- Azonnali mobilos kérdések órája
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Nem állnak jól az Apple Watch számai
- iPhone topik
- MediaTek lapka köré épülne a Galaxy S25 FE?
- Mobil flották
- HMD Fusion - öltöztetnéd megint
- One mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy Z Fold6 - ugyanaz, sarkosan fogalmazva
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Füleske
addikt
válasz
<Adamsky> #80 üzenetére
"Bocs, nem voltam egyértelmű! A Tesla 3-asból egy pillanatra vegyük ki a szipi-szupi fedélzeti rendszerét, és nézzük, mint autót. Nézzük úgy, hogy mekkora kívül, aztán nézzük meg, hogy mekkora belül, majd tegyük mellé az i4-et."
Úgy gondolom, hogy nem értettelek félre. Pont úgy néztem a Tesla - t, mint autót, és nem a szoftverre gondoltam a technológia alatt. Tesla: 100 % elektromos fejlesztés, optimalizálás. BMW (és sokan mások): minden platformra legyen jó. (kompromisszumok árán) A gyártó excel alapon dönt, hogy mi legyen az autóban. (mennyiségi gyártás (1 db akármi olcsóbban jön így ki neki), és a fejlesztésen, új gyártósorokon megspórolt összeg). A vásárlók nagyrészt nem technológiai alapon döntenek. (pl. az előző benzin/dízel autójában se volt frunk, itt se fogja hiányolni)"SUV: amiket érveket felhoztál, az mind a gyártónak jó. Azt hittem olyannal tudsz majd jönni, ami nekünk vásárlóknak jó."
A vásárló érdeke az egyik huszad rangú szempont a profit után. Ez a tömör válaszom a Citigo - ra/nagyobb autókra is. Kapitalizmusban élünk, nem a reklámok rózsaszín világában, ahol a vásárló a fontos.Nem gondolom, hogy az 500e drága lenne (kinek mi a drága, ugye, ár/érték aránya nem rosszabb, mint más elektromos autóké), a Citigo volt túl olcsó, már leírtam, hogy miért. Nem célszerű annak a valamikori, limitált árát viszonyítani jelenkori autók normál árához.
-
Füleske
addikt
válasz
<Adamsky> #77 üzenetére
"Lehet így is nézni, de akkor nem szabad megsértődni azon, ha egy Tesla 3 tulaj csak megmosolyogja."
Mit nem mosolyog meg egy technológiailag képben levő Tesla tulaj a technológiai dolgok közül? A Tesla, mivel csak elektromost gyárt, így megteheti, hogy csak arra fejleszt. A(z) (autó)gyáraknak a profit a lényeg, a többi huszad rangú dolog. Hogy ki mit mosolyog meg, vagy sértődik meg rajta... senkit sem érdekel."árban" Tehát a gyártónak ez jó. Átlag vásárló többet fizet ugyanazért, ez a lényeg.
"fogyasztás" Senkit sem érdekel az a pár deci. Kicsit több elektromost adnak el, és nem lesz CO2 bünti.
"üzemeltetés" Komolyan bárki nézi vásárláskor, hogy egy kerékcsere pár ezerrel több lesz? Jobban néz ki, többért lehet eladni az autót."A SUV-ok az esetek 99%-ban kiválthatók lennének egy megfelelő kombival"
Amit olcsóbban lehetne eladni. Miért gyártsanak ilyeneket?Régi kicsi autó vs. új kicsi autó: igen, de ez is az miatt történt, mint a fent említett kombi/SUV váltás. Miért gyártsák ugyanakkorának, ha a nagyobbat többért lehet eladni?
"mondj kérlek egy-két Skoda Citigo-e iV alternatívát, ami nem csak kicsi (mint pl. Fiat 500e) de jó ár/teljesítmény viszonyú."
Mi a gondod pont a Fiat 500e ár/teljesítmény(érték) arányával? A Skoda - t amúgy már rég nem gyártják, és nem véletlenül anno is csak erősen limitált gyártás volt, még a (chip)hiány előtt (tehát nem a (chip)hiány miatt). Szándékos veszteséggel, amit a CO2 bünti elkerülése kompenzált. (mivel csúszott az ID.3 bevezetése/átadása, szoftver gondok miatt) Jelenleg a fapados e-Up 10+ millió, kedvezménnyel. -
Füleske
addikt
válasz
<Adamsky> #54 üzenetére
"Most viccelsz ugye?"
Bár nem tőlem kérdezted, de ez nem vicc. Annyi I4 - et nem gyártanak, hogy megérje/legyen idő egy külön platformot tervezni/gyártani neki. A CLAR pedig igazi "mindenes", nulla forint plusz befektetéssel.
A SUV pedig nem jelent semmit, néha csak kinézetet, semmi mást. Pl. a Mokka miben különbözik a Corsa - tól? A T-Cross a Polo - tól? Nem kisautó meg nagyautó lesz (van), hanem kis SUV meg nagy SUV. Nem látom a drámát. Aki kis méretű autót szeretne, továbbra is vehet. Aki mini autót, az is vehet, van jó pár elektromos miniautó is.
Új hozzászólás Aktív témák
ma A sportosság és az elektromos hajtás abszolút összeegyeztethető: megnéztük, hogy mit hozott ki a Cupra a Volkswagen ID.3-ból
- REFURBISHED - HP USB-C Universal Dock G1 docking station (DisplayLink)
- Samsung Galaxy S23 Ultra 256GB,Újszerű,Dobozával,12 honap garanciával
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7800X3D 32/64GB RAM RTX 5070Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Apple iPhone 13 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- AKCIÓ! Dell Alienware AW2721D 27 QHD 240Hz 1ms monitor garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest