Keresés

Aktív témák

  • horatio

    tag

    válasz erdoke #14 üzenetére

    A névváltoztatás - ami a mostani Westeleseknek vagy tetszik vagy nem - a külvilágnak szóló üzenet. Pl engem mint Pannonost megfogott.
    Az hogy a Westel tulajdonosai mégis meglépik a névváltást - szinte utoljára a cégcsoporton belül - azt gondolom egy igen jól átgondolt lépés. Ha valaki egy jól bejáratott, több mint tíz éves márkanevet lecserél, ami ráadásul piacvezető márka a szegmensben, azt nem pikk-pakk döntés után teszi meg egy ilyen cég.

    A reklámokat - bizonyos megszorításokkal - egy az egyben is át lehet venni, lásd Vodafone.
    Itt persze nem az oszlopnak támasztott létrán mászó ''kivitelezők''-re gondolok :)
    Egyéb promókat is lehet egyszerre nyomni egész Európában. Szintén lásd Voda.

    Egyébként akkor is tartom korábbi álláspontomat hogy az egész névváltoztatás a vevői elégettség további növelésére megy ki. Pl: hálózaton belüli hívásnak minősül minden T-Mobile szám hívása, tehát ha pl. egy angol hív egy németet (ez a mostani T-Mobile csoporttagoknál most is működik, a Westel-nél még nem) vagy pre-paid feltöltés bármelyik T-Mobile boltban vásárolható egységkártyával worldwide (ez sem megy még most a Westelnél)

  • intelfan

    aktív tag

    válasz erdoke #3 üzenetére

    Az lehet hogy nem árt sokat, de én a kb. 4 éves westel kártyám átteszem pannon-ra mert nem tetszik az új nevük.

    Ma már a pannon is tudja ugyanazt mint a westel csak még olcsóbb is picit, szal ha már ingyen van a váltás és ilyen hülyén lecserélik a jól bejáratott márkanevet akkor én is cserélek pannonra. :)

  • horatio

    tag

    válasz erdoke #6 üzenetére

    Egyetértek Veled: a ''brand'' a felhasználó fejében lélelaktanilag van jó hatással.
    Az emberek szeretnek a NAGY és GYŐZTES oldalán tündökölni. :)
    De azt se felejtsük el hogy a brand-hez való csatlakozással a cég optimalizáhat rengeteg dolgot a reklámtól kezdve a tarifacsomagokig, IT rendszerig és ezzel jelentős költségmegtakarítást is elérhet. Valszínű ez is ott lehetett a DT management fejében amikor döntött.

    A Pannon/Telenor-nak is van vmi próbálkozása, de még nagyon gyerekcipőben jár.

  • horatio

    tag

    válasz erdoke #1 üzenetére

    Sziasztok!

    Én őspannonos vagyok (97-óta vagyok náluk) de már nagyon kifelé áll a ... rudam :) Kezdek nagyon elégedetlen lenni, de ez most nem ez a topik.

    A múltkor volt egy kis időm namondom megnézem magamnak mit is tud ez T-Mobile.
    Mivel németül nem tudok ezért az angol T-Mobile oldalt kerestem fel.
    [L]http://www.t-mobile.co.uk/Dispatcher[/L]
    Hát mit mondjak nagyon tanulságos és lesújtó is volt egyben. Meggyőződhettem róla és Ti is meggyőződhettek róla, hogy fényévnyire vagyunk még attól ami ott van. Kínálatban, percdíjban, készülékárban, tarifacsomagokban, cégfilozófiában.
    Ugyanez vonatkozik a nem magyar Vodafone-ra is. Azt is érdemes megnézni.

    Két következtetésre jutottam:

    1) ha a Pannon sűrgősen nem lép valamit akkor bukó lesz neki középtávon,
    2) mindenképpen jó dolog ha egy nagy brand-be tartozik a Westel mert rövid-közép távon csak nyerhet az előfizető. Mindenképpen jól fog járni. Szerintem több szolgáltatást fog kevesebbért kapni, és - a mai viszonylatban is kiemelkedő -előfizetői törődés (Copyright Én :) ) - még tovább fog javulni.

    Hát ennyi észrevételem lenne.
    Bár lehet hogy jobb lett volna egy új témát nyitni, de hátha fog vkit így is érdekelni a dolog.

  • -=Sawtooth=-

    tag

    válasz erdoke #1 üzenetére

    sztem is faszsag.elhibazott uzletpolitika

    nem veletlen opel es vauxhall neven futnak a gm autok. a danone se keresztelte at a pilotat...hulye lett volna... sztem a westel nev mar fogalom.es meg ha nem is teljesen magyar helyesirasu,hangzasu...a tímobájl-nal sokkal jobb.

    [Szerkesztve]

Aktív témák

Hirdetés