Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • sanzi89

    addikt

    DIGI-s internetünkhöz szerettünk volna beregisztrálni a Digi Ügyfélkapuba, de azt a hibaüzenetet kapjuk, hogy már fel lett használva az azonosító. Természetesen ez nem igaz. A békéscsabai irodában nem tudják megoldani a dolgot, a rendszerükben nem látszik erre az azonosítóra létrehozott fiók. Azt ajánlották, hogy hívjam fel a telefonos központi ügyfélszolgálatot, fél órát telefonálgattam vele, de nem tudták megoldani. Lassan egy éve így van, odáig eljutottunk, hogy az e-mail-emre elküldik a számlát, és bankkártyával be tudom fizetni a netet...

    A T-Home-nál pedig lassan 1 éve nem működik a My T-Home felület, ügyfélszolgálatos szerint soha nem is fog megjavulni, pedig már jó sokszor zargattam őket.

    Mindezek 2015-ben.

Új hozzászólás Aktív témák