- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
Hirdetés
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Már tudjuk, hogy mikor jön az idei Xbox Games Showcase
gp A showt egy külön Direct előadás követi, ami szinte biztosan az idei Call of Duty lelepelzése lesz.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kansas
addikt
És vajon miért mind multis lövölde, ahol a népek amúgy is hullára butítják a grafikát, hogy minél több fps-ük legyen, de amúgy is elfutnak szinte már egy Raspberry PI-n is...? Jó, hogy nem egyből a CS:GO-ba rakták...
Ez 3-ból 3 olyan játék, amivel én soha nem fogom tolni, de a 150-ből szerintem egy kézen(de max kettőn) meg tudnám számolni, hány olyan van, amit egyáltalán megvettem, még ha nem is tolom aktívan(ilyen pl. BF V, SoTR, Control, Dirt 5, Hellblade), a WoWs-ban levő FSR1.0 meg olyan katasztrofálisan szar(mármint a játékbeli implementációja), hogy inkább nem használom, különösen hogy nélküle is megvan a framerate. A vicc az, hogy pl. a SoTR, amit azért vettem meg(leárazva, valami €5 körül), hogy lássam, mit tud a RT, sokkal komolyabb élményt ad Playstation 5-ön, ahol nincs is RT benne...Az meg, hogy mivel játszanak milliók, baromira hidegen hagy, nem tényező abban, hogy én akarok-e játszani egy adott játékkal - nem kis részben azért, mert a WoWs-t leszámítva kizárólag single-player offline tolom.
Sokszor, sok helyen elmondtam már, hogy ezek a skálázgatós trükközések engen alapból eléggé hidehen hagynak, csak legvégső esetben használnám őket(ami bekapcsolt RT-nél azért könnyen előjön AMD kártyákon, annyira gyenge az első generációs RT-megoldásuk).
Jobban tenné az NVidia/AMD/Intel/Microsoft, ha inkább azzal törődne, hogy a DXR rezsiköltségét csökkentené, és akkor talán nem lenne szükség skálázgatni... ehelyett a VGA-gyártók brute force megközelítést alkalmaznak(ha igazak a következő generációs VGA-k erejéről szóló hírek), az MS meg nem tudom, csinál-e egyáltalán bármit ezen a téren...[ Szerkesztve ]
Nincs olyan MI, ami képes lenne szimulálni az emberi hülyeséget... ha valaha lesz, annak tuti az emberi hülyeség lesz az oka... A Föld erőforrásai közül a legjobban az ész van elosztva - mindenki meg van róla győződve, hogy több jutott neki, mint másoknak.