Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • bambano

    titán

    válasz bambano #105 üzenetére

    valami azt súgja, hogy az erre kapott válaszból több mondat is be fog kerülni a híres utolsó mondatok gyűjteményébe... :P

  • bambano

    titán

    válasz edward2 #104 üzenetére

    például:
    - a golfban a blokkolásgátló még az én autómhoz képest is hulladék, pedig ez alapvető biztonsági berendezés a nagyon taknyos és a nagyon tiszta utakra. másikat nem rendelhetsz bele. Például nem mindegy, hogy a blokkolásgátló másodpercenként 18-szor képes közbeavatkozni, vagy másodpercenként és kerekenként 34x (m3). Ez utóbbinak olyan következményei vannak, hogy nem mindegy, hogy balesetnél 50-nel blokkolt kerekekkel rongyolsz bele a helyszínelő rendőrbe, vagy 30 méterrel hamarabb megálltál az autóddal. Mert az A-ból B-be feltétele az is, hogy nem bontottad le a hűtőt meg a futómű segédkeretét menet közben. A megérkeztünk B-be, csak tréleren, nem optimális.
    - nem tudom, menetbiztonsági elektronika egyáltalán rendelhető-e golfba, legalább olyan, mint ami az enyémben van.
    - azok a motorok, amiket eddig a golfokban láttam közelről, egytől-egyig mind ipari hulladék kategória. ez alól a vr6-os és az r32-es golf kivétel, azokat nem láttam.
    - a golfok minősége mélyen a bányabéka segge alatt van. ez is egy alapvető kérdés, A-ból B-be csak akkor tudsz eljutni vele, ha beindul a motor és az utazás során végig működik is.
    - nekem nem volt golfom, de borám volt. akik ismerik a fóccvágent, tudják, hogy a bora a 4-es golf csomagtartós változata. a bora a szokásos 1.6-os benzines alapmotorjával egy tohonya, lassú, benzintemető dög volt.
    - a borában (következésképp a 4-es golfban is) dühítő tervezési hibák voltak. egy ünnepnap volt megszabadulni tőle. köténylemez, ajtók, stb.
    - a borában a klíma olyan buta volt, hogy nem foglalkozott azzal, milyen meleg a motor.
    - a fóccvágen márkaszervizeinek színvonala olyan, hogy a bányabéka seggéhez is csillagászati távcső kell. PoPest, Debrecen, stb.
    - a borába 6600 forint/liter árú motorolajat öntött a szerviz, egy astrába elég a 2300-2500 forint körüli is.

    a sebesség is objektív kérdés, de még inkább objektív a gyorsulás, ez utóbbi főleg előzésekkor számít. Mert pl. bazira nem mindegy, hogy forgalomban meg tudod-e előzni az 50-nel tötymörgő kamiont vagy sem. Próbáld ki egy Budapest-Székelyföld túrán, súlyos órákat jelent, ha rendes autóval mész.

    következmény: a golf már annyira sem tudja kiszolgálni még az átlagos sofőr igényeit se, mint egy kategóriájába tartozó más autó. Az s merci ehhez képest mennyország.

    megbízhatóságra, fogyasztásra, gyorsulásra az 1.6-os borához képest még az 1.6-os g astra is csúcs.

    és ami a nagyon nem mindegy kategória csúcsa: beülsz Debrecenben egy kocsiba, elmész vele Pécsre, majd vissza. Amikor kiszállsz Debrecenben, akkor milyen állapotban vagy. Meg hogy közben hány baleseti helyzetet okoztál, mert fáradt, elgyötört, elgémberedett voltál.

    Örülj neki, hogyha át akarsz menni a zebrán, nem golffal/borával megyek arra.

    Ja, és persze az A-ból B-be eljutásnak az is feltétele még, hogy amikor indulnál, ott van-e még az autó, ahol hagytad. Ebben a kategóriában a golf kimagaslóan rosszul szerepel.

  • bambano

    titán

    válasz fazr #95 üzenetére

    az apple mire használ anyagminőséget a gyártáskor? Hint: magyartalan volt a mondat.

    a macbook pro árában van:
    - teljes oprendszer
    - komplett irodai programcsomag
    - adatbáziskezelő
    - fejlesztői környezet
    - teljes hálózati szerver szoftver csomag
    - grafikus alkalmazások

    mindezekből több választási lehetőség is?

    az én thinkpadem nem alamínium, hanem annál keményebb ötvözetű vázból van, ugyanúgy nem hajlik, mint az apple. mi is indokolja a felárat? mert amiket eddig mondtál, azok nem.

  • bambano

    titán

    válasz edward2 #89 üzenetére

    ne ferdítsd el a vitát. te ezzel a hsz-szel léptél be az althreadbe:

    "Mindkettő autó és sebességben ugyanazt tudják. A golf olcsóbb. Több van belőle, tehát jobb, mert nagyobb réteg számára nyújt mobilitást, míg az S nem tud semmivel többet csak ugyanezt csicsásabb belsővel és sokkal drágábban. (ja meg verheti az ember a nyálát hogy merci jel van a kocsi orrán)"

    Elmondom, mi a különbség a két hsz (az, amit valóban írtál, meg az, amit itt utólag erőltetni próbálsz, hogy írtad) között:
    az utóbbiban azt írtad, hogy egy olcsóbb autó is ki tud szolgálni, ami egy szubjektív kérdés, mert mindenki mást vár el az autójáról (ez sem igaz, de a valóságtartalma több). az előbbiben azt írtad, hogy sebességben ugyanazt tudják. ez egy objektív kérdés, kimennek traffival és megmérik. ha megmérik, kiderül, hogy az állítás ordas ökörség. A golf olcsóbb állítás igaz, de szintén objektív, bárki, aki letölt egy árlistát, ugyanarra az eredményre jut. (Engedd meg, hogy pár további állítás elemzését mellőzzem).

    Az, hogy az S semmivel sem tud többet, az eredeti, objektív állításokat felsorakoztató hsz-ben szintén objektíven értelmezendő, és így marhaság.

    A második hsz-ben legfeljebb azt akarhattad mondani, hogy az S semmivel sem tud többet, mint amire átlag embernek vagy neked józan ésszel szüksége lehet, de nem ezt mondtad, hanem azt, hogy objektíven nem tud semmivel se többet. Ez utóbbi nem igaz.

    Érdekelne, hogy miért érezted szükségesnek, hogy ennyire elferdítsd a saját hsz-ed idézését?

    Még annyit, hogy két olcsóbb autó között is nagy különbségek vannak. Például a puttonyos golfban, a borában van egy remek pohártartó két pohár számára, amibe bármilyen méretű poharat jól el lehet helyezni. A H astrában egy normális pohártartó sincs. Pedig az egy alapvető igény, hogy az ember le tudja tenni az innivalóját az autóban, főleg kánikulában. Ez nem S klasse kategóriás kérdés, hanem alapvető.

    Szerintem zárjuk le a témát, mielőtt a moderátorok kezdik el idézni a hozzászólásaidat.

  • bambano

    titán

    válasz edward2 #87 üzenetére

    az s merci és a golf közötti különbség annyira evidens, hogy ha valaki ennek elmagyarázását kéri, arra jogosan gondolja bárki is, hogy csak trollkodik.

  • bambano

    titán

    válasz edward2 #83 üzenetére

    ha nem tudod, mi a különbség az s merci meg a golf között, akkor nem te vagy a célcsoport.
    a golfé sem.

  • bambano

    titán

    válasz Gadgetfun #67 üzenetére

    válasszuk már szét azokat, akik vesznek egy telefont, használják, azt se tudják, micsoda, meg azokat, akik minden fórumon tolják a nagy apple istenség szekerét...

    azok, akik csak úgy vettek szifont, nem olvassák sem ezt a fórumot, sem a hozzászólásomat. Akik meg folyton lökik a vakert ezügyben, azok látták is a hsz-t, de ők a címzettek.

    rendben van ez így.

    csak idézni tudom magam a #46-ból: "nem a szifont akarom ezzel köpködni, csak jelezni akarom, hogy az a felfogás, miszerint az ios hibátlan és húha de csúcs, az android meg egy hulladék, téves." a szifon jósága meg nem elég indok ahhoz, hogy pár apple fan folyton belerúgjon az ellentáborba, csak mert a szifon jó.

  • bambano

    titán

    válasz adamssss #62 üzenetére

    nem tudom, ki írta, tényleg nem emlékszem, bocs. akkor se, ha te voltál :)

    úgy jön ide, hogy kérdezted, miért vesznek az emberek iphone-t. Mert a vallásalapító így akarja. Nincs egyéb, racionális indoka.

  • bambano

    titán

    válasz adamssss #49 üzenetére

    nem is tudom, ki írta a neten, vagy itt, vagy máshol olvastam a nagyfőnök halála okán, hogy tiszteli Jobs-ot, mint embert, tiszteli Jobsot, mint vállalatvezetőt és utálja Jobsot, mint vallásalapítót.

  • bambano

    titán

    válasz adamssss #45 üzenetére

    ha neked normális az, hogy fogd máshol az antennát meg hogy a frissített teló lezabálja az akksit, akkor neked a szifon a jobb.

    megkérdezném még: szerinted melyik rendszerrel van kevesebb hardver kompatibilitási baj: az ios-sal, ami csak néhány, egy kézben tartott készüléken fut, vagy az androiddal, amit kávéfőzőre is telepítenek? ha olvastál itcafe-t, akkor te is tudod, hogy az iphone-nal van sok baj, nem az androiddal.

    nem a szifont akarom ezzel köpködni, csak jelezni akarom, hogy az a felfogás, miszerint az ios hibátlan és húha de csúcs, az android meg egy hulladék, téves.

  • bambano

    titán

    válasz Vision #5 üzenetére

    "Az aktivált példányszám mutatja egy rendszer jóságát?": most mindenki azzal jön (a cikkben is), hogy a programok ios-ra jönnek ki, ezért jobb az ios. Ha ennyivel több androidot fognak aktiválni a jövőben is, akkor záros határidőn belül az androidra fognak kijönni a programok, nem iosra, és akkor az android lesz jobb.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés