- iPhone topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Eleglide C1 - a középérték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android szakmai topik
- DIGI Mobil
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
Egyre közelebb a Poco F6 startja
ma Újabb ár/érték csatát nyerhet a Xiaomi almárka.
-
Az üzleti chatbot lehet az új fejőstehén
it Üzleti chatbotot indított az Anthropic, azt reméli, hogy sok pénz folyik majd be a cégektől.
-
A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
ph A vállalat többek között egy slim profilos léghűtővel, egy helytakarékos táppal és egy ITX-es házzal adott magáról életjelet.
Új hozzászólás Aktív témák
-
consono
nagyúr
válasz #53246592 #91 üzenetére
Hát, én "sima" hibrid Aurisból ültem vissza benzines kocsiba két éve, de még mindig hiányzik a villanymotor nyomatéka induláskor
Viszont: a sima hibriddel gyakorlatilag nem lehet csak villannyal autózni, kb 2km-t max, ha épp nem jön mögötted senki, mert már 40-50 alatt bekapcsol a benzinmotor, meg ha nem épp csak érinted a gázpedált, akkor is. Dugóban viszont jól tud jönni. Kivéve télen, ahol a fűtés miatt ugyan úgy folyamatosan megy a benzinmotor...
A PHEV-vel meg egy baj van: annyiba kerülnek mint a "sima" EV-k, ellenben sokkal bonyolultabb a felépítés, nem úszod meg az olajcserét, stb. Ellenben én melózni valószínűleg simán el tudnék járni csak villannyal és még a munkahelyemen is tudnám tölteni. Bár amennyit az elmúlt két évben bent voltam...Én következő autónak 2-3 év múlva már EV-t szeretnék. A mi "felhasználásunkhoz" kb. 300-350km biztos hatótáv már bőven elég lenne, nem kell 500 sem. Tölteni tudom itthon, ha kell, az udvarban, de ahol lakom is van 3 km-s körzetben legalább 4 különböző töltőpont, de ugye a cégnél is lehet. Heti 200-250 km-rel így is elég lenne hetente egyszer...
sheratan: én SUV-ba ültem át, és cáfolnám a felét legalább annak, amit írsz Pont a nagyobb beltér miatt, illetve a nagyobb magasság miatt lett ez: megnőttek a gyerekek és én sem vagyok már kiskölök, jobban esik egy magasabban levő vezetőülésre/ről be/ki szállni, mint az Aurisban a "padlóról". A fogyasztás durván 1.5 l-el több 100-on, de hát nehéz a hibriddel összehasonlítani...
[ Szerkesztve ]
"In God we trust. All others must bring data"
Új hozzászólás Aktív témák
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Milyen NAS-t vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- HP ProLiant MicroServer Gen8
- További aktív témák...