- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Profi EKG-s óra lett a Watch Fitből
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Google Pixel topik
- Xiaomi 12 - az izmos 12
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Magisk
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Hát mit értesz gyors kari alatt? Nyilván ez viszonyítás kérdése. Jelenleg gyakorlatilag nincs mivel tesztelni a karikat, mert nincs full D3D10-es komplex Shader kód (illetve van a PipeGS, de azt nem fogadod el,
döntésed tiszteletben tartom). Ezesetben elméletben kell átgondolni a rendszerek közti különbséget.
Nézd meg a PH! R600 tesztjében a Rightmark Shader eredményeket. fLeSs ugyan elemezte ezt a részt, de lényegesnek tartotta megjegyezni, hogy a tesztprogramok D3D9 SDK-hoz hasonló kódok. Bár fLeSs nem ment bele komolyabb elmezésbe én ezt most a te kedvedért megteszem, remélem nem haragszik meg senki érte.
Régebben írtam, hogy a Unified Shader általános feldolgozókra épül, tehát elméletben mindegy, hogy Vertex-et, vagy Pixel-et számolunk egy hasonló Shader kódnak kb. ugyanolyan gyorsan kell lefutnia. Összehasonlítva az elméleti számítási teljesítményt nézzük csupán a HD2900XT és GF8800GTX eredményeit. Látható, hogy Vertex Shader alatt általánosan a Radeon a gyorsabb, míg Pixel Shader alatt a GF-nél az előny. ''Mindennek megvan a magyarázata'' életfelfogás mellett, és némi utánna járás után rá lehet jönni, hogy a jelenlegi Vertex Shader kódok többnyire általában úgymond float4 MAD instrukciók szekvenciálisan, vagy párhuzamosan. A kialakult teljesítmény érthető megnézve a két GPU architektúráját, a G80 skalárjainak nem fekszik már a Vec4 típus, az R600-at pedig ugye eleve úgy tervezték, hogy a fejlesztőknek csak minimális kompromisszumokat kelljen kötni. Pixel Shaderre áttérve már domborít a GeForce, de miért is fogadnánk el ezt a lehetőséget amikor tudjuk ... bocsánat egyelőre csak feltételezzük, hogy az R600-ban több potenciál rejlik. Ugyanazt csináljuk mint az előbb, a jelenlegi Pixel Shader kódok többnyire általában úgymond int/float skalár illetve float2 MAD instrukciók szekvenciálisan. Megérkeztünk az okokhoz kéremszépen, a G80 pontosan erre lett tervezve (legalábbis ilyen felépítésnek ezek a kódsorozatok fekszenek). Nyilván az R600 nem lassult, csak úgy lett tervezve, hogy általánosan teljesítsen jól, és ne csak pár (minő véletlen, hogy a jelenben
) igen elterjedt esetben.
Egyébként hazudnék ha azt mondanám, hogy az R600-nak nincsenek ingatag pontjai, de ezek jó rendszerprogramozással (ami megjegyzem pokoli nehéz) kiküszöbölhetőek. A G80-ra pedig azt mondtuk eddig ellefél nélkül, hogy jó. Most, hogy megjött végre a kihívó jelentősen átértékelődtek a nézetek.
Finoman szólva is kétséges még a jövő, főleg úgy, hogy az nv-nek megvan a befolyása visszatartani a fejlődést, mint anno az FX idejében
[Szerkesztve]
Új hozzászólás Aktív témák
- GAINWARD RTX 4070 Ti SUPER Phoenix 16GB GDDR6X - 3 év garancia
- GIGABYTE GeForce RTX 4070 WINDFORCE OC V2 12GB GDDR6X 192bit
- MSI GeForce GTX 1660 Super Ventus XS OC 6GB
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte AORUS MASTER RX 6800 XT 16GB GDDR6 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- MSI RTX 3080 Ti SUPRIM X 12GB GDDR6X Videokártya! BeszámítOK
- Telefon felvásárlás!! iPhone X/iPhone Xs/iPhone XR/iPhone Xs Max
- HYNIX 2GB DDR3 RAM eladó
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 7600X 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- IPhone 15 Pro 128GB Szép Állapot! Akku:88% Jótállás: 2026.04.09.-ig
- BESZÁMÍTÁS! GIGABYTE AORUS ELITE Z790 i7 14700K 64GB DDR5 1TB SSD 7900XTX 24GB be quiet! SB802 1000W
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest