- One mobilszolgáltatások
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Yettel topik
- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Red Magic 10 Air - gaming telefon is lehet kecses
- Motorola G86 - majdnem Edge
- Macrodroid
Új hozzászólás Aktív témák
-
Varga Csaba
aktív tag
A sztori folytatódik!
Az előzőekben kitárgyalt CSI400 as készülék a VODAFONE által vállalt javítási határideje 2005.11.19.-én lejárt.
Én kb. 2 órát töltöttem!!! el azzal, hogy megpróbáltam valamilyen elérhetőségét a szerviznek megtalálni, a VODAFONE honlapja erre TÖKÉLETESEN ALKALMATLAN volt.
Ha nem hiszitek nézzetek utána...
A tegnapi napon bementem a West-End-ben lévő VODAFONE szervizbe és érdeklődtem a leadott készülék után, annak ellenére, hogy jóformán alig volt ügyfél a boltban röpke 30 perc után sorra is kerültem.
Elmeséltem a bajomat a szervizesnek, utánanéz és közli hogy még nincs kész a telefon.
Mikorra lesz kész? - kérdeztem én..
Ő nem tudja, majd küldenek SMS-t...
Megkérdeztem tőle, hogy telefonon lehet e náluk érdeklődni az elkészülés határidejéről?
Hívjam a 1270-et!-hangzott a válasz...
Erre én egy kicsit ingerültebben rákérdeztem, hogy ott milyen menüpontban érdeklődhetek a szervizeseknél?
Ő azt nem tudja, kérdezzem meg valamelyik kezelőtől...
/Mondanom se kell, hogy a boltnak !!!publikus!!! közvetlen telefonösszeköttetése az előfizetőkkel nincs, a vezetékes számuk felhívása automatice a 1270-re irányit át ahol kemény forintokért halgathatod az idióta reklámzenét! Ha szerencséd van 30 perc és 300 Ft kicsengetése után esetleg még beszélhetsz a kezelővel is. /
Kérdeztem a szervizest, hogy akkor az általuk vállalt határidővel ami 30 nap mi lesz???
Erre a pofámbaröhögve közölte, hogy a 2003-as jogszabálymódosítás óta csupán ''TÖREKEDNIÜK KELL'' a javítási határidő betartására, ergó ha éppen úgy hozza a balszerencse akár évekig is ''TÖREKEDHETNEK''.
Ezt sajna az FVF is megerősítette...
Úgyhogy a 29.000.- Ftos vételárért most ők megfelelő ügyintézés helyett TÖREKEDNEK!
SZÓVAL MINDENKI GONDOLJA MEG! MIELŐTT A VODAFONE-RA TESZI LE A VOKSÁT!! -
Varga Csaba
aktív tag
válasz
Viktor0610 #12 üzenetére
Nagyon nem tudtál felhúzni, mert ugyanezt a telefont árulják pre paidba - ugyanannyiért előfizetéssel meg ugyan olcsóbb, de a havidíjat a vodánál már megspóroltuk, így a pannon ajánlata se olcsóbb.
A vezetékes hívás percdíját meg a pannon nem tudja nagyon überelni.
A mama meg ha nagyritkán telefonál akkor vezetékest hív főleg...
Ha esetleg elterjesztem a családba ezt a vodás telefont akkor az opciós 60 forintos hívásdíj hálón belül lesz célravezető...
Szóval a pannon sajna csak sereghajtó lehet...
Nem beszélve arról, hogy kezdi átvenni a voda átverős reklámstílusát.
A pannon honlapján a családi csomag leírásából nem derül ki egyből, hogy az opciós díjat a paraszt a rendes havidíján felül köll, hogy leperkálja..
A figyelmetlenek esetleg ezen is pofáraeshetnek... -
Varga Csaba
aktív tag
Háát én eddig se bíztam a vodafonban, ezután se fogok...
Olvassátok a kálváriámat okulásul:
Adva vagyok én, megáldva egy 91 éves nagymamával.
Korábban vezetékes telefonja volt aminek sokalltam a havi 3000 Ft-os számláját (az én zsebemre ment) és 1,5-éve váltottunk egy pre paid mobilcsomagra..
A mama mindíg panaszkodott, hogy a kis mobiltelefont (6110i) nem tudja rendesen használni, kicsik a gombok, kicsi a kijelző stb...
Pedig az összes általa hívott szám egy gombnyomással tárcsázható volt.
A váltás óta kerestem olyan mobilt ami megoldás lehetne erre a problémára.
Kb. fél éve a Tescoban láttam az ominózus Katalist 400 e telefont amiről egyből az jutott az eszembe, hogy itt a megoldás!
DE!
A pannonnál az égadta világon semmi infó nem volt a telefonról, pedig ők telepítették a tesconak.
Nem kevés utánajárásba került kideríteni, hogy ezt a modellt a pannon csak üzleti előfizetők számára forgalmazta, magánszemély nem vásárolhatott volna ilyet..
Hosszas egyezkedés után közölték hogy esetleg kb 50.000.- Ft-os ár magasságában mégis vehetnék egyet.
Az ár nem az én zsebemhez volt mérve ezért jegelve lett a téma.
Jött a voda-házimobil!
Az ára és az összes kondíciója olyan, mint ha nekem találták volna ki!
Rohantam megvenni!
2005.10.13.-án szert tettem egy előfizetésre és egy CSI 400 desktop telefonra 28.900.- Ft-os áron.
Minden szép minden jó, az üzletkötő közölte, hogy másnapra be is rendezik a házimobil területet, (most tessék figyelni itt jön a lényeg!!!)
ami esetemben nem az állandó lakcímem volt!!!
Ezt előre közöltem az üzletkötővel, még arra a címre szóló közüzemi számlát is mutattam neki a félreértések elkerülése végett!
Aláírtam, kifizettem, hazamentem.
A készülék és a SIM még aznap este üzemképes volt, akkor még területi korlát nélkül!
Másnap (péntek délután) jött a pofáraesés!!!
Megnéztem a telefont, hát nem működött!
Olyan tünetei voltak, mint egy megfagyott PC-nek, se kagylófelvételre, se tárcsázásra, se bejövő hívásra nem reagált!
Áramtalanítás (reset) után újra rátalált a hálózatra, minden rendesen működni látszott! De csak látszott!
Hivásindítás próbaképp, női hang közli: Ön most nem a házimobil területen tartózkodik, hívás indítása nem lehetséges!
Miafanc?? Hívtam a 1270-et, első hívásra 15 perc után sem jelentkezett a kezelő, második hívás 18 perc után dettó sikertelen, harmadik hívás 30 perc után sikeres, megfűszerezve annyival, hogy a géphang 10 percen át biztosított arról, hogy kevesebb mint 1 percet kell várnom!
Beszélek az operátorral, elmondom mi a bajom. Utánanéz és közli, hogy a szerződéskötéskor elcseszték és az állandó lakcímemre rendezték be a házimobil területet, ígéretet kapok arra, hogy 24 órán belül orvosolják a problémát.
OK.
Szombat reggel a telefont dettó fagyva találom, arra gyanakszom, hogy a hálózati gondok miatt fagyogat. RESET és minden megy rendesen, de még nincs kijavítva a területi hiba.
Este a telefont dettó megfagyva találom ismét resetelni kell, miután letelt az ígért 24 órás határidő, újrahívom a 1270-et, 20 perc után végre beszélek az operátorral és elsírom neki a bánatom. Ő közli, hogy ilyen problémára 48 órás határidővel történik javítás a kollégája 24 órás ígérete ellenére is !!!!VODA RULEZ!!!
Azaz legyek türelemmel!
Vasárnap egész nap otthon vagyok, van időm figyelni a telefont, ami perpill ugye nincs használva.. kb 2 alkalommal kell fagyás miatt újraindítani!
Letelt a 24 és a 48 órás határidő is! Félve nyúlok a kagyló után és tárcsázok.
Ám a remegve várt kicsöngés helyett a jól ismert női hang fogad:
Ön nem házimobil területről inditotta a hívást... ???!!!
B@SSZÁK MEG!!!
Síkideg állapotban 1270 hívása, 8!!! perc után női operátornak, sűrű zokogás kíséretében a probléma vázolása (mese ától - cettig) megnyugtat és utánanéz.
Pár perc után közli, hogy az Ő rendszerük szerint a berendezés rendben megtörtént és a szolgáltatásnak mennie kell. Mondom neki hogy nem megy!
Kérdezi tőlem, biztos a kért területen van a mobil??
Leteszem neki a nagyesküt, hogy igen és megerősitésként hozzáteszem, hogy a telefon a megvétele, üzembehelyezése óta nem lépett ki egy 1 m sugarú körből!
A hölgy ismét megnyugtat és közli hogy továbbitja a hibabejelentésemet a technikus kollégáknak. Félve kérdezem, hogy mennyi idő alatt hárítják el a hibát.
Ő elmodja, hogy általában 15!! napos határidővel dolgoznak.
Ekkor kaptam idegrohamot és kérdeztem meg tőle, hogy addig a 91 éves nagyanyám a szomszédhoz rohanjon át, hogy hívjanak neki orvost??
A hölgy letette a nagyesküt, hogy a mit lehet azt megteszi az érdekünkben.
Hétfőn reggel még ugyanúgy nem élt a szolgáltatás és a telefon is le volt fagyva.
Napközben hívott a párom, hogy felhívták őket a vodától, hogy kijavították a hibát és él a szolgáltatás.
Délután mikor hazamentem a telefon dettó le volt fagyva, viszont újraindítás után tényleg lehetett róla telefonálni.
Kipróbálandó, hogy tényleg nem a hálózati probléma okozza a fagyást vártam még egy napot, de a fagyás csak nem akart megszűnni, ezért szerdán bevittem a telefont a szervízbe.
A technikus akkor látott először!!! ilyen telefont, felvette az adatlapot adott egy cserkészüléket és elmondta, hogy mivel a gyártónak kell visszaküldeniük javításra a telefont kb 30 nap!!! lesz a javítás átfutási ideje!!
Ezen már csak neurotikusan mosolyogni tudtam..
Az a hab volt a tortán, hogy a csereként adott 3310-es nokia hangszórója olyan rossz volt, hoyg még egy ép hallású is bajosan telefonálna vele nemhogy egy félsüket vénasszony...
Összegezve:
Majd 30 ezer forint ellenében szert tehettem egy csomó idegeskedésre, türelemfejlesztő időtlen, várakozásra, némi hajhullásra, őszülésre, de arra amire számítottam volna a pénzemért, arra nem.
Mindezt a világ egyik legnagyobb mobilkomunnikációs mamutvállalatától.
Most már értem, hogy miért kérdezik a reklámban: ''és, te hogy vagy???''
Eddig jól voltam, de mostmár hála nektek, köszönöm rosszul!
Szóval, gondoljátok meg proletárok... -
Varga Csaba
aktív tag
Ezt a telefont hajkurásztam kb 2 hónapig...
A nagyanyám jelentette volna az álomfelhasználót ennek a telefonnak.
Gyengén lát és hall, a rendes mobilt nehézkesen kezeli...
Amúgy majd egy éve a tesco áruházakban ilyennel oldják meg a kommunikációt, én is ott láttam meg és gondoltam egyből nagyanyámra.
Annak ellenére, hogy a tesco-nak a Pannon szállította, se a PGSM honlapján, se a telefonos üsz-on nem tudtak a telefon megvásárlásában segíteni...
Ennyit az élvonalról)
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Iszonyatos mennyiségű hulladékkal járhat a Windows 10 terméktámogatásának vége
- One mobilszolgáltatások
- Kerékpársportok
- Autós topik
- Spórolós topik
- Filmvilág
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- OLED monitor topik
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Hálózati / IP kamera
- További aktív témák...
- Xiaomi Redmi 10 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- LG 32GS95UE - 32" OLED / UHD 4K / 240Hz - 480Hz & 0.03ms / 1300 Nits / NVIDIA G-Sync / AMD FreeSync
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 7600X 16/32/64GB RAM RTX 4060Ti 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- BESZÁMÍTÁS! Asus A520 R5 3600 16GB DDR4 500GB SSD RTX 2060 8GB Rampage SHIVA CoolerMaster 700W
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i7 14700KF 32/64GB RAM RTX 5080 16GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest