- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Poco F7 – bajnokesélyes
- Megérkeztek a Xiaomi 15T sorozatának telefonjai Magyarországra
- Huawei Watch GT 6 és GT 6 Pro duplateszt
- Milyen okostelefont vegyek?
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Google Pixel topik
- Apple iPhone 17 Pro Max – fennsík
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kérdés, hogy mi számít rendszeresnek.
Ismerek olyat, akinél ez havi program, én a saját autómban 30 év alatt talán kétszer hagytam bekapcsolva valamilyen fogyasztót, de számtalanszor hagytak akkuk cserben váratlanul.
A szomszéd srác tegnapelőtt először szembesült ilyen helyzettel -- miután a három éves gyereke bekepcsolta a belső világítást. Bikázni nem kellett, volt kéznél töltő és nem kellett sietniük.
A lényeg, hogy bárkivel megtörténhet, és ebből a bárkiből sokan vannak, akiknek egy ilyen eszköz nagyon jól jöhet.
MaCS
Egyébként miért veszed ki a motorból az akkut télire? Nincs annál jobb tárolás neki, mint hidegben állni hagyni. (Feltéve, hogy nem tudsz karbantartó töltést adni neki.)
-
Nem minden tanyán van ló, és ha éppen az autóval kell indulni, akkor nem vagy kisegítve a lóval.
Magyarán: attól, hogy nem tudod valamiért elképzelni, hogy egy eszköz hasznos, mert Neked még éppen nem lett volna rá szükséged, még lehet az nagyon is komoly segytség.
A tanya helyett képzelj el egy éjszakai utcát, ahol éppen nem tudsz senkit megkérni, hogy ugyan már, segytsen már bikázni -- arról nem is beszélve, hogy egyre kevésbé lesz erre jelentkező, mivel a modern elektronikával szerelt autóknál a hesználati utasítás gyakran tiltja, hogy másik járművet indíts róluk!
Én az elmúlt két évben kétszer voltam olyan helyzetben, hogy egy lemerült akkumulátorú autót indítani kellett volna, volt is forgalom a környéken, mégis fél óra, illetve több mint egy óra telt el, mire valaki segített.
Van továbbá még egy elég széles felhasználói kör: a motorosok. A motorakkuk hajlamosabbak minden előzetes jel nélkül megadni magukat. Most februárban jártam úgy, hogy otthonról elindulva a hideg motor egy fordulatra indult, mentem vele 20 km-t, aztán egy óra állás után már csak nyöszörgött az indítómotor -- de az elmúlt 30 évben több mint 40 motorakkut használtam el 10 motorban, és az esetek nagyon nagy többségében hirtelen gyengültek el, de bikázással még indítható volt a motor.
MaCS
-
sheep
addikt
Amikor megvettem anno a Suzuki Swiftet, egy csomószor égve felejtettem a lámpát, és elég neki fél óra hogy lemerítse az akksit. Qrva nehéz volt hozzászokni hogy nem kapcsolja le automatán a világítást. Most nyilván jön a válasz hogy aki hülye haljon meg, én vállalom, emberek vagyunk, néha van ilyen.
A harmadik eset után, amikor bevásárlás után ott álltam a cuccokkal és próbáltam keresni valakit aki bebikázza, nagyon jó lett volna egy ilyen kütyü.
Azóta lecseréltem a kocsit, de vettem egy hasonló cuccot és már egy csomószor kisegítettem másokat. Szerencsére nekem még nem kellett. -
kovy79
őstag
És most ezzel hogyan is cáfoltál meg?
Megérte? Meg!
Hülye lennék?
Vettem egy powerbankot, ami +10K-ért ráadásul beindít egy autót is...
Egyébként az elmúlt 6 hónapban az enyém és az asszony autójának az akksija is bemondta az unalmast és ezerszer egyszerűbb egy 10dkg-s dobozkával indítani (hogy legalább eljuss új akksit venni), mint "bikakábelezni", amit ráadásul a mondern autók nem is feltétlenül díjaznak...
Új hozzászólás Aktív témák
- HIBÁTLAN iPhone 13 mini 128GB Starlight -1 ÉV GARANCIA -Kártyafüggetlen, MS3611, 94% Akkumulátor
- BESZÁMÍTÁS! ASROCK B650M R5 7600X 32GB DDR5 1TB SSD RX 6900XT OCF 16GB Zalman Z1 PLUS CM 1200W
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 128GB Green -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3340
- Eladó egy wittings steel hr sport hibrid okos óra dobozával töltővel
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad L13 G3 - i5-1245U I 16GB I 256SSD I 13,3" FHD Touch I NBD Gari!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest