- Yettel topik
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Xiaomi Mi 9 SE - csúcsimitátor
Hirdetés
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
Új hozzászólás Aktív témák
-
vakablak93
őstag
Az eléggé felni függő sima kerék esetén a centírozás csak rövid időre segít, mert az első kátyúnál visszaáll a dolog.
De fűzés függő is hogy egyáltalán centírozható-e egy kerék.
De lehet hogy az abroncs csak simán ferdén áll fennt, meglepően sokat tud "elrángatni" egy ferde abroncs, egy egyébként szépenfutó kereket is.Az oké hogy kicseréled a rossz alkatrészeket, de ilyen áron én nem akarnám a bringa árának aránylag felét a vásárlás utáni hónapokban egyből rákölteni, hanem elvárnám hogy pár évig ( ahogy minden normális bringa) rendesen menjen, max kopóalkatrészeket kelljen cserélni..
De ehhez az kéne persze hogy a kínaiak hajlandóak legyenek már szabványos nem általuk gányolt- utángyartott csapágyakat, agyakat stb használni, de valamiért nem teszik....
És ez az amire komolyan nem tudok rájönni miértMajd akkor lesz instám, ha felkel a nap a hold sötét oldalán :D