Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Komplikato

    veterán

    válasz dchard #28 üzenetére

    ''ez a fizikai gyorsító mégsem gyorsít minden fizikával kapcsolatos számítást...''

    Miért, a ''3d'' kártyák meg kb. ezrelékét nem tudják egy komoly renderelő program tudásának, de nem is az a cél.

  • Komplikato

    veterán

    válasz dchard #6 üzenetére

    Mindenfajta ilyen jellegű célkártyát teljes ostobaságnak tartok.
    Én nem, csak a PhysX jelenlegi formájában kutyagumi. Azért nem lenne jó a másik véglet sem, pedig arra tartunk, hogy a CPU csináljon mindent, mondjuk még a hangot is, hülye user had vegyen 200K-s procit ...

    Különösen most, miközben jönnek/megjöttek a 2 illetve több magos CPU-k, és 2007 végére talán lesz 20 játék, ami képes is kihasználni mindezt.
    De optimistának tetszik lenni! ;]
    Én örülni fogok ha az új Source motor, a Crysis, meg az Alan Wake ténylegesen kihasználja vagy legalább részben, nem úgy mint pl. a Quake4. (Bár AW ha jól olvasom nem megy egymagos procival, HT-vel is csak szénnébutítva.)

    És akkor még költsek a proci + videokártya + ugye egyre több ram mellett még valami hülyeségre, csak mert a programozók képtelenek normális munkát végezni??

    Mondjuk nem értek hozzá, és biztos kicsivel több munka valami saját fizikai API-t heggeszteni, de azért ugyanúgy meg kell dolgozni külső API-val is, az meg már nem oszt/szoroz a melón, hogy ahoz kell dedikált vas. Szerintem.

    Teljesen nonszensz, hogy egy mai közepes kártya jelentős számítási kapacitását csak hülye játékok tudják felhasználni, normális számítások végzésére, vagy egyáltalán bármi másra meg használhatatlan.
    Szoktál híreket olvasni? Akkor tudod, hogy ez már egy ideje nem igaz. :DDD

Új hozzászólás Aktív témák