- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Amazfit T-Rex 3 - prehisztorikus idő
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Íme az új Android Auto!
- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Motorola Moto Tag - nyomom, követ
- Feljutott a G96 a Moto széria csúcsára
- 8300 mAh, maradhat?
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Hát mit értesz gyors kari alatt? Nyilván ez viszonyítás kérdése. Jelenleg gyakorlatilag nincs mivel tesztelni a karikat, mert nincs full D3D10-es komplex Shader kód (illetve van a PipeGS, de azt nem fogadod el,
döntésed tiszteletben tartom). Ezesetben elméletben kell átgondolni a rendszerek közti különbséget.
Nézd meg a PH! R600 tesztjében a Rightmark Shader eredményeket. fLeSs ugyan elemezte ezt a részt, de lényegesnek tartotta megjegyezni, hogy a tesztprogramok D3D9 SDK-hoz hasonló kódok. Bár fLeSs nem ment bele komolyabb elmezésbe én ezt most a te kedvedért megteszem, remélem nem haragszik meg senki érte.
Régebben írtam, hogy a Unified Shader általános feldolgozókra épül, tehát elméletben mindegy, hogy Vertex-et, vagy Pixel-et számolunk egy hasonló Shader kódnak kb. ugyanolyan gyorsan kell lefutnia. Összehasonlítva az elméleti számítási teljesítményt nézzük csupán a HD2900XT és GF8800GTX eredményeit. Látható, hogy Vertex Shader alatt általánosan a Radeon a gyorsabb, míg Pixel Shader alatt a GF-nél az előny. ''Mindennek megvan a magyarázata'' életfelfogás mellett, és némi utánna járás után rá lehet jönni, hogy a jelenlegi Vertex Shader kódok többnyire általában úgymond float4 MAD instrukciók szekvenciálisan, vagy párhuzamosan. A kialakult teljesítmény érthető megnézve a két GPU architektúráját, a G80 skalárjainak nem fekszik már a Vec4 típus, az R600-at pedig ugye eleve úgy tervezték, hogy a fejlesztőknek csak minimális kompromisszumokat kelljen kötni. Pixel Shaderre áttérve már domborít a GeForce, de miért is fogadnánk el ezt a lehetőséget amikor tudjuk ... bocsánat egyelőre csak feltételezzük, hogy az R600-ban több potenciál rejlik. Ugyanazt csináljuk mint az előbb, a jelenlegi Pixel Shader kódok többnyire általában úgymond int/float skalár illetve float2 MAD instrukciók szekvenciálisan. Megérkeztünk az okokhoz kéremszépen, a G80 pontosan erre lett tervezve (legalábbis ilyen felépítésnek ezek a kódsorozatok fekszenek). Nyilván az R600 nem lassult, csak úgy lett tervezve, hogy általánosan teljesítsen jól, és ne csak pár (minő véletlen, hogy a jelenben
) igen elterjedt esetben.
Egyébként hazudnék ha azt mondanám, hogy az R600-nak nincsenek ingatag pontjai, de ezek jó rendszerprogramozással (ami megjegyzem pokoli nehéz) kiküszöbölhetőek. A G80-ra pedig azt mondtuk eddig ellefél nélkül, hogy jó. Most, hogy megjött végre a kihívó jelentősen átértékelődtek a nézetek.
Finoman szólva is kétséges még a jövő, főleg úgy, hogy az nv-nek megvan a befolyása visszatartani a fejlődést, mint anno az FX idejében
[Szerkesztve]
Új hozzászólás Aktív témák
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Formula-1
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Amazfit T-Rex 3 - prehisztorikus idő
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Motoros topic
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Pécs és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Vezetékes FEJhallgatók
- További aktív témák...
- Eladó nem szép állapotban levő Apple iPhone 12 128GB / AKKU 100% / 12 hónap jótállás
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone i5 10600KF 16/32/64GB RAM RX 7600 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- Apple iPhone 14 128GB , Kártyafüggetlen
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 5 7500F 32/64GB DDR5 RTX 5060 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- Bomba ár! HP EliteBook 830 G5 - i5-8G I 8GB I 256GB SSD I 13,3" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest