HP Victus 16-D0655NG notebook - i5 10400H 16GB DDR4 512GB+1TB SSD RTX 3060 6GB WIN10
- Samsung Flip 2.0 PRO 65" WM65R + Connectivity tray + Gurulós állvány
- Ikea Eilif Paraván - Asztali elválasztó
- LG 48C3 - 48" OLED evo - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - A9 Gen6 CPU
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest