Hirdetés
- Nemzetközi vizekre evezett a Realme GT 7 és GT 7T
- Honor 400 - és mégis mozog a kép
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
- Magisk
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Mobil flották
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Yettel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Alchemist
addikt
válasz
Secretknight #49 üzenetére
Én is hasonlóan vagyok a decathlonos Riverside-dal. 60-70 km-es túrákon kb. csak a fele-harmada kapacitás fogy el.
-
Secretknight
aktív tag
válasz
Tigerclaw #45 üzenetére
Mióta megjelentek/elérhetővé váltak,itt is sok idős embert látok az utakon ebike-on.Én városon belül (megyeszékhely) mindenhova ebike-al megyek.Itt vannak dombok is jócskán.Mióta megvan ,le sem akarok szállni róla.A minőségről annyit, hogy ez svájcból újonnan behozott,de full kínai....Persze minden le van cserélve shimanora (xt,slx),de a motor ,a vezérlés,akku, kínai.Igaz,még csak 2400km van benne,de azt hibátlanul futotta.
-
beef
őstag
válasz
Tigerclaw #45 üzenetére
A legnagyobb különbség, hogy azok a német idősek valódi pedelec-el tekernek, ez nem az. Ott nyomaték vagy pedálszenzor van és a te tekerési stílusodhoz igazodik a rásegítés. Itt (ha a gázkart most figyelmen kívűl hagyjuk) pont fordítva működik, húz a motor bizonyos tempóval és te tekerhetsz hozzá igazodva. Ez egy jóval olcsóbb és butább megoldás. Arról nem beszélve, hogy gondolom az akku pakk nem Panasonic/Samsung/stb. megbízható gyártótól érkezik bele.
-
weberzolee
aktív tag
"úton meg lassú és veszélyes"
Lassúnak nem mondanám, 10-ből kilenc biciklist leelőzök. Nem csak az számít kerékpárosnak az úton, aki versenyszinten űzi vagy futár. A 60 éves öregasszony aki épp hogy halad, ő is kerékpáros. Meg az apuka aki mögött ott ül a gyerek és nem siet, az is kerékpáros. Szóval simán lehetne kerékpár. De amerre a szabályozás halad, az semmiképpen nem jó, mert azt rebesgetik hogy robogó kategória lesz. (jogsi, bukó és kötelező...)
-
Tigerclaw
nagyúr
Ha az ultegra, dura-ace kategoriat szoktad meg, akkor lehet mondani, hogy tul igenyes vagy, de szerintem minden normalis munkabol elo ember azt mondana, hogy ennyiert ilyen gagyi alkatreszekkel meg akkor sem erne meg ha out of box problema nelkul mukodne.
Az nem normalis, hogy csak az elektromos rasegites hozzaadasa megduplazza, megtriplazza a bicikli arat. Kivancsi lennek, hogy mennyi lenne egy megbizhato DIY ebike conversion kit.
-
Tigerclaw
nagyúr
válasz
Secretknight #40 üzenetére
Nemetorszagban lattam sok ebike-ot es foleg idosek hasznaltak, raadasul nem csak boltba jarasra, hanem sportolasra is. Sot sokkal tobb idosebb bringast lattam sportolni, mint mas korosztalyt. Ranezesre egyebkent tobben hasznaltak 1000 euro koruli alapmodelt, mint dragabbat. Persze lehet hogy ott eleve jobban megmaradt szamukra a bicikli kozlekedesi eszkoznek, mint nalunk, ahol miutan vegre tudtak maguknak venni egy autot, a biciklit teljesen felretettek, meg videken, falukban is. Ezt az utobbit mondjuk magamon is erzem. Mikozben boven van/lenne felesleges idom naponta, megis ugy gondolom, hogy autoval kell mennem, mert gyalog vagy biciklivel elvesztegetem az idot.
-
gzbotii
nagyúr
Meg ez az igazi környezetszennyezés.... Nem azzal kellene foglalkozni, hogy Euro 7 norma után mivel lehetne még kinyirni az autókat, hogy átlag 20 év helyett majd 10 évente kell új autót legyártani, hanem nem engedni az ilyen, teljesen használhatatlan, ipari hulladékokat forgalmazni. Mert tippre ennek az elkészítése is ugyan annyit szennyez, mint egy minőségi darabnak. És ez így van a locsolócsőtől kezdve a zseblámpáig.
-
ncc1701
veterán
Mindig elszomorít az, h egy kalap pénzért egy legalja kategóriás bicajt kap az ember, villanymotorral. Vagy csak én vagyok túl igényes, és megszoktam a sajáton az ultegra+dura-ace kategóriát, nem tudom.
-
-
Secretknight
aktív tag
Fiido D11-et vettem BG-ről,és...ne vessetek meg,de hibátlan.Persze van nem kevés bringás múltam és ahogy megjött a csavarjaitól kezdve raktam össze,állítottam be mindent az égvilágon.Faternak rendeltem ,mert ez tudta a paraméterei alapján azt az elvárást ami apámnak kell - lassan 80 éves! Szóval hihetetlen örömmel használja,számára ez újra a felhőtlen mobilitást jelenti,fájdalmak és erőlködések nélkül.Gázkart nagyon ritkán használja ,ő is ősbringás.De a test, öregszik...
-
Valami ment a kresz jogállással, de azt értem, hogy nagyon nem elég. Olyan mintha nem csináltak volna semmit. Illetve nem nagyon kommunikálják ezeket sem.
-
gzbotii
nagyúr
válasz
vakablak93 #6 üzenetére
Mivel, ha jól értelmezem, saját maguk vásárolták, így talán érthető, hogy nincs semmilyen nyomás/megkötés a gyártó/forgalmazó részéről, hogy pozitív véleményt írjanak. De gondolom a MA-nál ez amúgy sem állna fel.
-
bbrain
tag
Szerintem egyszerűen kínai cellákból van a pakk, amiatt haldoklik az egész.
Cseréltesd ki a cellákat benne, és meg fog gyógyulni a gép. -
-
beastars
tag
Köszönöm a tesztet . Kiváncsian olvastam! Bár az ár az mellbevágot . Van egy Head tipusu mbt 29. Avval járok mindenhová ,minden nap. Viszont a melohelyemen csak 170 000ft hozzátok dobják .Ami a minöséget illeti azon nem kell nagyon csodálkozni. Hogy irjam finoman? Magyarorszagra jellemzöen leginkabb C, meg D minöségü áruk a kellendőek. Persze vannak A, meg B is de ugye azok sokkal drágább. Es leginkább nyugat europa a célállomás.
-
TomFace
tag
Én csak azt nem bírom, amikor ennyire általánosít valaki egy témában. A legnagyobb gyártóknál is előfordulnak hibák az élet minden területén. Persze az egyéni tapasztalatok alapján mindenkinek más véleménye van, de azért tegyünk különbséget egy sz.r termék és egy hibás példány között. Peace
-
hmb
aktív tag
válasz
vakablak93 #11 üzenetére
kerekpar olasz vagy japan.....minden mas csak kenyszerszulte megoldas...es kerkpar az aminek koskormanya van,a tobbi vagy kozlekedesi eszkoz vagy birkanyaj-terelo jarmu.:-)
-
hmb
aktív tag
kerekpar start-upok detto.szo szerint kereparok millioi rohadnak hegyekben a szabad eg alatt,a tobbseguk egyenest megrendeles utan a szemetbe kerult.hihetelenul bizarr hogy egyszeruen nem eri meg foglalkozni vele a kerekpargyartonak a vadiuj bicokkal es inkabb hagyjak szetrohadni
-
hmb
aktív tag
xiaomi kerekparjai a temaban etalon....en tobb kinai gepet is vettem ami a szakmamhoz kell,ha neves szakmai boltok aruljak az ameriaki eszkozokkel egyutt,akkor eleve meggyoztek...sajat tapasztalatom is az,hogy megbizhato jo,sot kivalobminosegu eszkozoket,gepeket tudnak gyartani.persze a fillerbaszo magyarnak a legolcsob kell,az meg meg soha sehol nem volt sem minosegi,sem tertos.
-
kavalkád
senior tag
válasz
Tigerclaw #24 üzenetére
ezt nem tudom, de tipikusan amikor egy cég mindent is gyárt/árul akkor felhigul a minőség. tőlük vettem az utolsó 2 telefonomat, a kommunikációs cuccokhoz jó értenek, de itt vége is a sikersztorinak, szerintem semmi más téren nincs tapasztalatuk, nagyon nem is lehet egy 10 éves cégnek aki egyszerre akar minden technológiai szektorban versenyezni.
-
Tigerclaw
nagyúr
A Xiaomival nekem csak annyi bajom, van hogy olyan mint valami ernyoszervezet, ossze-vissza markanevekkel, inkonzisztens tulzo termekpalettaval, ami arra enged kovetkeztetni, hogy tobb ceg, tobb gyarto all mogotte, igy a minoseg is sokkal hullamzobb mint amilyen volt. A honlapjuk is erre utal.
-
azbest
félisten
A kínai rendelésnél arra is kell figyelni, hogy vannak olyan alkatrészek vagy talán komplett eszközök is, amelyekre 48%-os büntetővám kerülhet importkor.
-
TomFace
tag
Baromi nagy kő lehet az, ami alatt élsz, ha nem hallottál még a Xiaomi-ról.
Én decemberben vettem egyet a Geekbuyingról, azóta közel 700km-t raktam bele az alpesi utakon Tyrolban, a méteres havazások idején is ezt hajtottam. Azon túl, hogy a sok só miatt a fékek hangosak lettek, semmilyen műszaki problémát nem produkált, úgy látszik jó példányt csíptem el. Az egyetlen unszimpatikus része, hogy ha véletlen átléped a 25km/h-t, mert mondjuk elkezdesz tekerni, vagy egy lejtő következtében, de olyankor elveszi a hajtást és egészen ~21km/h-ig kell lelassulni, hogy újra biztonságosnak ítélje meg a sebességet. -
Tigerclaw
nagyúr
Rengeteg noname kinai cucc kifejezetten hasznalhato, nem beszelve arrol, hogy sok szinte modositas nelkul atcimkezve landol egy-egy markanal. Az sajnos mondjuk trend lett, hogy hogy nonek a kinai arak es kozben csokken a minoseguk. Beletanultak a kapitalizmusba, es a kormany egyre kevesebb koltseget vallal at toluk.
En sem kockaztatnek, de ha valaki megteszi es meg tesztet is ir rola, annal csak orulok.
-
kavalkád
senior tag
nem is értem minek tesztelni ilyen noname gagyi eszközöket.
-
Tigerclaw
nagyúr
Mivel az arat nem tudtam megitelni, mondom ranezek a trendre, de nem kellett volna. Mondjuk nekem ide kisvarosba felesleges lenne varosi ebike, de egy mountain bike hasznos lehetne hosszabb turazasra, foleg szerpentinekre. Viszont a legolcsobb full suspension ebike magasan 1 milla felett van. Ilyen aron sosem lesz ebike-om.
-
Mercel
senior tag
Vélemény volt, engedd el..: )
-
Tigerclaw
nagyúr
válasz
vakablak93 #11 üzenetére
Az orszaguti bicikli, ez meg varosi e-bike, igy az ar es minoseg osszehasonlitasnak nincs sok ertelme. Amugy eleg sok Taiwani markas gyarto van, sot a manufakturalis kisebb gyartok kivetelevel a legtobb nagy marka onnan kapja a vazat.
-
Fall-N
veterán
válasz
Jack Hunter #14 üzenetére
Valahogy úgy. De az alap résegítéses pedelec kerékpárok is kaphatók már ennyi pénzért.
-
Jack Hunter
tag
Kíváncsi voltam mi sül ki belőle, bár nagy csodát nem vártam tőle.Jól tippeltem.Csak engem zavar amúgy,hogy ennyi pénzért is csak ipari hulladékot lehet kapni? Kétszázötvenezer,és ocsmány hegesztések,hibás hajtáslánc, csámpázó kerék, szar összecsukási folyamat,és tényleg ennyit kérnek érte???Haha,egy százasból megvan a robogós jogsi, harmincért kapsz egy normális bukót,80-100 ezerért kapsz egy használható robit,ötezer rá az éves biztosítás,kb három literrel kimegy a világból,nem tartod fel a forgalmat, sokkal gyorsabban érsz bárhova,plusz a vizsgán megtanítanak nagyjából normálisan, szabályszerűen közlekedni meg életet menteni.Bárhova lerakhatod egy kerékpárlakattal,nehezebben dobják fel a platóra mint ezt az elektromos szutykot,ha el akarják lopni.De ha ez nem opció,százért már kapsz normális bringát,azt fel tudod problémamentesen bárhova cipelni.Mert ennek az elektromos hulladéknak ebben a formában nincs jövője.
-
vakablak93
őstag
Az eléggé felni függő sima kerék esetén a centírozás csak rövid időre segít, mert az első kátyúnál visszaáll a dolog.
De fűzés függő is hogy egyáltalán centírozható-e egy kerék.
De lehet hogy az abroncs csak simán ferdén áll fennt, meglepően sokat tud "elrángatni" egy ferde abroncs, egy egyébként szépenfutó kereket is.Az oké hogy kicseréled a rossz alkatrészeket, de ilyen áron én nem akarnám a bringa árának aránylag felét a vásárlás utáni hónapokban egyből rákölteni, hanem elvárnám hogy pár évig ( ahogy minden normális bringa) rendesen menjen, max kopóalkatrészeket kelljen cserélni..
De ehhez az kéne persze hogy a kínaiak hajlandóak legyenek már szabványos nem általuk gányolt- utángyartott csapágyakat, agyakat stb használni, de valamiért nem teszik....
És ez az amire komolyan nem tudok rájönni miért -
GreatL
őstag
válasz
vakablak93 #11 üzenetére
Ne itt offolj canondélekkel, a téma az elektromos kínai kempingbiciklik. A német bringák tajvaniak is lehetnek simán, ergo semmi értelme az ilyen összehasonlítgatásoknak.
-
vakablak93
őstag
Igen?
Elég sokat bringázom, az ettől csak kicsit drágább Cannondale Caad12-m amit 2016-ban vettem alutechnikailag egy gyönygyszem, gyönyörűen csiszolt igényes varratok remek minőségű SKF szábványú csapágyazás stb jellemzi...
Abban 8 hónap alatt 13000km-t tekertem bele, láncolajon meg hasonló alapdolgokon kívül semmit nem igényelt, az utána vett Six-em amit azóta hajtok hasonlóképp....
De elég sok bringást ismerek, aki kínaiba belenyúlt az mind megszívta...
A kerékpár olasz, amerikai, svájci és német lehet, a többi klasszisokkal rosszabb minden esetben...( ha épp nem minőségben akkor vázak képességeiben)
Ugyananannyiért is rosszabbat kapsz, még csak pénzt sem spórolsz velük. -
janeszgol
félisten
válasz
vakablak93 #6 üzenetére
Ez nem csak a kínai bicajoknál van így.
-
Tigerclaw
nagyúr
A hatso kerek asszimetrikussaga nem feltetlen az abroncs hibaja. Lehet hogy gumi nelkul is ilyen es egy kullos/kerekepito gondolom helyre tudna rakni, vagy jopar tutorial megnezese utan a tulaj is, ha van ra ideje, erzeke.
A biciklis alkatreszek tobbsege is cserelheto, bar nem jo latni, hogy nem speci e-bike lanc, valto, fogaskoszoru, stb. van rajta.
-
vakablak93
őstag
A cikkíronak két szempontból is gratulálok.
1. hatalmas plusz az őszinteségéért, hogy le merte írni mennyire gáz is eme kínai csoda.
2. a bátorságáért én fel nem mernék a Cannondalejeim után ülni egy ilyen hulladékra dimbes dombos területen, mert komolyan félnék hogy nyakamat töröm.
De most komolyan ti nem féltek mikor felültök egy ilyen kínai cuccra?? -
Mono25
csendes tag
Januárban vettem egyet, 215-ért Banggoodon. Most járok vele 600 km-nél. Sajnos a bilincsek kotyognak a kormánynál és a váznál, illetve az első tárcsa is eltört vagy repedt. 10-12 km-es távra használom, kerkékpár úton. Remélem novemberig kihúzza.
-
GreatL
őstag
Szuper teszt. Kerülöm akkor egyelőre.
-
danbenzin
csendes tag
Köszi a tesztet és az őszinte véleményt. Sajnos a nagy birtoklási vágyamat a minőség hiánya eltiporja.
-
Tigerclaw
nagyúr
Jol mutatja, hogy miert nyomott a kinai kormany is egy nagy stoppot a belpiacos e-auto startup cegeinek. Elarasztottak az orszagot hihetetlen gyagyi megoldasokkal, amik nem csak szokas szerint alacsony minoseguek voltak, vagy kozel sem hoztak a specifikacioban vallalt parametereket, hanem eletveszelyesek is voltak gyakran.
Amugy ritka az ilyen oszinte teszt, nagy piros pont jar a tesztelonek.
-
Mercel
senior tag
Már várom a kínai hívőket akiknek a kínában gyártott bármi is szent tehén és pokolra veled ha kritikát fogalmazol meg a termékkel, a termék biztonságával , vagy a gyártás körülményeivel kapcsolatban : ))
Amúgy jó bringa lenne HA.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Milyen légkondit a lakásba?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Nemzetközi vizekre evezett a Realme GT 7 és GT 7T
- Rengeteg áramot fordít adatközpontokra és bitcoinbányászatra Pakisztán
- TCL LCD és LED TV-k
- Automata kávégépek
- Vicces képek
- sziku69: Szólánc.
- Honor 400 - és mégis mozog a kép
- További aktív témák...
- BONTATLAN Új Iphone 16 PRO 128Gb - 1TB Független 1év Apple GARANCIA Deák Térnél Azonnal Átvehető.
- BONTATLAN Új Iphone 16e 128-512GB 1év APPLE garancia gyári független Deák AZONNAL Átvehető Deák térn
- Xiaomi Redmi A3 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Samsung Galaxy S24 Ultra 512GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Apple iPhone 12 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte H610M i3 12100F 16GB DDR4 512GB SSD RTX 2060 6GB Rampage SHIVA SilverStone 700W
- Azonnali készpénzes AMD CPU AMD VGA számítógép felvásárlás személyesen / postával korrekt áron
- BESZÁMÍTÁS! ASRock B550M R5 5600 16GB DDR4 512GB SSD RX 6600 XT 8GB Kolink Observatory LM RGB 600W
- Kingmax 1x2GB DDR2 800 RAM eladó
- AKCIÓ! HP ZBook Firefly 14 G9 üzleti notebook- i7 1255U 32GB RAM 512GB SSD nVidia T550 4GB Win11
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest