Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • bambano

    titán

    válasz tkazmer #4 üzenetére

    Arra elvben jó lehetne, hogy most van egy oprendszer a blokkolásgátlóban, van egy az ecu-ban, van egy a gps-ben/navigációban és van egy a szórakoztató rendszerben. Ezek közül az utolsó kettő szokott (vagy lehet) windows, az első kettő jelen álláspont szerint speciális, célhardverre tervezett speciális rendszer. Erről volt hír a totalcaron.
    Ha a 4 oprendszert kettőre tudnák csökkenteni, az is sok megtakarítást eredményezne elsősorban a hibakeresés területén. Ugyanolyan mikrovezérlőből lenne egy az ecu-ban meg egy az abs-ben, esetleg ha intelligens tolatóradarja, ráfutásgátlója, egyebe van, abban is, nem pedig millióféle lom. A közös kommunikációt régen megoldotta a can busz, azzal nem lesz gond szerintem.

Új hozzászólás Aktív témák