- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Yettel topik
- Motorola Razr 40 Ultra - jó volt a terv
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- iOS alkalmazások
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Amazfit GTS 4 - divatos megjelenés
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Redmi Note 12 5G - ez lenne az ász?
Hirdetés
-
Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
ph A 49,73 literes térfogatú, látszólag jól szellőző modell tárt karokkal várja a konnektoraikat rejtő ASUS és MSI alaplapokat.
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
Új hozzászólás Aktív témák
-
nemlehet
őstag
Én mondjuk ennek pont örülnék. Így legalább standard bicajos alkatrészekkel is karbantartható vagy felújítható ha szükséges.
Persze értem hogy egy bicajos alkatrész nem feltétlen ilyen nyomatékra van tervezve, de valamit valamiért ugye...Nokia 3310->3410->3100->6500 Slide(RiP Nokia)->Acer Liquid Metal ->Xiaomi Hongmi-> Xiaomi Redmi Note 3
-
vakablak93
őstag
Az eléggé felni függő sima kerék esetén a centírozás csak rövid időre segít, mert az első kátyúnál visszaáll a dolog.
De fűzés függő is hogy egyáltalán centírozható-e egy kerék.
De lehet hogy az abroncs csak simán ferdén áll fennt, meglepően sokat tud "elrángatni" egy ferde abroncs, egy egyébként szépenfutó kereket is.Az oké hogy kicseréled a rossz alkatrészeket, de ilyen áron én nem akarnám a bringa árának aránylag felét a vásárlás utáni hónapokban egyből rákölteni, hanem elvárnám hogy pár évig ( ahogy minden normális bringa) rendesen menjen, max kopóalkatrészeket kelljen cserélni..
De ehhez az kéne persze hogy a kínaiak hajlandóak legyenek már szabványos nem általuk gányolt- utángyartott csapágyakat, agyakat stb használni, de valamiért nem teszik....
És ez az amire komolyan nem tudok rájönni miértMajd akkor lesz instám, ha felkel a nap a hold sötét oldalán :D
-
kavalkád
aktív tag
válasz Tigerclaw #24 üzenetére
ezt nem tudom, de tipikusan amikor egy cég mindent is gyárt/árul akkor felhigul a minőség. tőlük vettem az utolsó 2 telefonomat, a kommunikációs cuccokhoz jó értenek, de itt vége is a sikersztorinak, szerintem semmi más téren nincs tapasztalatuk, nagyon nem is lehet egy 10 éves cégnek aki egyszerre akar minden technológiai szektorban versenyezni.
-
hmb
aktív tag
kerekpar start-upok detto.szo szerint kereparok millioi rohadnak hegyekben a szabad eg alatt,a tobbseguk egyenest megrendeles utan a szemetbe kerult.hihetelenul bizarr hogy egyszeruen nem eri meg foglalkozni vele a kerekpargyartonak a vadiuj bicokkal es inkabb hagyjak szetrohadni
a valasz az elet a vilagmindenseg meg mindenre...az hogy 42!
-
beef
őstag
válasz Tigerclaw #45 üzenetére
A legnagyobb különbség, hogy azok a német idősek valódi pedelec-el tekernek, ez nem az. Ott nyomaték vagy pedálszenzor van és a te tekerési stílusodhoz igazodik a rásegítés. Itt (ha a gázkart most figyelmen kívűl hagyjuk) pont fordítva működik, húz a motor bizonyos tempóval és te tekerhetsz hozzá igazodva. Ez egy jóval olcsóbb és butább megoldás. Arról nem beszélve, hogy gondolom az akku pakk nem Panasonic/Samsung/stb. megbízható gyártótól érkezik bele.
-
Secretknight
aktív tag
válasz Tigerclaw #45 üzenetére
Mióta megjelentek/elérhetővé váltak,itt is sok idős embert látok az utakon ebike-on.Én városon belül (megyeszékhely) mindenhova ebike-al megyek.Itt vannak dombok is jócskán.Mióta megvan ,le sem akarok szállni róla.A minőségről annyit, hogy ez svájcból újonnan behozott,de full kínai....Persze minden le van cserélve shimanora (xt,slx),de a motor ,a vezérlés,akku, kínai.Igaz,még csak 2400km van benne,de azt hibátlanul futotta.