Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Kansas

    addikt

    válasz repvez #133 üzenetére

    Nem, nem az a dolga egy cikknek sem, hogy nulláról magyarázzon el olyan dolgokat amiről már alsó hangon féltucat cikk született. TFM-től függetlenül.

    "Valoban bizos velem van a gond, hogy nem olvastam, hogy a PH-ra csak olyanok jöhetnek fel cikket olvasni akinek minimum IT doctorija van és szabadidejében VGA kat tervez vagy programoz drivert hozzájuk." Ilyet sehol nem írtam, de nyugodtan csépeld a szalmabábod, ha az neked a szórakozás.

    "Írja a cikk, hogy a kód minden olyan legalább DirectX 12-n támogató VGA-n lefut, aminek a meghajtója le bírja fordítani a shader modell 6.0-s kódot."
    Ennek baromira semmi köze ahhoz, hogy driver feature, vagy játékba kell építeni. Ez egy elméleti dolog, ahogy a cikkben is fogalmazva van: "FSR 2.0 elméletben minden olyan grafikus vezérlőn futtatható, amely támogatja a DirectX 12-t, illetve a meghajtóprogram képes lefordítani a shader modell 6.0-s kódot". A gyakorlatban pedig linkeltem az AMD oldaláról a cikket a hivatalosan támogatott VGA-król(ott a cikk végén a lista, nem kell angolul tudni az értelmezéséhez).

    "Meg utána olvasok dolgoknak hidd el, és pont azért irom, mert magyar nyelven miért nincs meg ez a fajta tájékoztatás" Szerinted. Pedig de.

    Nincs olyan MI, ami képes lenne szimulálni az emberi hülyeséget... ha valaha lesz, annak tuti az emberi hülyeség lesz az oka... A Föld erőforrásai közül a legjobban az ész van elosztva - mindenki meg van róla győződve, hogy több jutott neki, mint másoknak.

Új hozzászólás Aktív témák