Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Grath

    HÁZIGAZDA

    válasz joysefke #74 üzenetére

    Semmi köze ahhoz. Az egy meglehetősen mechanikus Dark Souls-koppintás volt, bevallottan onnan lopott világ-építési megoldásokkal (rövidítések, tábortüzek) és harcrendszerrel.

    Ez még mindig God of War: sokkal gyorsabb tempójú, sokkal szélesebb, szabadabb világgal. A történet nem csak sokkal jobb, de sokkal jobban is van előadva. Az, hogy ketten mentek, már önmagában teljesen más hangulatot teremt. A viking világ nekem sokkal jobban tetszik, mint a LoF szabvány-gótikája, plusz nagyságrendekkel jobban néz ki.

    ---

    Pár válasz pár kérdésre a topikból:
    -nem az a negatívum, hogy van magyar felirat, hanem az, hogy nem tökéletes
    -rengeteg sztori van a játékban, ez az egyik fő újítása, de nyilván nem fogok spoilerezni

    ---

    Pár egyéb infó:
    -van néhány fontos dolog, amiről a Sony kérésére nem lehetett beszélni, szóval a cikkben említett dolgok messze nem szólnak mindenről
    -a mellékküldetések ugyan nem Witcher 3-szerű kidolgozottsággal vannak megcsinálva, de nagyságrendekkel jobb a körítés, mint szinte bármely hasonló játéknál

  • marilllyo

    veterán

    válasz joysefke #76 üzenetére

    Hát a Lords of the Fallen eléggé megosztó lett még a műfaj kedvelői között is. Ettől persze neked tetszhet... csak nem biztos, hogy jó azzal a címmel párhuzamot húzni. Abba az irányba ment el a Gow frencsájz de azért egy magasabb színvonalat képvisel.
    Az, hogy nincs hosszú felvezetés az a történet szempontjából semmit sem jelent. Nyilván a játéknak van egy vonala ami visz majd előre és szépen lassan bontakozik ki minden. Kétlem, hogy bármi lyukat akarnának hagyni. Meg a Sony ex. címek mindig is jó történetmesélők voltak. Sőőőt sokszor túlzásba is estek lsd. Order 1886.
    Van ilyen... sőőt. Soma? Hellblade Senua's Sacrifice?

    Egy faék egyszerűségű sztorit is lehet úgy tálalni, hogy az ember "jónak" értékelje. Lásd Last of Us 2. De továbbmegyek ott Witcher 3. Jó az alapjáték története de megmondom őszintén én valahogy -szigorúan a sztorit nézve- a H.o.S. ötletesebb volt. Ettől 5*-os játék.
    És lehet egy tökéletesen felépített, körülírt, megtekert frencsájzt (egy egész jó játékkal alatta) egy huszárvágással padlóra tenni... Lsd. Mass Effect 3.

  • Gery9112

    őstag

    válasz joysefke #76 üzenetére

    Olvasd el kérlek amit bemásoltál. :)
    Nincs hosszas felvezetés.
    Valószínű a teszt írója a játék elejéről beszél, a történetbe a spoilerek elkerülése végett nem megy bele. Várjuk meg mit hoz az a közel 30 órányi játék, de mint írtam az előző részekből kiindulva írtam azt amit írtam.

    A City Interactive-ot ne vegyük a Santa Monica-val egy kalap alá.

    A játékról volt szó, nem a fejlesztőstúdióról akik csinálták. A Bioware is tud újabban szemetet gyártani és vastyúk is találhat szeget

    Már bocsánat a franciámért de que? A játékot a fejlesztők csinálják....ergo a játék minősége a fejlesztőkőn és a kiadó beleszólásán múlik. Bioware meg rendkívül rossz példa volt ugyanis a név noha ugyanaz de a fejlesztők/sztoriírók/rendezők kb. teljesen kicserélődtek. Ez a Bioware már egy ideje nem a KOTOR és Mass Effect csapat.

    A God of War esetében pedig az a Cory Balrog bábáskodott a projekt felett, akinek anno a God of War 2-t köszönhettük.

  • Gery9112

    őstag

    válasz joysefke #74 üzenetére

    némi elejtett sztorielemekkel.? :DD

    A 4. részről nem tudok nyilatkozni de a God of War Ascension 1-2-3 (sőt még a két PSP-s részt is ide lehetne venni) történet szempontjából rendkívül egységes, nem alibi történetük volt.

    A City Interactive-ot ne vegyük a Santa Monica-val egy kalap alá.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés