- One mobilszolgáltatások
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Google Pixel topik
- iPhone topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
- Milyen okostelefont vegyek?
- Mobil flották
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ha ma sincs négymagos proci hozzá, akkor még ma is lehet pop-up. Fogd fel, hogy a textúrákat át kell kódolni a VGA számára emészthető formátumba. Ez procierőt igényel. Ha van négymagos procid, akkor a probléma meg van oldva, mert gyorsan meglesznek a textúrák. VGA-erő nem kell ennek a játéknak, a gond a textúrák kódolásán van. Ezért mondja Carmack, hogy olyan rendszer kell, ahol a CPU és a GPU közös memóriát oszt meg, mert nem kell másolgatni.
A patch segít, mert jobban felismeri a rendszer sebességét, és hatékonyabban állítja be a grafikát, de az ID Tech 5 a mai PC-kre nem ideális. Nem véletlen, hogy a Doom 4-nél Carmack átvált az AMD PRT eljárására. Az sem lesz szuper minden PC-n, de haladunk a használhatóság felé. Nem mellesleg ez jelzés értékű is, hogy merre kell menni a hardvergyártóknak. A következő lépés egy közös kiterjesztés, amit minden gyártó egységesen támogat. -
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem tudlak követni. A Bulletstorm és a Rage is bugosan jött ki. Egy csomó hardveren baj volt, azóta jöttek patchek. Vagy szerinted a Bulletstorm esetében az NV hibája, hogy ha nem 16:9 volt a beállított felbontás képaránya, akkor felére esett a GPU kihasználtság. Ez a fejlesztők reszortja. [link] - hiba leírása lentebb a hsz-ekben. Jött patch és minden jó lett.
Rage-hez is jöttek patchek, hogy a motor jobban állítsa be a grafikát az adott géphez. De már mondtam, hogy a Rage által használt technológiához az integráció jelenti a megoldást. -
Abu85
HÁZIGAZDA
[link] - Erre a supportra gondolsz? Te is küszködtél vele...
Nem baj, hogy te nem vennél Radeont, de semmi értelme megmagyarázni, mert az aktuális magyarázatod nem helytálló. Mond azt, hogy neked a zöld szín jobban tetszik, és mindenki el fogja fogadni. De azt is mondhatod, hogy a GTX 460 amikor vetted jobb vétel volt. Ezt is elfogja fogadni mindenki, mert megalapozott lehet. -
Abu85
HÁZIGAZDA
Átfutott az agyadon, hogy mindkét termék EOL vagy fél éve? Már nincs megszabva az ajánlott áruk. A kereskedők annyiért adják amennyiért szeretnék, ebbe már nem szól bele a gyártó. Az NV-t és az AMD-t azok a termékek érdeklik, amelyek nem kaptak EOL-t, ergo még szállítják őket. Azoknál lehet is árváltozás. Például ott a HD 7850. Mindkettőnél gyorsabb, modernebb meg minden ... és 65-70k. Remélem érted a lényeget. Az EOL-lal nem foglalkoznak a gyártók. Már nem szállítják. Mindenki annyiért árulja a megvásárolt készletet amennyiért akarja. Talán lesz pár balek, aki megvesz egy-egy terméket a HD 7850 mellett.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ár szerint kell összehasonlítani. Ez az egyetlen kézzel fogható dolog, ami alapján lehet rendezni a sorrendet.
Látható a linkelt képből, hogy mi sosem pécéztünk ki kategóriákat, mert csak bonyolítja a helyzetet az árak szempontjából. Lesz egy átlagolt grafikon és utólag nézzük hozzá az árakat.Pont arról beszélek, hogy nem, mert nem azonos az áruk.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
"Persze Geforce-on is van tüske."
Ezek után mi a kérdés? Ez teljesen normális működés. A GTX 570-et pedig a HD 6970-nel volt szokás összevetni, mert hasonló volt az áruk. A HD 6950 jóval olcsóbb volt. A HardOCP sosem ár szerint vetette össze a termékeket, ami nagy hiba, mert ez az egyetlen olyan szempont, ami alapján valami összevethető.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Fura én ezeken nem látok semmi problémát a BF3 alatt. A drágább GTX 570 gyorsabb, mint az olcsóbb HD 6950.
A HD 6870 bezuhanása pedig logikátlan, abból eredően, hogy a GTX 560 Ti növelte a sebességét. Ez attól van, hogy valamit be kellett tölteni a memóriába. Ilyenkor a mérést újra kell csinálni, mert ez bármikor megtörténhet, bármelyik konfigban. Ugyanez megtörtént a GTX 560 Ti-vel is a 191-es pontnál és a 241-től 261-ig tartó szakaszon. Ergo a GeForce mérés is rossz, mert a memóriába való adatmásolás elrontotta. Olyan nincs, hogy növekvő, vagy csökkenő terhelés mellett az egyik rendszer teljesítménye csökken, vagy nő, míg a másik ellentétesen reagál. Ez csak attól lehet, hogy hiányzik a memóriából az adat, míg a másiknál megvan.
Persze, ha jól látom, akkor 1 GB-osak voltak a kártyák, az SS3 pedig 2 GB-ot igényel normális a működéshez. -
Abu85
HÁZIGAZDA
Néha ha valaki választ egy hardvert, vagy elkötelezi magát egy gyártóhoz, akkor ragaszkodik ahhoz, hogy jól döntött. Ha a teljesítmény nem indokolta ezt, akkor is bármit keres, ami igazolja a döntését. Ez teljesen emberi vonás. Akár egy teszt is megnyugtatja az embert, még ha száz másik nem is igazolja.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Silentfrog #54 üzenetére
Ez a DiRT Showdown. Ma ez fejti ki a legnagyobb compute terhelést a kártyákra. Magasan a legnagyobbat, mivel Forward+ lightingot használ a megvilágításra. Ebben a tesztben még nem volt aktiválva a valós idejű GI, szóval ma már 15-20%-kal is gyorsabb a HD 7770 a 6870-nél. Az ennyire erős compute terhelés a GCN-nek kedvez, egyszerűen a rendszer hatékonysága a bonyolult számítások alatt nagyon magas. Természetesen mindegyik kártya veszít sebességet a Forward+ lighting két effektjének aktiválásától, de a GCN architektúra sokkal kevesebbet veszít, mint a többi. Alig 10%-os mínusz. A Fermi és a régi Radeonok (Terascale) esetében a Forward+ lighting 20-30% mínuszt is jelent, míg a Keplernél ~40%-ot. Ezek a különbségek a shared memory teljesítményre vezethetők vissza. Ez a paraméter a GCN-nél a legnagyobb, míg a Keplernél a legkisebb. A Fermi és a Terascale a kettő között tanyázik eltérő értékekkel.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Silentfrog #51 üzenetére
A mostani játékok DX11-esek. DX10.1-es mód több számítást, de jobb képminőséget jelent, mint a DX10-es. Ha lekapcsolhatóak a DX10.1-es effektek, akkor már a Gather4-től megkapod az extra sebességet. Lásd mondjuk Battleforge. Ott a DX10 és a DX11 között nem volt különbség a képminőségben, de a DX10.1-es mód 25, míg a DX11-es 40 százalékkal volt gyorsabb a DX10-esnél.
A driverek gyorsítanak mindegyik terméknél, de egy idő után kihozzák belőle a maxot. Onnantól nem gyorsul, vagy csak akkor, ha specifikus a helyzet.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Sennalacy #27 üzenetére
Elbírnának azzal az új konzolok, ha a Sony és az MS rakna a gépekbe 8-16 GB RAM-ot. De jelenleg 2-4 GB-ban gondolkodnak, szóval át kell tervezni az UE4 GI-ját, hogy illeszkedjen a konzolok kevés memóriájához. Emellett szintén hatalmas probléma, hogy az új motor a részecskeeffekteket CUDA-ra építi PhysX-en keresztül, de egyik új konzolban sincs CUDA-kompatibilis grafikus vezérlő. Ezt is át kell tervezni. Ezzel egyébként nem a PC-s piac nyer, hanem az Epic veszít, mert így nem kell majd a motor a cégeknek. Nem véletlen, hogy egyedül ők fejlesztenek UE4-es játékot, míg a többi licencelő inkább UE3-at kér továbbra is.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- One mobilszolgáltatások
- Automata kávégépek
- Zelda Játékok
- Metal topik
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- Cyberpunk 2077
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Filmvilág
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...
- Asus ROG STRIX RTX 4090 EVA-02 Edition Videokártya!
- PNY EPIC-X RGB RTX 5060Ti 16GB / Gigabyte EAGLE OC RTX 5070 12GB videokárty 3 év garancia 27% áfa
- MSI RTX 3080 Ti SUPRIM X 12GB GDDR6X Videokártya! BeszámítOK
- ZOTAC GAMING GeForce RTX 3090 Trinity OC 24GB GDDR6X (6 Hónap Garancia)
- Asus STRIX GTX 1080 Ti 11GB GDDR5X Videokártya!
- Bowers/Wilkins Px7 S2 fejhallgatók
- AKCIÓ! Asus ROG Flow Z13 + ROG XG RTX 3070 - i9 12900H 16GB DDR5 RAM 1TB SSD + RTX 3070 8GB WIN
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 5 7600X 32/64GB RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Csere-Beszámítás! Custom vizes számítógép játékra! I7 12700KF / RTX 3090 / 32GB DDR5 / 1TB SSD
- Xiaomi Redmi Note 11 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest